ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سانتاکروس و بازگشت قرضی به بلکبرن



 

 

سانتاکروس و بازگشت قرضی به بلکبرن

 

روکه سانتا کروس، ستاره پاراگوئه ای منچسترسیتی به صورت قرضی روانه بلکبرن خواهد شد.

این مهاجم 29 ساله با قراردادی قرضی که تا پایان رقابتهای این فصل اعتبار خواهدداشت، روانه رختکن بلکبرن خواهد شد. او هرگز نتوانست در رختکن ایستلندز جا بیفتد و خود را پشت سر کارلوس تبس، ماریو بالوتلی و ژو می دید و همین موجب نیمکت نشینی او را فراهم می آورد.

از سوی دیگر سران سیتی در بازار نقل و انتقالات زمستانی، با پرداخت 27 میلیون پوند،ادین ژکو را به خدمت گرفتند و این به معنای کمتر شدن فرصت بازی روکه سانتاکروس در ترکیب این تیم خواهد بود.

سانتاکروس از بلکبرن به بایرن مونیخ رفت واکنون بار دیگر به بلکبرن بازگشته است.

او در طول مدت حضورش در ایستلندز از اوج آمادگی جسمانی به دور شد و اکنون امیدوار است که بتواند به ترکیب اصلی تیم باشگاهی بازگردد.


ویدیو مرتبط :
كت عمو پورنگ قرضی بود!!؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت بازیکن قرضی بارسلونا به تیم


بازیکن قرضی بارسلونا به اینترمیلان به خاطر نیمکت‌نشینی‌های دائمی، ممکن است ژانویه فسخ قرارداد کرده و به اسپانیا بازگردد.

خبرگزاری فارس: بازیکن قرضی بارسلونا به اینترمیلان به خاطر نیمکت‌نشینی‌های دائمی، ممکن است ژانویه فسخ قرارداد کرده و به اسپانیا بازگردد.

مارتین مونتایا از زمانی که تابستان به صورت قرضی بارسا را ترک کرد و بازیکن اینتر شد، تاکنون نتوانسته راهی به ترکیب اصلی «نراتزوری» پیدا کند. مدافع کناری 24 ساله در این چند ماه در حسرت انجام حتی یک بازی در کالچو مانده است.

البته در این‌باره مدیر برنامه‌هایش چندی قبل مدعی شد هنوز با شرایط تیم قدیمی شهر میلان خو نگرفته و زمان لازم است با مسابقات باشگاهی در ایتالیا هماهنگ شود.

با این حال رسانه‌ها در مورد او خبرهای تازه‌ای منتشر می‌کنند که ممکن است به جدایی زودهنگام منجر شود.

مطابق گزارش پنج‌شنبه (امروز) روزنامه ورزشی توتواسپرت، مونتایا به علت نیمکت‌نشینی احتمالا ابتدای زمستان اینتر را ترک خواهد کرد و به اسپانیا باز خواهد گشت.

در همین مورد در خبری تکمیلی عنوان شد، آسلیو، مدیر ورزشی نراتزوری سه‌شنبه به بارسلونا سفر کرد تا با رایزنی، راهی برای فسخ قرارداد این بازیکن بیابد.