ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس منصوب شد



 

در حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سرپرست روابط عمومی این باشگاه منصوب شد.سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: در حکم مدیر عامل این باشگاه آمده است:

 

 

جناب آقای حمیدرضا غریب

با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه مطبوعات و اطلاع رسانی، شما را به سمت سرپرست روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) منصوب می نمایم.

امید است با بهره­ گیری از حداکثر توان و ظرفیت این بخش در جهت ایجاد پل ارتباطی خادمین باشگاه و تعامل سازنده و اثر گذار با اصحاب رسانه و اطلاع رسانی شفاف و به موقع فعالیت های شبانه روزی این باشگاه پر افتخار و مردمی، با برنامه مدون و اصولی گام های موثری بردارید.

از خداوند بزرگ در این مسئولیت برایتان موفقیت و سربلندی آرزومندم.

محمد رویانیان

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)

.... /تحلیل : عصر ایران


ویدیو مرتبط :
نگرش مدیران ارشد کارکنان روابط عمومی های ادارات دولتی در خصوص وظایف روابط عمومی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر روابط عمومی پرسپولیس منصوب شد


طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مجتبی جانعلی به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه منصوب شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در حکم علیرضا رحیمی آمده است: با عنایت به سوابق ورزشی و شایستگی که در شما سراغ داریم و با توجه به اشراف جنابعالی در امور فرهنگی و تعاملی که با ارباب رسانه دارید به موجب این ابلاغ به سمت مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و بکارگیری حداکثر توان و همکاری با مجموعه تحت پوشش در انجام وظایف محوله و سازنده، موفق و موید باشید.