ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رودریگز: مسی از سیاره‌ی دیگری است


ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا، مسی را یک بازیکن خاص می‌داند و بر این باور است که نباید او با مسی مقایسه شود، چرا که کاپیتان آلبی سلسته از سیاره‌ای دیگری است.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال کلمبیا باید در مرحله حذفی رقابت های کوپا آمریکا جمعه همین هفته به مصاف آرژانتین برود. بسیاری از این بازی به عنوان تقابل لیونل مسی با خامس رودریگز ستاره کلمبیا یاد کرده‌اند اما خود رودریگز چنین نظری ندارد چرا که مسی را فراتر از هر بازیکنی می داند.

رودریگز که برای رئال مادرید بازی می‌کند به ستایش از مسی پرداخت و گفت: مسی بازیکنی از سیاره‌ای دیگر است. او شماره یک است و تنها یک مسی وجود دارد. نمی توان گفت که دیدار کلمبیا برابر آرژانتین تقابل خاصی بین مسی و من است. این اصلا منصفانه نیست، چرا که مسی بازیکنی خاص است و این را همه می دانند.

او ادامه داد: بازی روز جمعه زیبا خواهد بود. آرژانتین بازی زیبا را در دستور کار خود قرار می‌دهد. ما هم به دنبال ارائه یک نمایش خوب هستیم. به خوبی می دانیم که بازی کردن برابر آرژانتین بسیار سخت است اما ما هم تیم خوبی هستیم و می توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم. برای پیروزی در این دیدار حساس باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.


ویدیو مرتبط :
مسی.نیمار.سوارز در مقابل رونالدو.بیل.رودریگز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی ۱۱۰ کیلویی !




لیونل مسی

 

لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا پس از به ثمررساندن چهار گل در بازی مقابل ارسنال از سوی ارسن ونگر مربی این تیم به بازیکن پلی استیشن تشبیه شد .

اما در همین هفته عده ای از قنادهای با ذوق ایالت کاتالان در جنوب اسپانیا دست به ساخت مجسمه ای از او کردند.این مجسمه ۱۱۵ کیلویی در شهر لیدا به نمایش گذاشته شده و مسی را همراه با توپ طلایی که در اواخر سال گذشته دریافت کرد نشان می دهد .هنوز برای سرنوشت این مجمسه شکلاتی تعیین تکلیف نشده است .
خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)