ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونی گران ترین بازیکن جزیره



 

رونی گران ترین بازیکن جزیره

 

 

به گزارش نشریه میرر، وین رونی، مهجم منچستریونایتد، براساس قرارداد جدید که با این باشگاه امضا کرده است، دستمزدی معادل 250 هزار پوند در هفته دریافت خواهد کرد.

 

رونی که هفته پرهیاپویی را پشت سر گذاشت، روز گذشته قراردادش را برای پنج سال دیگر تمدید کرد. این در حالی است که او دو روز پیش از آن اعلام کرده بود به دلیل عدم جاه طلبی لازم در باشگاه برای کسب افتخارات بیشتر، قصد دارد الدترافورد را ترک کند.

اما روز جمعه گفت که تضمین هایی که می خواست را از خانواده گلیزر، سر الکس فرگوسن ودیوید گیل دریافت کرده است و به همین دلیل قراردادی پنج ساله با این باشگاه امضا کرده است. گفته می شود ارزش این قرارداد 60 میلیون پوند برای 5 سال است.

با این قرارداد رونی به گران ترین بازیکن جزیره تبدیل شد. براساس گزارش ها، پیش از این یحیی توره، هافبک غنایی منچسترسیتی با دستمزد 220 هزار پوند در هفته، بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان لیگ برنر دریافت می کرد.

رونی در حال حاضر از ناحیه قوزک پا مصدوم است و نمی تواند تیمش را در سه هفته آینده همراهی کند.../گل


ویدیو مرتبط :
گران ترین مدافع تاریخ لیگ جزیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونی گران ترین بازیکن انگلیس می‌شود


رسانه های انگلیس از تمدید قرارداد وین رونی با باشگاه فوتبال منچستریونایتد در چند روز آینده خبر دادند، قراردادی که مبلغ آن رکورد قراردادهای قبلی این باشگاه را خواهد شکست.

تابناک: رسانه های انگلیس از تمدید قرارداد وین رونی با باشگاه فوتبال منچستریونایتد در چند روز آینده خبر دادند، قراردادی که مبلغ آن رکورد قراردادهای قبلی این باشگاه را خواهد شکست.

به گزارش دیلی میل، گفته می شود مبلغ این قرارداد 300 هزار پوند در هفته است که بدین ترتیب رونی به زودی به گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

هنوز جزئیات زیادی از این قرارداد منتشر نشده است، اما منابع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده اند، به محض اینکه رونی و مدیر برنامه هایش پشت میز مذاکره با اد وودوارد رییس اجرایی باشگاه بنشینند، قرارداد امضا می شود.

این بازیکن 28 ساله از زمان دیدار یونایتد مقابل تاتنهام، به دلیل آسیب دیدگی نیمکت نشین است و به نظر نمی رسد در بازی امشب مقابل کاردیف هم به میدان برود.

وی احتمالا شنبه آینده بعد از انجام آزمایش های آمادگی، در دیدار مقابل استوک سیتی بازی خواهد کرد.