ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبارورزشی, قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

 
اخبار ورزشی - زمان قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا( AFC ) در بیانیه ای ، زمان رسمی برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان این قاره را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ،دراین بیانیه که روز پنجشنبه بر روی سایت رسمی AFC منتشر شد آماده است که آیین قرعه کشی این مسابقات 11 دسامبر 2014 /20 آذر امسال/ درکوالالامپور مرکز مالزی برگزار خواهد شد.

دربیانیه ای -اف سی به شمار سهمیه هر کشور به استثنای عربستان اشاره نشده است.

عربستان در فصل جدید این رقابتها از سه سهمیه ونیم برخوردار است وتیمهای الهلال،الشباب والنصر نماینده این کشور هستند که بصورت مستقیم شرکت دارند وتیم الاهلی درمرحله پلی آف بازی خواهد کرد.

همچنین تیم وسترن سیدنی استرالیا که بتازگی باشکست الهلال سعودی قهرمان باشگاههای آسیا شده، نماینده این قاره در مسابقات فوتبال جام باشگاههای جهان درمغرب خواهد بود.


 اخبار ورزشی  - ایرنا


ویدیو مرتبط :
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام زمان قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا


دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نکاتی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، نفت‌تهران و تراکتورسازی تبریز از الزام حضور نمایندگان این باشگاه‌ها جهت شرکت در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا 2016 خبر داد. با توجه به نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با حضور نمایندگان باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز، مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم‌های ذکر شده باید در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان 2016 که 19 و 20 آذرماه 94 در مقر ای اف سی در مالزی برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

در این نامه تاکید شده است که مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم باید همان افرادی باشند که در مسابقات روی نیمکت می‌نشینند. عدم حضور این افراد در کارگاه آموزشی منجر به جریمه 5 هزار دلاری برای هر نفر و عدم صدور آی دی کارت جهت حضور در مسابقات می‌شود.

از دیگر موارد نامه دبیرکل فدراسیون به باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور می‌بابند، الزام هر کدام از چهار باشگاه نسبت به تهیه و تکمیل کردن فایل معرفی نامه، عکس رنگی سایز پاسپورت از همه بازیکنان، عکس تیمی، عکس ورزشگاه، برنامه پروازی و فرم تجهیزات مطابق با چک لیست ارسالی است. باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز تا تاریخ 10 آبان فرصت دارند تا موارد درخواستی را جهت ارسال به ای اف سی در قالب DVD به روابط بین الملل فدراسیون تحویل بدهند.

قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2016 ساعت 16 (به وقت محلی) 19 آذرماه 94 در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.