ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: غصه تیم پرسپولیس را نمی‌خورم


مدیرعامل پیشین پرسپولیس با بیان اینکه با مسئولان این باشگاه در ارتباط است و به آنها مشاوره می‌دهد، گفت: زیاد غصه پرسپولیس را نمی‌خورم زیرا دولت امسال ناچار است به هر قیمتی شده از این تیم حمایت کند.

خبرگزاری مهر: محمد رویانیان درباره ارزیابی‌اش از شرایط پرسپولیس برای فصل پیش رو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: درست است یکسری محدودیت‌های مالی باعث شد باشگاه نتواند آنطور که هواداران دوست دارند، بازیکن بگیرد ولی تیم نسبتا خوب بسته شده است. من به طور نسبی تیم پرسپولیس را خوب می‌بینم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نگران نتایج سرخپوشان نیستید؟» یادآور شد: شک نکنید امسال دولت به هر قیمتی که شده هزینه می‌کند تا پرسپولیس را نگه دارد و از این تیم حمایت کند. دولت به خاطر اتفاقاتی که رخ داده ناچار است از پرسپولیس حمایت کند و به همین دلیل من زیاد غصه نمی‌خورم!

مدیرعامل پیشین سرخپوشان با بیان اینکه با مدیران فعلی باشگاه در ارتباط است، خاطرنشان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی  در باشگاه باشد. تا جایی که بتوانم به پرسپولیس کمک می‌کنم. الان با دو نفر از اعضای هیات مدیره در ارتباطم و حتی با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه هم چند روز پیش تماس تلفنی داشتم. من دنبال گرفتن مسئولیت جدید نیستم و وظیفه دارم هر نکته‌ای به ذهنم برسد به مسئولان بگویم.

رویانیان در پایان در پاسخ به این سئوال که «آیا خانه‌ای را که برای پرسپولیس فروخته بود، پس گرفته است یا خیر؟» تصریح کرد: خیر؛ خانه‌ام رفت! البته باشگاه بعد از یکسال تائیدیه‌ای به من داد مبنی بر اینکه هزینه خانه من ثبت شده و مورد تایید قرار گرفته است. در واقع بدهی باشگاه به من تایید شده ولی فعلا که اجاره نشین هستیم!


ویدیو مرتبط :
استعفای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان:آقای فتح‌الله زاده اخیرا زیاد در كار پرسپولیس دخالت می‌كند!/یكی از بازیكنان تیم، ژوزه را تخریب می‌كند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مثل اینكه فتح‌الله‌زاده دنبال آمدن به پرسپولیس است

رویانیان:مرا با انتخابات ریاست جمهوری چه كار!/ یكی از بازیكنان تیم، ژوزه را تخریب می‌كند

محمد رویانیان می‌گوید قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. او همچنین گفت قصد كرده بعد از دوران مدیریتش در پرسپولیس مسئولیتی نپذیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعاتی كه این روزها مبنی بر تمایل او برای حضور در انتخابات دوره آینده ریاست جمهوری شنیده می‌شود، پیشنهاد یك تیم مراكشی به ژوزه و آخرین شرایط پرسپولیس صحبت كرد.

چند روز پیش چند روزنامه ورزشی از تمایل شما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بودند. آیا واقعا چنین تصمیمی دارید؟

نمی‌دانم چه كسانی و با چه منطقی این حرف ‌ها را می‌زنند. به هیچ وجه تصمیمی برای شركت در انتخابات ندارم و در حال حاضر تمام تمركزم روی موفقیت پرسپولیس است. پنجاه و اندی سال از خدا عمر گرفته‌ام و 33 سال است كه در این نظام خدمت می‌كنم.

همیشه سرباز بوده‌ام و در هر جا كه به من گفته شده سعی كردم نهایت تلاشم را برای موفقیت آن نهاد انجام دهم. الان كه در پرسپولیس هستم هم تمام هم و غم خود را برای موفقیت و پیشرفت این باشگاه بزرگ و مردمی گذاشته‌ام. به هیچ وجه دنبال كسب محبوبیت برای خودم نیستم. دلخوشی هواداران پرسپولیس بزرگترین نعمتی است كه خدا به من می‌دهد و پس از آن دیگر هیچ چیزی نمی‌خواهم. قصد كرده‌ام بعد از پرسپولیس دیگر هیچ مسئولیتی نپذیرم.

مثل اینكه هجمه‌هایی كه از آنها صحبت می‌كردید از بازیكنان به سمت خودتان منتقل شده است!

بله، این هم در ادامه هجوم‌های دوستان است. وقتی چنین بحثی را مطرح می‌كنند معلوم است كه ذهن بازیكنان و هواداران تیم به جای دیگری می‌رود. دیگر چیزی برای تخریب پرسپولیس پیدا نكرده‌اند و چسبیده‌اند به اینكه من می‌خواهم در انتخابات شركت كنم. من در هیچ انتخاباتی شركت نكرده و نخواهم كرد. در همین انتخابات اخیر مجلس همه شرایط فراهم بود كه نامزد شوم اما این كار را نكردم. به تنها چیزی كه فكر نكرده‌ام حضور در انتخابات است، چه ریاست جمهوری، چه مجلس و چه شورای شهر. اصلا من را با ریاست جمهوری چه كار! من فعلا درگیر كارهای خودم در باشگاه پرسپولیس هستم. من سرباز این نظام هستم و سرباز هم حق شركت در انتخابات را ندارد.

