ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

روز بد تیم‌های شهر رم / صعود لیورپول به رده ششم در شب توقف توپچی‌ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

روز بد تیم‌های شهر رم / لاتزیو هم باخت

هفته چهاردهم سری آ با باخت دیگر نماینده شهر رم مقابل امپولی همراه شد.

در هفته چهاردهم سری آ از ساعت 20 و 30 دقیقه لاتزیو میهمان امپولی بود و این دیدار در نهایت با برتری میزبان خاتمه یافت.

امپولی یک - لاتزیو صفر

برای میزبان تونلی در دقیقه 50 گلزنی کرد.

ساعتی پیش دیگر نماینده شهر رم مقابل آتالانتا در خانه تن به شکست 2 بر صفر داده بود.

در جدول سری آ رم در مکان چهارم و لاتزیو در جایگاه دهم قرار دارد.

----------------------

صعود لیورپول به رده ششم در شب توقف توپچی‌ها


هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید که در یکی از دیدارهای برگزار شده آرسنال در خانه نوریچ به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در ابتدا آرسنال با گل دقیقه 30 مسوت اوزیل پیش افتاد. در دقیقه 30 بازی، الکسیس سانچز از اشتباه هافبک تیم نورویچ استفاده کرد و بلافاصله اوزیل را در موقعیت گلزنی قرار داد، مسوت اوزیل نیز با یک ضربه چیپ فوق العاده موفق به گلزنی شد.

اما نوریچ درست پیش از پایان نیمه اول در دقیقه 44 توسط لوئیز گرابان گل خورده را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند. آرسنال با پیروزی در این بازی این فرصت را داشت تا خود را هم امتیاز با لستر و منچسترسیتی در صدر جدول ببیند اما با این تساوی با 27 امتیاز پایین تر از یونایتد 28 امتیازی در جایگاه چهارم باقی ماند. البته آرسنال تلاش زیادی برای کسب پیروزی کرد در نهایت حملات دو تیم نتیجه ای نداشت تا این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان برسد و آرسنال برای یک هفته دیگر از پیروزی در لیگ برتر، باز بماند.

این نتیجه آرسنالی ها را در رده چهارم جدول رده بندی نگه داشت. لورن کوشیلنی و الکسیس سانچز در این بازی به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند تا مشکلات ونگر افزایش یابد.

در صورتی که چک در این دیدار دروازه آرسنال را بسته نگه می داشت می توانست رکورد کلین شیت در تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کند که در این امر موفق نبود.

در دیگر دیدار لیورپول در خانه به دیدار سوانزی رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. تک گل این بازی را جیمز میلنر در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لیورپول بتواند با کسب 23 امتیاز به جایگاه ششم جدول صعود کند. سوانسی نیز با 14 امتیاز در جایگاه پانزدهم باقی ماند. دنیل استوریج و جوردن هندرسون که بازی های زیادی را در این فصل به دلیل مصدومیت از دست دادند در نیمه دوم به میدان آمدند تا این پیروزی برای هواداران لیورپول شیرین تر شود.

وستهام نیز در خانه به دیدار وست برومویچ رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

----------------------

شالکه در دقایق پایانی 3 امتیاز را از دست داد/توقف ولفسبورگ مقابل تیم ته‌جدولی

 در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا از ساعت 20  دو دیدار به صورت همزمان برگزار شد که شالکه در دقایق پایانی 3 امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد و ولفسبورگ مقابل آگسبورگ ته‌جدولی به یک امتیاز بسنده کرد.

نتایج 2 دیدار برگزار شده به شرح زیر است:


بایرلورکوزن یک - شالکه یک

برای شالکه چوپو موتینگ در دقیقه 50 و برای میزبان ساشا ریتر (گل به خودی) در دقیقه 85 گلزنی کرد.

آگسبورگ صفر - ولفسبورگ صفر

در جدول بوندس‌لیگا شالکه با 21 امتیاز هشتم و ولفسبورگ با 25 امتیاز سوم است و آگسبورگ با 10 امتیاز در مکان شانزدهم قرار دارد.

اخبار ورزشی - فارس،ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوژه روز : دلایل ناکامی تیم ملی جودو در رده بزرگسالان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود ایران به رده ششم جدول توزیع مدال‌ها/ یک طلا برای روز هفتم



 

اخبار ورزشی - صعود ایران به رده ششم جدول توزیع مدال‌ها/ یک طلا برای روز هفتم

هفتمین روز از هفدهمین دوره بازیهای آسیایی در شرایطی به پایان رسید که چین با افزودن اختلاف خود نسبت به تیم دوم جدول رده بندی، همچنان صدرنشین بی رقیب است و کاروان ورزش ایران نیز با کسب مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه برداری خود را به رده ششم جدول رده بندی توزیع مدال ها رساند.

هفدهمین دوره بازیهای آسیایی که به میزبانی کره جنوبی از روز 28 شهریورماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز شده است، امروز جمعه روز هفتم خود را پشت سرگذاشت که طی آن ورزش ایران موفقیت چندانی نداشت و تنها مدال این کاروان را بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین وزنه برداری کسب کرد و با همین مدال طلا ایران به رده ششم رسید.

در پایان روز هفتم کاروان ورزش چین با 91 مدال طلا، 49 مدال نقره و 39 مدال برنز در صدر جدول قرار دارد و فاصله اش را با تیم دوم همچنان زیادتر می کند. کره جنوبی که میزبان این دوره از بازیهاست با 31 مدال طلا، 37 مدال نقره و 36 مدال برنز در رده دوم ایستاده است و ژاپن با 30 مدال طلا، 42 مدال نقره و 35 مدال برنز در جایگاه سوم قرار دارد.

کاروان ورزش ایران نیز که امیدهایش برای کسب مدال های بیشتر را به رقابت های روزهای آینده معطوف کرده است، با کسب  5 طلا، 6 نقره و 4 برنز در مکان ششم جدول قرار دارد. تا پایان روز هفتم  639 مدال بین 29 کشور آسیایی توزیع شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

مدال آوران ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی:

مدال طلا :
* نجمه خدمتی(تیراندازی)، محسن محمدسیفی(ووشو)، محسن شادی(روئینگ - قایقرانی)، محمد دانشور(کایرین - دوچرخه سواری)، بهداد سلیمی(وزنه برداری)

مدال نقره:
* نرجس امام قلی نژاد(تیراندازی)، الهه منصوریان(ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ بادی 10 متر بانوان، حمیدرضا لادور (ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر، کیانوش رستمی(وزنه برداری)

مدال برنز:
* سجاد عباسی(ووشو)، تیم روئینگ چهار نفره بانوان، سولماز عباسی( روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ دو نقره مردان.

 

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

اخبار ورزشی - مهر