ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ساكت: مقابل استقلال حق اشتباه كردن نداریم



 

ساكت: مقابل استقلال حق اشتباه كردن نداریم

 

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آستانه دیدار مهم تیمش برابر استقلال می‌گوید مطمئن هستم بازیکنان ما همه اندیشه‌های فنی آقای قلعه نویی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و با اجرای این دستورات موفق خواهند شد.

محمدرضا ساکت درباره بازی دو تیم سپاهان و استقلال در اصفهان گفت: سپاهان و استقلال دو تیمی هستند که از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آیند و هر کدام‌شان مجموعه‌ای قدرتمند و پرطرفدار هستند و همیشه بازی‌های این دو تیم جذاب بوده است. خوشبختانه هر دو تیم از کادر فنی با توان و بازیکنان شایسته‌ای برخوردار هستند. البته در این بازی باید از فرصت میزبانی خودمان استفاده کنیم. چون دیگر حق اشتباه نداریم. مطمئن هستم که بازیکنان ما همه اندیشه‌های فنی آقای قلعه نویی را به خوبی در زمین اجرا می‌کنند و با اجرای این دستورات موفق خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // افشارزاده : در حال حاضر توان پرداخت مطالبات تیم بانوان استقلال را نداریم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوازی: هواداران استقلال در جنوب ما را تنها نگذارند / فرصتی برای جبران اشتباه نداریم



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,نوازی

مربی تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم درخواست کرد که در فینال جام حذفی آبی‌پوشان را در خرمشهر تنها نگذارند.

به گزارش تسنیم، محمد نوازی در مورد شرایط استقلال در آستانه فینال جام حذفی اظهار داشت: «از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی داریم. در بازی فردا خسرو حیدری و سجاد شهباززاده را در اختیار نداریم، ولی امیدوارم دیگر بازیکنان با انگیزه بالای خود بهترین بازی را انجام دهند و در نهایت باعث قهرمانی استقلال شوند.»
 
وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند ذوب‌آهن خسته و بی‌روحیه است، گفت: «ذوب‌آهن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های ایران است و ما هیچ توجهی به خستگی و شکست آنها مقابل العین نداریم. مطمئنم بازی سختی خواهیم داشت و باید بسیار باهوش و حرفه‌ای فوتبال بازی کنیم. در جام حذفی آن هم در دیدار فینال فرصتی برای جبران اشتباه نداریم و باید بدون اشتباه بازی کنیم.»

مربی تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: «هواداران استقلال در جنوب ایران زیاد هستند و امیدوارم آنها ما را در این بازی حساس حمایت کنند و به ورزشگاه بیایند. امسال در لیگ برتر نتوانستیم قهرمان شویم، ولی امیدوارم در جام حذفی قهرمان شویم و یک جام به هواداران هدیه کنیم.»