از زمانی كه به فوتبال آمده‌اید چند بار اعلام كرده‌اید كه از اتفاقات آن خسته‌اید و می‌خواهید بروید.

نكته مهم این است كه برخی همواره با شعارهای كارشناسانه در سطوح مطبوعات و رسانه‌ها می‌گویند مدیریت باشگاه‌ها باید به دنبال پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی برای آینده باشند نه نتیجه گیری و همچنین این بحث‌ها را مطرح می‌كنند كه این فوتبال همه جایش خراب است و زشتی‌های فوتبال را همواره به رخ می‌كشند. اما نمی‌دانم چرا اینقدر به ما حمله می‌كنند. آیا گناه من این است كه به دنبال نتیجه گیری نیستم و واقعیت‌های فوتبال را بیان می‌كنم؟ معتقدم باید سه سال كار كرد تا باشگاه پرسپولیس را پس از پنجاه سال به سر و سامان برسانیم. در این فوتبال همه به دنبال نتیجه‌اند. اگر هواداران از ما نتیجه بخواهند طبیعی است و من وظیفه دارم تلاش خودم را بكنم. اما این روزها برعكس شده و هواداران به من پیام می‌دهند كه باشگاه را درست كن. ما به دنبال كار بزرگ در باشگاه هستیم تا آینده روشنی برای آن رقم بخورد. اما مسئولان، مدیران، كارشناسان و رسانه‌ها من را زیر سوال می‌برند كه چرا نتیجه نمیِ‌گیری. آیا من باید زخم زبان‌های صدا وسیما و رسانه‌ها را درباره نتیجه نگرفتن پرسپولیس مدنظر قرار دهم یا عقلانیت و منطقی كه حكم می‌كند دو سال از نتیجه بگذر تا سال‌های بعدی را موفق شوی؟ وظیفه من این است كه به دنبال نتیجه گیری نباشم. هرچند كه بهترین بازیكنان را در این فصل برای پرسپولیس به خدمت گرفته‌ام. می‌خواهم بگویم در این فوتبال سیاست یك بام و دو هوا برقرار است. بالاخره نفهمیدیم كه سیاست صدا و سیما و رسانه‌ها چیست. اگر می‌خواهید این همه به فوتبال بتازید پس بهتر است 2-3 سال آن را تعطیل كنیم و از نو بسازیم. من یك پاسدارم. اصلا دوست نداشتم وارد این بازی‌ها شوم اما فوتبال زندگی ما، دین ما و آیین ما را به هم زده است.

كمی از شرایط پرسپولیس صحبت كنیم. مثل اینكه تیم كازابلانكای مراكش به ژوزه پیشنهاد داده هدایت این تیم را قبول كند.

تا الان هیچ پیشنهادی برای ژوزه به دست ما نرسیده است. من از بعضی روزنامه‌های پرتیراژ تعجب می‌كنم كه چطور بعضی خبرها را منتشر می‌كنند. مطالبی می‌نویسند كه اصلا صحت ندارد. در همین چند روز گذشته هم مطالب نادرست زیادی درباره تیم ما چاپ كرده بودند. یك روز می‌گویند تیمی علی‌عسگر را می‌خواهد، یك روز می‌گویند نوری را می‌خواهند و یك روز هم از آسمیر آودوكیچ مصاحبه می‌زنند. از اول لیگ یكی از بازیكنان ما را تحریك كرده‌اند كه تا امروز به عنوان یك مخالف در تیم همواره ذهن مربیان و بازیكنان را خراب كرده است.

اینكه گفته می‌شود یكی از مشاوران شما به شما پیشنهاد داده كه ژوزه را بركنار كنید و یك مربی ایرانی جای او بیاورید صحت دارد؟

این هم توهم همان آقایان است. مگر كسی می‌تواند به من بگوید كه ژوزه را بردار؟ من كار خودم را می‌كنم و در 6-7 بازی گذشته هم از او حمایت كامل كرده‌ام.

شایعه شده كه علی كریمی و مهدی مهدوی‌كیا بر سر حمایت از ژوزه با هم اختلاف پیدا كرده‌اند.

یك بازیكن حق ندارد درباره مربی اظهارنظر كند حتی اگر علی كریمی باشد. گزارش‌ شده كه در داخل تیم یكی از بازیكنان ژوزه را تخریب می‌كند كه امیدوارم گزارش رسیده به دست ما صحت نداشته باشد. همین‌ مسائل است كه می‌گویم به تیم ما هجمه زیادی وارد می‌شود.

مهرداد پولادی در اردوی تیم ملی مصدوم شد و باید 6 هفته دور از میادین باشد.

این هم از بركات تیم ملی برای ماست. مثل اینكه محمد قاضی هم مصدوم است اما فدای سر تیم ملی. موفقیت فوتبال ملی برای ما از هر چیزی مهم تر است.

فتح‌الله زاده به عابدینی پیشنهاد داده كه به باشگاه استقلال برود.

آقای فتح‌الله زاده اخیرا زیاد در كار پرسپولیس دخالت می‌كند. اول كه درباره حضور تاج در پرسپولیس صحبت كرد و نتیجه خوبی نداشت. حالا هم با عابدینی صحبت كرده است. مثل اینكه فتح‌الله‌زاده دنبال این است كه به پرسپولیس بیاید. ما در خدمت ایشان هستیم./فارس