ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت مبهم کودک جنجالی طرفدار مسی + تصاویر



هویت کودکی که لباس مسی را بر تن داشت، فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته یک شبكه تلویزیونی كرد زبان، پسرک عراقی را به عنوان هوادار مسی معرفی كرد. تصویری که می‌بینید مربوط به یک کودک طرفدار مسی از شهر دهوک واقع در کردستان عراق است و شبکه خبری کردستان پیراهن بارسلونا با شماره مسی را به وی هدیه دادند، پرویز پرستویی عکس این کودک را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

اخبار,اخبار ورزشی,هدیه  مسی  به  کودک


اما امروز عكس اصلی این كودك منتشر و مشخص شد كه مجریان آن شبكه تلویزیونی همه را به اشتباه انداخته اند. در واقع پسرك طرفدار مسی كه از پلاستیك راه راه برای خود پیراهن شماره ده تیم ملی آرژانتین ساخته بود مرتضی احمدی از ایالت غزنی افغانستان است.

عظیم احمدی، عموی مرتضی که در استرالیا زندگی می‌کند، پس از پخش شدن عکس مرتضی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد این کودک، برادر زاده او است و در افغانستان زندگی می‌کند.

پدر او عارف احمدی در این خصوص گفت: مرتضی واقعاً مسی را دوست دارد اما من یك كشاورز ساده هستم و هیچ وقت امكان خریدن پیراهن مسی را ندارم به همین خاطر مرتضی خودش دست به كار شد تا برای خود با كیسه پلاستیك راه راه پیراهن مسی درست كند.

تصویر زیر، عکس این کودک طرفدار مسی است که در صفحه توئیتر طرفداران این بازیکن منتشر شده است.

اخبار,اخبار ورزشی,هدیه  مسی  به  کودک


البته همچنان در هویت واقعی این کودک شبهه وجود دارد و حتی با انتشار تصاویر واقعی آن، اسم و محل سکونت وی تایید نشده است و مسی تاکنون در پیج اینستاگرام خود این خبر را تائید نکرده است.

اخبار,اخبار ورزشی,هدیه  مسی  به  کودک

 
گفتنی است؛ در هفته گذشته تصویری از کودک عراقی که کیسه پلاستیکی به رنگ پیراهن تیم ملی آرژانتین را بر تن کرده و پشت آن نام مسی نوشته شده بود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که این تصویر به دست خود مسی هم رسید به نحوی که وی اقدام به ایجاد کمپینی برای پیدا کردن این کودک و اهدای لباس ورزشی خود به او کرد.

«لیونل مسی» از طرفدارانش خواست تا در پیدا کردن یک پسربچه کرد عراقی کمک کنند، تا او پیراهن خودش را به وی هدیه دهد.
 

اخبار,اخبار ورزشی,هدیه  مسی  به  کودک

 

 اخبار  ورزشی  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سرنوشت مبهم قطار سریع السیر مراکش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن مسی به‌ دست کودک افغان رسید + تصاویر



پیراهن لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به دست طرفدار خردسالش در افغانستان رسید.

 اخبار ورزشی,  خبرهای ورزشی, پیراهن مسی


به گزارش  آنا، انتشار تصویری از یک کودک افغان در فضای مجازی که کیسه پلاستیکی شبیه به پیراهن مسی در تیم ملی آرژانتین به تن داشت، در چند هفته اخیر خبرساز شده است.

تا آنجا که مسی با دیدن عکس این کودک از کاربران در فضای مجازی درخواست کرد این کودک را شناسایی کنند. حالا پس از شناسایی این کودک، مسی پیراهن بارسلونا را برای این طرفدار خردسال خود ارسال کرد که به دست طرفدارش رسید.

 اخبار ورزشی,  خبرهای ورزشی, پیراهن مسی

 

 اخبار  ورزشی  -  آنا