ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رفعتی: داور یک پنالتی برای استقلال و یک پنالتی برای نفت نگرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مبعلی هم باید اخراج می شد
رفعتی: داور یک پنالتی برای استقلال و یک پنالتی برای نفت نگرفت

کمک داور بین المللی سابق فوتبال ایران گفت: داور یک پنالتی برای استقلال و یک پنالتی برای نفت تهران نگرفت.

داود رفعتی در گفت  گو با فارس، در مورد نحوه قضاوت محمدرضا اکبریان در دیدار استقلال و نفت تهران گفت: متاسفانه اکبریان و تیم داوری در این مسابقه خوب قضاوت نکردند. اشتباه اول را داور در دقیقه 29 مرتکب شد و زمانی که مدافع استقلال روی بازیکن نفت مرتکب خطای پنالتی شد اما داور به اشتباه خطای شبیه سازی مهاجم نفت را گرفت و به او کارت زرد نشان داد در حالیکه باید یک پنالتی برای نفت اعلام می کرد.

وی ادامه داد: دومین اشتباه مهم و تاثیرگذار را داور در نیمه دوم انجام داد. توپ به دست سیدجلال حسینی در محوطه جریمه خورد و یک خطای آشکار پنالتی برای استقلال بود اما داور این پنالتی را هم ندید و اعلام نکرد.

رفعتی در مورد اخراج فخرالدینی از استقلال گفت: اخراج این بازیکن درست بود. زیرا کارت زرد دوم را به فخرالدینی نشان داد. با این حال داور باید ایمان مبعلی را هم به دلیل رفتارهایش از میدان اخراج می کرد. داور در این بازی اشتباه های تاثیرگذار داشت و نمره خوبی قطعا از ناظر نخواهد گرفت.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پنالتی دیدار برابر پاس که داور نگرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمالوند: داور ۲ پنالتی صد درصد به نفع ما نگرفت، یک بازیکن استقلال هم اخراج نشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: داور در دیدار مقابل استقلال دو پنالتی به سود ما نگرفت.

فراز کمالوند پس از شکست 2 بر صفر گسترش فولاد مقابل استقلال تهران اظهارداشت: فکر می‌کنم 2 پنالتی 100 درصد که روی شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی را رقم خورد را داور نگرفت، همچنین روزبه چشمی هم باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد، به هر حال بازی خوبی بود و مهدی رحمتی در 3 امتیاز استقلالی‌ها نقش اصلی را ایفا کرد.

وی در مورد اینکه آیا او در جریان بازی معتقد بوده که بخاطر اینکه حریف استقلال است پنالتی‌ها گرفته نشده، گفت: ما باید مسائل را از راه قانونی پیش ببریم، من از زمانی که در تیم گسترش فولاد سرمربی شدم نه یک بار از روی نیمکت اخراج شدم و نه یک بار کمیته انضباطی من را خواسته است، اما سوال من این است که آیا بین تیم ضعیف و قوی فرقی هست؟ طبیعتاً اینگونه نیست باید قضاوت منصفانه باشد البته ما هنوز فیلم بازی را ندیده‌ایم و پس از مشاهده آن اگر داور اشتباهی کرده بود از طریق قانون آن را پیگیری می‌کنیم و به کمیته داوران نامه می‌نویسیم در غیر اینصورت که به او خسته نباشید می‌گوییم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه قرارداد برخی بازیکنانش یک میلیون تومان ذکر شده، گفت: این موضوع احتمالاً حقوق ماهانه آنها را عنوان کرده است، ما بازیکنان جوانی داریم که ماهی 1.5 ، 2 میلیون دریافت می‌کنند، بودجه کل تیم ما 8 میلیارد است، ما از تیم‌های کم هزینه هستیم و حسن باشگاه بر این است که پول بازیکنان را 100 درصد پرداخت می‌کند، دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وی در مورد اینکه شکایتش از خطیبی به چه مرحله‌ای رسید، گفت: هم‌اکنون مراحل قانونی آن طی می‌شود و تا آخر هم این مسئله را پیگیری می‌کنم.

کمالوند در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان چون سعید دقیقی و محمد نصرتی سرجهازیه او به حساب می‌آیند و پس از اینکه سعید دقیقی تعویض شد تماشاگران خوشحال شدند، گفت: دقیقی در جایی شاگرد من نبوده اما با نصرتی، مهدی کیانی و محمد ابراهیمی بوده‌ام، مگر می‌شود به بازی آنها ایراد گرفت؟! در خصوص اینکه تماشاگران هم خوشحال شده‌اند نمی‌توان حرفی زد.

وی در مورد اینکه آیا به بازیکنانش اعتقاد دارد، گفت: من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم که آنها را به میدان می‌فرستم.

سرمربی گسترش در مورد ممنوع المصاحبه بودن بازیکنانش خاطرنشان کرد: بازیکنان ممنوع المصاحبه نیستند بلکه با خبرنگاران استانی صحبت نمی‌کنند.

 

اخبار ورزشی - فارس