ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویانیان: باید با دایی درباره انصاری‌فرد صحبت کنم/ شاید هر کسی در زندگی اشتباه کند



اخبارورزشی,کریم انصاری‌فرد

کریم انصاری‌فرد فرزندخوانده و پسر پرسپولیس است

رویانیان: باید با دایی درباره انصاری‌فرد صحبت کنم/ شاید هر کسی در زندگی اشتباه کند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید در خصوص کریم انصاری‌فرد با علی دایی صحبت کنم.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با  فارس درباره موضوع کریم انصاری‌فرد و باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: کریم انصاری‌فرد پسری دوست‌داشتنی و با غیرت و با تعصب است و در هر شرایطی یا در هر تیمی که باشد مثل پسرم علاقه‌ای معنوی به این جوان با ارزش و برومند دارم.

وی افزود: اخلاق کریم انصاری‌فرد همیشه من را جذب خودش کرده و به همین دلیل علاقه‌ای پدرانه به این بازیکن خوب و ملی‌پوش دارم. کریم انصاری‌فرد عزیز من است.

 

رویانیان ادامه داد: اما باید چند نکته درباره ایشان اعلام کنم، من خیلی ناراحتم که کار انصاری‌فرد و پرسپولیس به خبرهایی که امروز در رسانه‌ها اعلام شده کشیده است، نمی‌دانم آیا انصاری‌فرد تصمیم اشتباه گرفته یا خیر اما ای کاش او به موقع به درخواست دایی پاسخ می‌داد و ما را بی‌خبر نمی‌گذاشت. اگر هم انصاری‌فرد بی‌تفاوت در این خصوص بوده باشد نمی‌توانیم او را مقصر قلمداد کنیم چون او جوان است و شاید نیاز به استراحت داشت اما ما هم مطیع تصمیم کادر فنی خودمان و علی دایی هستیم.

مدیرعامل قرمزها تأکید کرد: به هر حال همه در زندگی اشتباه می‌کنند، شاید کریم هم اشتباه کرده باشد اما اشکالی ندارد.

 

وی افزود: من باید شهادت دهم که دایی اولین بار که من را دید و لیست خود را معرفی کرد روی کریم انصاری‌فرد تأکید زیادی داشت. او می‌گفت انصاری‌فرد را نگه دارم و نباید اجازه بدهیم جای دیگری برود. من خودم شاهد بودم اما با توجه به اینکه ما از 7 خرداد تمرینات‌مان را شروع کردیم و حدود 40 روز انصاری‌فرد را نداشتیم قطعاً این موضوع کمی نیاز به بررسی بیشتر دارد که چرا کریم نیامد و یا چه مسائل دیگری اتفاق افتاد.

 

رویانیان ادامه داد: باید به این مسئله توجه کرد که دایی علاقه‌ ویژه‌ای به انصاری‌فرد دارد و همین‌طور هم انصاری‌فرد علاقه زیادی به دایی دارد پس من در خصوص رفتن انصاری‌فرد حرفی نمی‌زنم و قطعاً باید موضوع را بررسی و سپس با سرمربی محترم تیم صحبت و سپس حرفم را بزنم. این را بدانید بنده به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم شأن و شئون انصاری‌فرد زیر سؤال برود او فرزندخوانده پرسپولیس و دایی است و مسائلی که به وجود آمد با یک گفتمان ساده حل می‌شود و نباید آن را بزرگش کرد تا دیگران سوءاستفاده کنند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت باجدایی حقیقی وتکذیب بازگشت انصاری‌فرد/رویانیان:دایی بحث با مایلی‌کهن را ادامه ندهد



محمد رویانیان ,علی دایی

مخالفت باجدایی حقیقی وتکذیب بازگشت انصاری‌فرد/رویانیان:دایی بحث با مایلی‌کهن را ادامه ندهد

محمد رویانیان از علی دایی خواست بحث با مایلی‌کهن را ادامه ندهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به این که امروز از سوی وزارت ورزش مبلغی پول به باشگاه پرسپولیس واریز شده، اظهار کرد: ظاهرا امروز بخشی از مبلغی را که قرار است به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بدهند، به حساب باشگاه واریز کردند اما این پول خیلی کمتر از مبلغی است که به استقلال داده‌اند.

او گفت: خیر دومی که برای کمک به انتقال خلعتبری اعلام آمادگی کرده بود، در زمانی که مسافرت بودم تماس گرفته بود و به امید خدا قسط دوم قرارداد خلعتبری را با کمک دوستان به عجمان می‌دهیم.

رویانیان درباره درگیری لفظی مایلی‌کهن و دایی گفت: مایلی‌کهن پیشکسوت پرسپولیس است او یک فرد مسلمان و یکی از بزرگان این باشگاه است. انتظار نداریم که این دعوا کش پیدا کند و از دایی هم درخواست می‌کنم - هرچند برایش سخت باشد اما - دیگر به بحث ادامه ندهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این صحبت مایلی‌کهن که گفته قرارداد دایی 5 میلیارد و 100 میلیون تومان است، گفت: قرارداد دایی و دستیارانش در سه سال هم به 5 میلیارد نمی‌رسد چه برسد به یک سال.

رویانیان درباره شایعه جدایی رضا حقیقی از پرسپولیس در نیم‌فصل گفت: خیلی ناراحت شدم که بحث‌هایی در این باره شنیدم و واقعا از این نظر شوکه شدم. حقیقی یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر ایران است. دوست و دشمن هم این را قبول دارد. من که او را رها نمی‌کنم مگر اینکه دایی تصمیم دیگری بگیرد. نمی‌گذاریم او از پرسپولیس برود. اگر می‌خواستیم این کار را بکنیم همان ابتدای فصل به پیشنهادهای اروپایی‌اش پاسخ مثبت می‌دادیم.

او درباره اینکه آیا خبر بازگشت کریم انصاری فرد به پرسپولیس در نیم فصل در ازای در اختیار گذاشتن غریبی و عباس زاده صحت دارد، به ایسنا گفت: خیر، بازگشت انصاری فرد درست نیست و فعلا دایی برای جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل چیزی به باشگاه اعلام نکرده است. من خودم دو، سه اسم به او گفتم اما دایی قبول نکرد.

رویانیان درباره فهرست تیم ملی هم گفت: تصمیم در این زمینه با کی‌روش است. به نظر می‌رسد که او می‌خواست به تیم ملی زیر 22 سال هم کمک کند در غیر این صورت صادقیان، عالیشان و غریبی توانایی بازی در تیم ملی بزرگسالان را هم دارند. /ایسنا