ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی پرسپولیس در آستانه اخراج/ جانشین درخشان مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی , سرمربی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - درخشان در آستانه اخراج از پرسپولیس؛
سرمربی پرسپولیس در آستانه اخراج/ جانشین درخشان مشخص شد

به نظر می رسد فراز و نشیب های ناگهانی پرسپولیس برای سرمربی این تیم دردسرساز شده است.

 روزی که حمید درخشان به جای علی دایی سکان هدایت پرسپولیس را بر ‌عهده گرفت خیلی از هواداران این تیم مخالف این اتفاق بودند و اعتقادشان برا این بود که درخشان گزینه مناسبی برای هدایت تیمشان نیست.

هر چند پرسپولیس درخشان نوسان داشت ولی پیروزی در دربی باعث شد تا خیلی‌ها بگویند جای پای درخشان تا پایان فصل محكم شده است اما دو باخت پیاپی برابر نفت و ذوب‌آهن كه اصلی ترین شانس‌ این تیم برای آسیایی شدن بود، باعث شد تا دوباره از گوشه و کنار زمزمه های جابجایی درخشان شنیده شود.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که گزینه های هدایت پرسپولیس بعد از درخشان نیز مشخص شده که در این بین نام‌هایی چون علی دایی، یحیی گل محمدی و زلاتکو کرانچار دیده می شود. گفتنی است هیأت مدیره پرسپولیس از افرادی فوتبال بلد مانند جعفر کاشانی برای حل معمای نیمکت تیمشان نیز کمک خواسته اند و در همین خصوص جمعه‌شب گذشته (14 آذر) نشستی در یكی از خیابان‌های منتهی به نیاوران برگزار کرده و در نهایت طرفین بر سر یک نام برای هدایت سرخ‌ها به توافق رسیده اند.

لازم به ذکر است هرچند این نام هنوز فاش نشده اما چیزی که واضح است نزدیک شدن حمید درخشان به درب خروجی باشگاه پرسپولیس است که این امر در صورت نتیجه نگرفتن مقابل فولاد تحقق می پذیرد.
اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
حمید درخشان سرمربی پرسپولیس شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه در آستانه اخراج/گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با اعلام رویانیان به شیرینی

گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد

طبق اعلام مدیرعامل پرسپولیس از ایتالیا به سرپرست این تیم یحیی گل‌محمدی سرمربی موقت پرسپولیس شد.

به گزارش فارس، محمد رویانیان در تماسی که از ایتالیا با سعید شیرینی داشت به سرپرست پرسپولیس اعلام کرده با ژوزه تماس بگیرند و به او اعلام کنند تا روز دوشنبه که قرار است جلسه کمیته فنی پرسپولیس برگزار شود بهتر است استراحت کند و مرخصی او تا این روز تمدید شده است.

تا روز دوشنبه و برگزاری جلسه کمیته فنی که با حضور ژوزه و دستیارانش برگزار خواهد شد، یحیی گل‌محمدی به صورت موقت هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت.

سرپرست پرسپولیس در حال حاضر به دنبال برقراری ارتباط با مانوئل ژوزه است تا این مسئله را به او اعلام کند.

روز دوشنبه تکلیف نهایی کادر فنی پرسپولیس مشخص می‌شود و به احتمال فراوان یحیی گل‌محمدی سرمربیگری سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم را با اضافه شدن یک دستیار ایرانی برعهده خواهد گرفت./فارس