ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقیب بهداد سلیمی از المپیک محروم شد


وزنه‌برداری روسی که چندی پیش رکورد حسین رضازاده را شکست، فرصت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو را از دست داد.

خبرگزاری تسنیم: وزنه برداری روسی که چندی پیش رکورد حسین رضازاده را شکست، فرصت حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو را از دست داد.

به گزارش رویترز، الکسی لوچف، قهرمان دسته سنگین‌وزن وزنه‌برداری جهان رقابت‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو را از دست خواهد داد، چرا که نمونه دوم تست دوپینگ این وزنه‌بردار روس نیز مثبت بوده و مصرف شدن ماده ممنوعه ایپامورلین را توسط او تأیید می‌کند.

در نمونه اول لوچف 26 ساله که چندی پیش رکورد حسین‌ رضازاده را شکست و رکورددار دسته 105 کیلوگرم محسوب می‌شد، نشانه‌های از احتمال مصرف شدن ماده نیروزای ایپامورلین توسط او وجود داشت. این نمونه در تاریخ 24 دسامبر سال 2015 از او گرفته شده بود.

در همین راستا پایگاه خبری آراسپورت نوشته است: نمونه B‌ تست دوپینگ لوچف در لابراتور آژانس مبارزه با دوپینگ در شهر مونترال مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه آن مثبت اعلام شده است. به این ترتیب تخلف این وزنه‌بردار برای استفاده از ماده ممنوعه ایپامورلین تأیید می‌شود.

مثبت اعلام شدن نتیجه تست دومین نمونه گرفته شده از لوچف در حالی است که کمتر از چهار ماه به آغاز رقابت‌های المپیک ریودژانیرو باقی مانده است و به این ترتیب او فرصت رقابت با بهداد سلیمی در این رقابت‌ها را از دست خواهد داد.

لوچف جدیدترین ورزشکار روس است که در چند وقت اخیر تخلف آنها برای استفاده از مواد نیروزا فاش شده است. سال میلادی گذشته فدارسیون جهانی دوومیدانی به دلیل خودداری از اعلام نتیجه تست دوپینگ، گروهی از دوومیدانی‌کاران این کشور را محروم کرد و به تازگی نیز ماریا شاراپووا، چهره سرشناس تنیس زنان به اینکه از یک ماده ممنوعه استفاده کرد، اذعان داشته است.


ویدیو مرتبط :
خونه بهداد سلیمی روز مسابقه المپیک-www.ezakmi.tk

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا بهداد سلیمی المپیک 2016 را از دست داده است؟



اخبار,اخبار ورزشی,بهداد سلیمی

پزشک معالج بهداد سلیمی در‌باره‌ی آخرین وضعیت او برای حضور در بازی‌های 2016 ریو گفت: ظرف 10 روز آینده وضعیت نهایی این ورزشکار برای حضور یا عدم حضور در رقابت‌های المپیک مشخص خواهد شد.»

دکتر سهراب کیهانی  در‌ رابطه با آخرین وضعیت بهداد سلیمی پس از آسیب‌دیدگی‌ رباط صلیبی این ورزشکار، اظها‌رکرد: بهداد سلیمی در حال‌ حاضر از ناحیه رباط صلیبی و رباط داخلی پا دچار آسیب‌دیدگی‌ شده است که برای درمان این آسیب‌دیدگی‌ باید به مدت 10 روز کار فیزیوتراپی و آب درمانی انجام دهد تا پس از آن بتوان درباره وضعیت این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ سنگین وزن اظهارنظر قطعی کرد.

وی افزود: طی 10 روز آینده پس از انجام MRI و انجام کار فیزیوتراپی مشخص خواهد شد که بهداد سلیمی می‌تواند در بازی المپیک 2016 حضور داشته باشد یا خیر.

اخبار ورزشی - ایسنا