ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رنه هیگیتا بدون پاسپورت به ایران آمد!


کاروان 45 نفره تیم النصر عربستان بعد از ورود به ایران از فرودگاه امام خمینی عازم هتل آزادی شد.

سایت باشگاه پرسپولیس: کاروان 45 نفره النصر عربستان با پرواز اختصاصی ایرباس 320 ساعت 15 عصر امروز و بدون تاخیر در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین نشست و در شرایطی که پرواز های خارجی دیگری نیز وجود داشت در ساعت 16:15 پس از اتمام کلیه امورات قانونی تمامی اعضای این تیم با اتوبوس فرودگاه امام خمینی تهران را به مقصد هتل پارسیان آزادی ترک کردند.

کاروان 45 نفره النصر در کمتر از 70 دقیقه سوار اتوبوس شدند و این در شرایطی بود که سرخپوشان در فرودگاه ریاض بالغ بر این دقایق امورات قانونی و اداری خود را طی کردند.

به گفته امیرعلی حسینی یکی از اتفاقات مهم و عجیب ورود کاروان النصر به ایران عدم موافقت با ورود رنه هیگیتا مربی گلرهای النصر و دروازه‌بان سرشناس سابق فوتبال جهان به تهران بود.

به گفته مسئول روابط بین الملل باشگاه هیگیتا به دلیل عدم برخورداری از گذرنامه مجوز ورود به ایران را دریافت نکرد و طبق قوانین به عربستان باز می‌گردد. هیگیتا فراموش کرده بود در این سفر مهم گذرنامه خود را به همراه خود بیاورد!

پلیس گذرنامه فرودگاه نیز طبق قوانین مرسوم در همه کشورها چاره های جز مخالفت با ورود وی به تهران نداشت

کاروان النصر پس از استقرار در هتل آزادی ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و کنفرانس خبری سرمربی این تیم نیز در آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
هیگیتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجار ترکیه: دو پاسپورت جدا برای سفر به ایران و اسراییل می خواهیم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تجار ترکیه: دو پاسپورت جدا برای سفر به ایران و اسراییل می خواهیم

تجار ترکیه ای برای سفر به ایران نیاز به اخذ ویزا ندارند ولی با توجه به قانون اخذ روادید بین ترکیه و رژیم صهیونیستی ، تجار ترکیه ای می گویند در صورتی که مهر ورود به ایران در پاسپورت آنها باشد ، دولت تل آویو به آنها ویزای سفر به اسراییل صادر نمی کند.

تجار ترکیه که به طور همزمان به ایران و اسراییل سفر کرده و تجارت می کنند، از احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه درخواست کردند که برای عدم اختلال در تجارت شان دولت ترکیه به آنها دو پاسپورت جداگانه برای سفر به ایران و اسراییل بدهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاریس آناتولی در جریان نشست تجار ترکیه ای که با خارج کسب و کار دارند با وزیر خارجه ترکیه در استانبول، تجار مسایل و مشکلات خود را با وزیر خارجه در میان گذاشتند.

یکی از مشکلاتی که تجار به آن اشاره کردند تاثیر سفر همزمان آنها به ایران و اسراییل در نحوه کسب و کارشان با ایران و اسراییل است.

گفتنی است تجار ترکیه ای برای سفر به ایران نیاز به اخذ ویزا ندارند ولی با توجه به قانون اخذ روادید بین ترکیه و رژیم صهیونیستی ، تجار ترکیه ای می گویند در صورتی که مهر ورود به ایران در پاسپورت آنها باشد ، دولت تل آویو به آنها ویزای سفر به اسراییل صادر نمی کند.

احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه در این نشست با شنیدن سخنان تجار ترک گفت که این خواسته آنها را با وزیر کشور ترکیه بررسی خواهد کرد.

ترکیه حضور فعالی در عرصه تجارت بین الملل دارد و هم اکنون صادرات این کشور که کشورهای جهان از مرز 120 میلیارد دلار گذشته است.

رییس جمهوری ترکیه اخیرا طی اظهار نظری اعلام کرد که با حفظ رشد کنونی اقتصاد ترکیه این کشور در سال 2050 تبدیل به قدرت اول اقتصادی اروپا خواهد شد./عصرایران