ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زاید: اگر به حرف ژوزه باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گل بزند/منظور او را نمی‌فهمم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

جای خالی این دربی در کارنامه من دیده می‌شود

زاید: اگر به حرف ژوزه باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گل بزند/منظور او را نمی‌فهمم
خبرگزاری فارس: مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: اگر این‌طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گلزنی کند.
ایمون زاید پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دربی گفت: بازیکنان امروز دوست نداشتند مصاحبه کنند و من هم تصمیم داشتم صحبت نکنم. از اینکه هواداران من را صدا می‌زدند و دوست داشتند بازی کنم خیلی خوشحال بودم اما این اتفاق نیفتاد و این اصلا برای من خوب نبود.
وی تاکید کرد: فکر نمی‌کردم در ترکیب جایی نداشته باشم. دربی خیلی بزرگ است. هر بازیکنی مثل من دوست دارد در این مسابقه بازی کند و این خیلی طبیعی است اما جای خالی این بازی در کارنامه عملکرد من دیده می‌شود.
زاید در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم ژوزه چه منظوری داشته است. اگر این طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند در دربی گلزنی کند. من نمی‌دانم منظور او از این صحبت‌ها چیست.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: اگر این طور باشد باید 50 سال منتظر بمانیم تا یک بازیکن بتواند گلزنی کند. ناراحت هستم و با وجود اینکه کار سختی دارم اما تلاشم می‌کنم تا دوباره به ترکیب اصلی‌ برگردم.
وی در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: زیاد دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم.
زایددر حال پاسخگوی خبرنگاران بود که ناراحتی او کاملا مشهود بود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
ایمون زاید گل میزنه گزارشگر درباره ی شهدا حرف میزنه (حتما ببینید)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنی که دوست دارد گل قهرمانی استقلال را بزند



اخبار,اخبار ورزشی,محسن کریمی

محسن کریمی می گوید یکی از اهدافش این است که آقای گل فوتبال ایران شود.

محسن کریمی،با گلی که در اهواز زد نقش زیادی را در نجات دادن استقلالی ها در گرمای اهواز بازی کرد تا این تیم در آن گرمای طاقت فرسا با دست پر به تهران برگردد.

کریمی در گفت و گو با روزنامه استقلال جوان از رویاهایش گفته و اینکه دوست دارد گل قهرمانی آبی ها در لیگ را او بزند.

او همچنین گفته درست است که جوان است اما این دلیل نمی شود که به آقای گلی فکر نکند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین