ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روز سخت مظلومی برابر راه‌آهن / تغییرات اجباری در خط دفاعی استقلال



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

درحالی که هر دو هافبک دفاعی و یکی از مدافعان وسط استقلال مقابل راه آهن غایب خواهند بود استقلال در بخش دفاعی روز سختی را تجربه خواهد کرد.کرده بود.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی روز سختی برابر راه آهن خواهد داشت و با وجود آنکه حریف استقلال طی پانزده بازی گذشته تنها دو گل زده که یکی از آنها هم گل به خودی بوده است، باید تاکید کرد که استقلال نفراتش کامل نیستند.

مظلومی برای دیدار با راه آهن، امید ابراهیمی، حنیف عمران زاده، روزبه چشمی و خسرو حیدری را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد و به این ترتیب روزی با تغییرات زیاد را پیش رو دارد.

استفاده از حاج محمدی که مورد اعتماد مظلومی نیست در قلب دفاع به یک طرف، نبودن امید ابراهیمی ستون تیم و روزبه چشمی که بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام داده هم در طرف دیگر کار مظلومی را سخت خواهد کرد.

مظلومی البته از میدان دادن به جوان‌ها تاکنون ضرر نکرده اما به هر حال همه چیز در بازی با راه آهن به هم ریخته است به ویژه در هافبک دفاعی که هم ابراهیمی و هم چشمی نیستند. در واقع باید تاکید کرد که قلعه دفاعی استقلال در دیدار با راه آهن دستخوش تغییرات اجباری زیادی خواهد شد که این برای مظلومی خوب نیست.

 

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
سوژه روز - پرویز مظلومی، سرمربی جدید استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گل محمدی: خط دفاعی ذوب‌آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت/ استیماچ: به بازیکنانم هشدار داده بودم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یحیی گل‌محمدی:
خط دفاعی ذوب‌آهن روز خوبی را پشت سر گذاشت/ امتیاز می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: خط دفاعی ذوب‌آهن در دیدار مقابل لخویای قطر روز خوبی را پشت سر گذاشت.

به گزارش مهر، یحیی گل‌محمدی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل لخویای قطر در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تیم ما در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست موقعیت‌های بسیاری به دست آورد اما متأسفانه با فرصت‌سوزی، موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه لخویا در فاز حمله خطرناک ظاهر شد، افزود: به نظر من خط دفاعی ذوب‌آهن در این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت اما متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تیم لخویا از بازیکنان هجومی خطرناکی بهره می‌برد اما در نیمه دوم، فضای مسابقه شبیه به بسکتبال شد و با این حال، موقعیت‌های خود را در این مسابقه از دست دادیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان ما در این مسابقه خیلی خوب جنگیدند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و به همین دلیل باید از این بازیکنان تشکر ویژه داشته باشم.

گل‌محمدی با بیان اینکه تیم حریف در دقایق پایانی فشار زیادی بر ذوب‌آهن وارد کرد، افزود: به نظرم تعویضهای ما باید در این مسابقه بهتر ظاهر می‌شدند و در حد انتظارات من نبودند اما با این حال، همه چیز راضی کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما بازیکنان جوانی دارد و باید بعد از دیدار مقابل نفت تهران، با سایپا دیدار داشته باشد و بعد از آن راهی ازبکستان شود اما با این حال، می‌دانم که با ریکاوری خوب، می‌توانیم عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

------------------------------------

پس ازشکست سپاهان در دبی
استیماچ: این بهترین نمایش النصر بود/ به بازیکنانم هشدار داده بودم اما در نهایت شکست خوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران گفت:از جایی که قبلا هشدارداده بودیم ضربه خوردیم.

به گزارش فارس،  ایگور استیماچ پس از دیدار با النصر در نشست خبری گفت: ابتدا به تیم النصر و هواداران این باشگاه تبریک می گویم. النصر در این دیدار بازی خوبی ارائه کرد و فکر می‌کنم این بهترین نمایش آنها در این تا بدین جای رقابت‌های امسال بوده است.

وی ادامه داد:هشدار داده بودیم که بازیکنان با کیفیت این تیم به ویژه خارجی های النصر چنانچه فرصتی پیدا کنند و به آنها کمی فضا بدهیم به بهترین شکل از آن استفاده می‌کنند و متاسفانه این موقعیت ها برایشان فراهم شد و توانستند به گل دست پیدا کنند.

استیماچ همچنین اظهار داشت: آنها بهتر از ما و درگیرانه تر بازی کردند. بعد از گل اولی که دریافت کردیم ریسک بیشتری انجام دادیم و حملات زیادی را بر روی دروازه النصر طراحی کردیم اما در نهایت گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: امیدوارم ادامه دیدارهایمان در لیگ قهرمانان را بتوانیم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

اخبار ورزشی - مهر،فارس