ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سجاد استکی:پناهنده نشدم، برای درمان به قطر رفتم



بازیکن مصدوم , تیم ملی هندبال , پناهندگی

 

بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال گفت: «برای درمان به قطر رفتم نه پناهندگی و نمی دانم این شایعه را از کجا در آورده اند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، سجاد استکی درخصوص شرایط مصدومیتش و این موضوع که رفتنش به قطر موجب ایجاد شایعاتی درخصوص پناهندگی‌اش شده بود، اظهار داشت: «واقعاً برای درمان به قطر رفته بودم و برخی شایعات موجب شد تا درمانم به صورت کامل انجام نشود.»

وی ادامه داد: «در حالی که تمام کارهایم به صورت قانونی بود اشتباه کردم که برای رفتن اجازه نگرفته بودم. MRI جدیدی گرفته‌ام تا اگر دکتر صلاح دید بازهم عمل کنم، اما خوشبختانه دردم بسیار کمتر شده است.»

بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال ایران گفت: «نمی‌دانم بحث پناهندگی را از کجا درآورده‌اند. خودم به کوزه‌گری نامه دادم و از وی خواستم تا برای درمانم در تیم ملی حاضر نشوم. موضوع پناهندگی خیلی اذیتم کرد و تا شنیدند که به قطر رفته‌ام شایعه درست کردند.»

آقای گل مسابقات جام‌جهانی جوانان در مورد اینکه برخی‌ها می‌گویند کمتر کسی برای درمان به قطر سفر می‌کند، تصریح کرد: «پیش از من رونالدینیهو و مسی هم برای درمان به همان بیمارستانی آمده بودند که من رفتم؛ یعنی آنها بازیکنان کوچکی هستند؟ چند بازیکن NBA هم آمده بودند و تمام دکترهای اروپایی در آنجا فعالیت می‌کردند.»

وی افزود: «فعلاً استراحت می‌کنم تا کمرم بهتر شود. دلم واقعاً برای هندبال تنگ شده و دو ماه است که دست به توپ نزده‌ام و از این بابت اعصابم خورد است! فکر می‌کنم در سال جدید تمریناتم را شروع می‌کنم. در چند سال اخیر خیلی تحت فشار بودم و به صورت فشرده در مسابقات مختلف حاضر بودم.»

استکی با اشاره به مشکلاتی که در تیم ملی پیش آمد اظهار داشت: «باید به درد بازیکنان ملی هم گوش دهند؛ نمی‌شود یک طرفه به قاضی رفت. امسال راحت می‌توانستیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم. شانس بسیار بزرگی را از دست دادیم، چون سایر تیم‌ها بسیار افت کرده بودند و ما بسیار قدرتمند بودیم.»

بازیکن مصدوم تیم ملی هندبال ایران گفت: «رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به خاطرات پیوست و امیدوارم در سال‌های آینده حسرت این موقعیت را نخوریم.»


ویدیو مرتبط :
تمرین سجاد زارع (قهرمان آسیا) در قطر -قهرمانی اسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه قطر: 3 بار تهران رفتم تا ایران را به خارج کردن معاون اسد از سوریه قانع کنم




اخبار سیاست خارجی - وزیر خارجه قطر: 3 بار تهران رفتم تا ایران را به خارج کردن معاون اسد از سوریه قانع کنم

وزیر خارجه قطر همچنین به همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف گفته است بشار اسد می تواند قدرت را ترک کند و جنگ علیه مردم سوریه را متوقف کند. اگر از ما بخواهند بر مخالفان اعمال فشار کنیم می توان آنها را متوقف کرد.

 

اخبار,اخبار سیاست خارجی, پیشنهاد وزیر خارجه قطربه ایران برای حل بحران سوریه


وزیر خارجه قطر گفت که بارها تلاش کرد تهران را برای انجام راه حل پیشنهادی اش قانع کند اما موفق نشده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزیر خارجه قطر گفت: سه مرتبه به ایران سفر کردم تا مقامات این کشور را به خارج کردن فاروق الشرع از سوریه قانع کنم.

خالد العطیه در سخنرانی در پاریس اظهار داشت: من به مقامات ایرانی پیشنهاد کردم فاروق الشرع معاون رئیس جمهور سوریه (بشار اسد) از سوریه خارج شود تا بتوان با او گفتگو کرد.

هدف از این گفتگو، تلاش برای توافق با فاروق الشرع بر سر تشکیل دولت ائتلاف ملی با حضور حامیان و مخالفان اسد است.


فاروق الشرع معاون بشار اسد رئیس جمهور سوریه است. او نسبت به دیگر مقامات سوریه کمترین مواضع را علیه مخالفان داشت وبارها به عنوان گزینه توافقی دولت و مخالفان برای حل بحران سوریه مطرح شده است.

بارها خبرهایی درباره بازداشت خانوادگی فاروق الشرع نیز منتشر اما این خبرها تکذیب شد.


قبل از این هم وزیر خارجه ترکیه گفته بودکشورش از تشکیل دولت وحدت ملی سوریه به ریاست فاروق الشرع حمایت می کند.

در سه سال اخیر، فاروق الشرع برخلاف گذشته به شخصیت حاشیه ای تبدیل شده است و کمتر خبر و تصویری از فعالیت او منتشر می شود.

اخبار,اخبار سیاست خارجی, پیشنهاد وزیر خارجه قطربه ایران برای حل بحران سوریه


سوریه از سه سال پیش تاکنون با بحران گسترده ای روبه رو است که هم اکنون به جنگ داخلی میان نیروهای دولتی و مخالفان تبدیل شده است.  بیش از 130 هزار نفر در این جنگ کشته، 2.5 میلیون نفر آواره در کشورهای خارجی و 4.5 میلیون نفر آواره داخلی برجای گذاشته است.

العطیه این سخنرانی را در مدرسه روابط بین الملل در مرکز عالی علوم سیاسی در پاریس و در جمع شماری از دیپلمات ها و مقامات فرانسوی و اروپایی مطرح کرد.

وزیر خارجه قطر همچنین به همتای ایرانی اش محمدجواد ظریف گفته است بشار اسد می تواند قدرت را ترک کند و جنگ علیه مردم سوریه را متوقف کند. اگر از ما بخواهند بر مخالفان اعمال فشار کنیم می توان آنها را متوقف کرد.

العطیه همچنین اظهار داشت گفت که خطاب به ظریف گفته است: چرا از انتخابات واقعی در سوریه نگران هستید. هر کسی که منتخب ملت سوریه باشد مورد احترام ملت سوریه و همه قرار می گیرد. وزیر خارجه ایرانی نیز مواضع سنتی تهران را تکرار کرد و گفت که اگر اسد از قدرت کناره گیری کند سازمان ها، ارگان ها و نهادهای سوریه فرومی پاشند.

اخبار,اخبار سیاست خارجی, پیشنهاد وزیر خارجه قطربه ایران برای حل بحران سوریه


وزیر خارجه قطر همچنین گفت که برای قانع کردن مقامات ایرانی به خارج کردن فاروق الشرع از سوریه با هدف انجام مذاکره با وی، سه مرتبه به تهران سفر کرد  اما سخنان مقامات ایرانی بدون تغییر بود.

این مقام ارشد قطری البته گفت که لحن سخنان مقامات ایرانی هم اکنون متفاوت شده است.  او گفت: هنگامی که آخرین بار با ظریف ملاقات کردم احساس کردم سخنان مقامات ایرانی تغییر کرده است. همچنین لحن سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز در سخنان حمایت آمیز از بشار اسد تقریبا تغییر کرده است.
 اخبار سیاست خارجی - عصر ایران