ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان آغاز فروش بلیت برای المپیک ریو ؟



اخبار,اخبارورزشی,المپیک ریو

 

مسئولان کمیته برگزاری بازی‌های المپیک در برزیل اعلام کردند که فروش بلیت‌ها به صورت الکترونیکی از اسفندماه آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، مسئولان برگزاری بازی‌های المپیک ریو از سیستم بلیت فروشی این کشور برای المپیک ریو که 5 تا 21 آگوست 2016 آغاز می‌شود، خبر دادند که 7.5 میلیون بلیت برای تماشاگران در نظر گرفته شده است. هواداران می‌توانند برای تماشای مسابقات به سایت www.rio2016.com مراجعه کنند. البته 70 درصد بلیت‌ها برای برزیلی‌ها در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام از تماشاگران از اسفندماه آغاز خواهد شد.

بیش از نیمی از قیمت بلیت‌ها 70 رئال (30 دلار) یا کمتر است. کمترین قیمت بلیت‌ها یعنی 40 رئال برای مسابقه وزنه‌برداری است. همچنین دانش‌آموزان، بازنشسته‌ها و معلولان می‌توانند با نصف قیمت اعلام شده یعنی 20 رئال مسابقات را تماشا کنند.

مسئولان برگزاری بازی‌ها اعلام کردند 3 درصد از بلیت‌ها به بهایی بالاتر از 600 رئال فروخته خواهد شد که شامل فینال مسابقه دوی 100 متر مردان است که انتظار می‌رود در آن اوسین بولت حضور داشته باشد.

برای هوادارانی که وضع مالی خوبی ندارند به ویژه کشوری که حداقل دستمزد ماهیانه 275 دلار است، تهیه این بلیت سخت است. بیشترین قیمت بلیت برای افتتاحیه بازی‌های المپیک است که بهایی به مبلغ 4600 رئال را دارد.

مسئولان برگزاری بازی‌ها به هواداران از بازار سیاه برای فروش بلیت به قیمت بالا هشدار دادند.


  اخبار ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
بلیت قطار پردیس بلیط قطار پردیس بلیت قطار رجا خرید بلیت قطار فروش بلیت قطار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی



اخبار,اخباراجتماعی, فروش اینترنتی بلیت قطار

 
اخبار اجتماعی  - آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی از ۲۶بهمن

پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری نوروزی از روز شنبه ۲۶ بهمن آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ،پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری نوروزی حدفاصل 25 اسفند تا 15 فروردین از ساعت 24 روز شنبه  اینده آغاز می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت <http://ticket.rai.ir/> برای تهیه بلیت اقدام کنند.

برنامه زمان بندی فروش اینترنتی بلیت قطارهای نوروزی در محورهای مختلف به این شرح است:

- ساعت 24 روز شنبه ؛ پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای محور شمال ؛آذربایجان،شمالغرب و قطارهای کمربندی منتهی به مشهد

- ساعت 24 روز یکشنبه ؛ پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای محور جنوب ،جنوب شرق ،شرق ،اصفهان ،هرمزگان و قطارهای منتهی به کمربندی مشهد

- ساعت 24 روز دوشنبه 28 بهمن ، پیش فروش اینترنتی بلیت قطارهای محورهای خراسان شامل قطارهای تهران- مشهد، نیشابور ،طبس و خواف.
اخبار اجتماعی - روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران