ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رقابت جذاب علی کریمی و فرهاد مجیدی در عرصه‌ای جدید



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی کریمی و فرهاد مجیدی

اسطوره پرسپولیس دیروز در تمرینات تیمش حاضر شد، در حالی که شنیده می شود کاپیتان محبوب استقلالی ها هم برای حمایت از تیمش به ورزشگاه آزادی می رود.

به گزارش کاپ، علی کریمی روز گذشته برای اولین بار در طول دوران مربیگری برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس در تمرینات تیمش حاضر شد و این دلیلی ندارد به جز اینکه اسطوره پرسپولیسی ها احساس کرده در این شرایط حساس می تواند به تیمش کمک کند. جو خوبی با حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس حاکم شد و بازیکنان انگیزه دوچندانی را از کاپیتان سابق تیمشان گرفتند.

در همین حال شنیده می شود فرهاد مجیدی نیز قرار است در روز بازی استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه آزادی برود و از تیمش حمایت کند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که شماره 8 سابق پرسپولیس و شماره 7 سابق استقلال در زمان بازیگری نیز رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند و حالا هم در خارج از زمین برای موفقیت تیمشان تلاش می کنند. باید دید در پایان کدام یک موفق تر خواهند بود.
 


ویدیو مرتبط :
فرق علی کریمی و فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت شایسته علی کریمی و فرهاد مجیدی



اخبار,اخبار ورزشی , علی کریمی

 

علی کریمی و فرهاد مجیدی با هدف فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی جامعه پیرامون بیماری سرطان و پیشگیری از آن ، روز یکشنبه در مصاف با تیم هنرمندان پا به توپ می شوند.

 با آغاز دهه مبارک فجر روز یکشنبه 12 بهمن ماه جاری دیدار دوستانه ای بین تیم فوتبال هنرمندان و یاران علی کریمی و فرهاد مجیدی به مناسبت ایجاد فرهنگ در جامعه و پیشگیری از بیماری سرطان برگزار می شود که طی آن ستاره های محبوب و پرطرفدار سرخابی پایتخت در مقابل تیم هنرمندان به مصاف هم می روند.

 این دیدار ساعت 14 روز یکشنبه در زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی با حضور مسئولین وزارت بهداشت و جمعی از ستارگان فوتبال و هنر کشور برگزار خواهد شد.

همچنین گفتنی است تیم هنرمندان ایران بزودی در جام جهانی فوتبال سالنی هنرمندان باید در گروه B این مسابقات  که از دوم اسفندماه سال جاری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد با ژاپن ، ترکیه، لهستان و آلمان به رقابت بپردازد. در گروه A  این بازی ها نیز تیم های: برزیل، آذربایجان، سوئد، رومانی  به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این جام برای نخستین بار با اهداف خیرخواهانه و با همکاری سازمان جهانی یونیسف، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی برگزار خواهد شد.
اخبار ورزشی - خبرآنلاین