ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سانسور خبرگزاری های داخلی در مورد خبر انتقال اریکسون به پرسپولیس



 

 

 

سانسور خبرگزاری های داخلی در مورد خبر انتقال اریکسون به پرسپولیس

 

بخشی از خبر روزنامه sun درباره اسون گوران اریکسون در خبرگزاری های داخلی سانسور شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از اوج نیوز، در حالی که در خبر منتشر شده در رسانه های ایرانی فقط به پیشنهاد یک میلیون پوندی باشگاه پرسپولیس به اریکسون اشاره شده اما روزنامه Sun در بخش پایانی این مطلب از زندگی دشوار اریکسون در صورت حضور در ایران خبر داده است.

این روزنامه که با توجه به حضور اریکسون در تیم ملی انگلیس از روحیات او خبر دارد نوشته است: «در صورت جابجایی اسون گوران اریکسون به ایران، وی با مشکلاتی از قبیل منع استفاده از الکل و کنارگذاشتن گالری دخترهای جوانی که با آن‌ها ارتباط دارد روبه رو خواهد شد و در کل، زندگی پر از شادابیش به مشکل خواهد خورد.»


ویدیو مرتبط :
صرفا جهت اطلاع/گاف بزرگ خبرگزاری خبر آنلاین(حامی دولت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین خبر از انتقال بیرانوند به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی, علیرضا بیرانوند

در حالی که باشگاه نفت با تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند به مدت یک فصل دیگر، قصد دارد این دروازه بان را به صورت قرضی و با متمم های خاص به پرسپولیس بدهد، این باشگاه موضع قطعی اش را اعلام کرد.

باشگاه پرسپولیس در مذاکره با نفتی ها اعلام کرده حاضر به جذب علیرضا بیرانوند به صورت قرضی نیست و در صورتی مذاکرات خود را در این باره ادامه خواهد داد که نفتی ها با صدور رضایتنامه دایمی او موافقت کنند.

یکی از مسوولان پرسپولیس با اعلام این خبر افزود: هواداران صبر کنند و مطمئنا بهترین تصمیم را در درون دروازه تیم خواهیم گرفت و نمی خواهیم تیم که در حال حاضر روند خوبی دارد از این بابت متضرر شود. موضع ما در قبال جذب علیرضا بیرانوند جذب قطعی اوست و در صورت عدم توافق، گزینه های دیگر را نیز دنبال می کنیم.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز