ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرقت ازمنزل فوتبالیست سابق پرسپولیس



 

 

مشرق: سارقان منازل تهرانی در ادامه فعالیت خود، خانه یکی از فوتبالیست‌های سابق تیم پرسپولیس را مورد دستبرد قرار دادند.

محمود کلهر بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس درباره سرقت چند روز گذشته از منزلش گفت: غروب پنچشنبه با خانواده از منزل خود در زعفرانیه خارج شدیم و چند ساعت بعد که به خانه برگشتیم متوجه شدیم سارقان خانه را تقریبا خالی کرده‌اند.

وی در ادامه درباره اجناسی که سارقان به سرقت برده‌اند گفت: سارقان 4 تخته فرش، دوربین‌های دیجیتال و لپ‌تاپ با خود برده‌اند. آنها همچنین تمام طلا و جواهرات داخل خانه را که حدود 30 میلیون تومان قیمت داشت، به سرقت برده‌اند.

کلهر با بیان اینکه سارقان حدود یک میلیون تومان هم وجه‌نقد سرقت کرده‌اند گفت: ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته حدود 70 میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه با حضور در کلانتری 163 ولنجک اعلام شکایت کرده‌ام گفت: از تمام عوامل تجسس پلیس آگاهی و دیگر مسئولان تشکر می‌کنم که لطف داشتند و پیگیر قضیه هستند.

کلهر گفت: طبق شنیده‌های من این افراد در یک ماه گذشته حدود 96 خانه را به این طریق مورد دستبرد قرار داده‌اند.

وی گفت: تا این لحظه اطلاع خاصی درباره سارقان به دست نیامده اما عوامل تجسس پلیس آگاهی قول داده‌اند سارقان را دستگیر کنند..../مشرق


ویدیو مرتبط :
خانه هوشمندی با قابلیت اجرای فرمان بر اساس فاصله ازمنزل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت مسلحانه از یک فوتبالیست



اخبار,اخبار ورزشی,مائورو ایکاردی

مائورو ایکاردی گلزن آرژانتینی باشگاه اینتر میلان در راه بازگشت به خانه مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

  ستاره باشگاه اینتر میلان، دیشب در راه بازگشت به خانه از جانب 2 فرد ناشناس مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

حوالی ساعت 12 شب در مرکز شهر میلان در خیابان سیمپیونه، ایکاردی در حال پارک ماشین خود بود که دو فرد مسلح با موتور سیکلت که نقاب به صورت داشتند به مائورو نزدیک شدند و با تهدید توسط صلاح گرم از او خواستند تا جیب‌های خود را خالی کند.

ایکاردی در این باره به پلیس میلان گفت: وقتی تمام پول نقد و محتویات داخل داشپورت را به آنها دادم سپس ساعت مچی هوبلوت من را به زور از من گرفتند و از آنجا دور شدند.

بازیکن 22 ساله در پایان گفت: سعی کردم مقاومت نکنم و به همین دلیل آنها بعد از رسیدن به خواست‌هایشان به سرعت آنجا را ترک کردند.

گفتنی است ساعت مچی ایکاردی 29000 یورو قیمت داشته است.
 

اخبار,اخبار ورزشی,مائورو ایکاردی

اخبار  ورزشی -  فارس