ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زن خبرساز بدون اجازه همسرش از کشور خارج شد + عکس



بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان ایران بدون آنکه اجازه همسرش را داشته باشد از کشور خارج شد.

 نیلوفر اردلان که عضو تیم ملی فوتسال ایران است پس از اتفاقاتی که پیرامون وی و همسرش رخ داد، بدون آنکه رضایت وی را جلب کند با نظر فدراسیون و برخی نهادهای نظارتی از کشور خارج شد.

همسر این فوتبالیست زن به دلیل آنکه وی باید از تنها فرزندشان مراقبت می کرد اجازه خروج از کشور را به وی نداده بود اما اردلان از طریق فدراسیون و البته مجوز یک نهاد قضایی از کشور خارج شد و به همراه تیم ملی راهی گواتمالا شد.

در تصور فوق نیلوفر اردلان را در سمت چپ تصویر مشاهده می کنید:

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتسال ایران

اخبارورزشی  - تابناک 


ویدیو مرتبط :
آیا مرد بدون اجازه می تواند یارانه همسرش را خرج کند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خارج کردن تومور 28 کیلویی از بدن یک زن 60 ساله +عکس



اخبار علمی,خبر علمی

خارج کردن تومور 28 کیلویی از بدن یک زن 60 ساله +عکس

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: پزشکان آلمانی موفق شدند یک تومور 28 کیلویی را از بدن یک زن 60 ساله خارج کنند.

این زن آلمانی احساس میکرد که روز به روز در حال چاق شدن است او بی خبر بود از اینکه اضافه وزن وی مربوط به توموری است که به سرعت در بدن وی در حال رشد است. حتی پزشکان متوجه بیماری او نشده و به اشتباه تشخیص اضافه وزن دادند و با رژیمها و قرص های لاغری سعی در بهبود او داشتند تا اینکه تومور به قدری رشد کرد که وی قادر به راه رفتن نبود و به پیشنهاد دخترش که بسیار نگران حال او بود برای اسکن به بیمارستان رفت و در آنجا از وجود این تومور بزرگ باخبر شد.

به گفته پزشکان عمل خارج کردن این تومور 7 ساعت طول کشید و ابعاد آن 60*50 سانتی متر بوده است . بعد از عمل جراحی این خانم حدود 40 کیلوگرم کاهش وزن داشته است که به گفته خودش بسیار باعث شادی اش شده است.

بنابر گزارشات این خانم 60 ساله به بهبودی کامل رسیده است و اکنون دوباره قادر به راه رفتن است . او میگوید باور نمیکنم پزشکان تا این اندازه دچار اشتباه باشند که یک تومور را با اضافه وزن من اشتباه بگیرند این اگرچه مضحک به نظر میرسد اما واقعا مسئله قابل تاملی است.

 

اخبار علمی,خبر علمی

 

 اخبار علمی,خبر علمی

 

اخبار علمی,خبر علمی

  تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان