ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رفتن قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده از استقلال بسیار جدی است



نظری جویباری: رفتن قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده از استقلال بسیار جدی است

قائم مقام استقلال می‌گوید قلعه‌نویی به هیچ وجه به دنبال منافع شخصی خود نیست و فقط به دنبال فراهم شدن امکاناتی برای حضور قدرتمند در آسیاست.

علی نظری جویباری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی سختی‌های زیادی را در راه موفقیت استقلال متحمل شدند و خواسته‌های آن‌ها به حق قابل احترام است و ما که از داخل نظاره‌گر مشکلات تیم هستیم، شاهد بوده‌ایم که هیچ کس حتی وزارت ورزش با توجه به نیازهای استقلال برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هیچ گونه کمکی به استقلال نکرد.

وی افزود: با این وجود آقای فتح‌الله‌زاده و مخصوصا امیر قلعه‌نویی خیلی سختی متحمل شدند و تلاش کردند تیم در لیگ برتر قهرمان شود و در آسیا نیز نتایج خوبی کسب کند و اگر مسئولان بتوانند خواسته‌های آنان را برآورده کنند و حمایت همه جانبه داشته باشند، استقلال می‌تواند قهرمان آسیا شود. البته راه سختی را در پیش داریم.

معاون باشگاه استقلال در مورد ماندن قلعه‌نویی در این تیم گفت: قلعه‌نویی می‌تواند به راحتی به تیم‌های دیگر برود و بدون هیچ دغدغه‌ای میلیاردها تومان پول بگیرد اما به عشق استقلال و هواداران در تیم مانده است و می‌خواهد با کمک مجموعه استقلال تیم را قهرمان آسیا کند.

نظری جویباری خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی نه تنها پول خود را نگرفته است بلکه باید برای گرفتن حق بچه‌ها نیز تلاش کند و آن‌ها را آرام کند تا کارشان را با قدرت ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به رفاقت چندین ساله با قلعه‌نویی وی هیچ گاه صحبتی از پول در استقلال نکرده است و هرچه مدیریت باشگاه گفته است قبول کرده و به هیچ وجه خواسته مالی نیز برای ماندن در استقلال ندارد.

معاون باشگاه استقلال تاکید کرد: بیشتر خواسته قلعه‌نویی در رابطه با حفظ حیثیت و آبروی استقلال در بازی‌های آسیایی است و با توجه به اینکه با تیم‌های قدرتمندی از ژاپن و کشورهای شرق آسیا بازی خواهیم داشت، باید یک تیم خوب بسته شود و حمایت همه جانبه‌ای از آن صورت بگیرد و ما نیز تلاش خواهیم کرد شرایط و امکانات مورد نظر وی را فراهم کنیم.

جویباری با بیان اینکه من چشم‌انداز روشنی برای برآورده شدن خواسته‌های قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده نمی‌بینم، تاکید کرد: وزارت ورزش باید حمایت همه جانبه‌ای از استقلال داشته باشد تا بتوانیم از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم و اگر این شرایط بخواهد ادامه پیدا کند، کار بسیار سخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای هیات مدیره و شخص مدیرعامل خواهان ماندن قلعه‌نویی در تیم هستند و به دنبال قهرمانی در آسیا با وی هستیم و ان‌شاءالله برای ماندن در تیم راضی شود.

نظری جویباری درباره وجود زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن فتح‌الله‌زاده از استقلال هم به ایسنا گفت: فتح‌الله‌زاده هم دقیقا شرایط قلعه‌نویی را دارد و باید بگویم موضوع رفتن آن‌ها از استقلال بسیار جدی است زیرا شرایط برای ادامه کار بسیار سخت است، به گونه‌ای که قابل بیان نیست.

وی درباره برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکنان جدید نیز گفت: ابتدا باید تکلیف قلعه‌نویی برای ماندن در استقلال روشن شود و بعد از آن وی لیست بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام کند.

جویباری در پایان با اشاره به اینکه فتح‌الله‌زاده برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است که ما از آن بی‌خبریم خواهان حضور همه جانبه و باشکوه هواداران استقلال در برگزاری این جشن شد./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح الله زاده: من هم اگر دوازدهم می شدم ، استقلال را کهکشانی می بستم/ شاه ماهی یعنی قلعه نویی که من گرفتمش



علی فتح الله زاده , مدیرعامل استقلال

 

علی فتح الله زاده می گوید چرا اینقدر از تیمش انتقاد می کنند که در فصل انتقالات ستاره ای را به استقلال نیاورده است.

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ درباره شرایط تیمش و جدایی آندو تیموریان گفت:« از اول هم آندو گفته بود دوست دارد امسال را خارج از ایران بازی کند ، ما هم حرفش را پذیرفتیم. البته دوست داشتیم که او پیش مان بماند اما گفته بود اگر خارج نرفت ، بر می گردد که نشد. با این وجود در حال مذاکره با یک بازیکن خوب و سرشناس خارجی هستیم که بزودی جایش را در تیم ما می گیرد. مشکلی هم از این بابت نداریم 3 روز دیگر این بازیکن به تهران می آید و به همه معرفی می شود.»

و این بازیکن از کدام کشور می آید؟ استقلالی ها این روزها انگار فقط با پرتغالی ها قرارداد بستند«( می خندد) نه بابا کی گفته ما همه اش پرتغال می خریم. اتفاقا این بار می خواهم یک بازیکن بخریم، خوشمزه تر از نارنگی. ما هم پرتقال می خریم ، هم نارنگی ، هم گیلاس و هم آلبالو! جانشین آندو یک اروپایی سرشناس و با کیفیت است . بازیکنی که هم جای آندو را پر می کند و هم ساموئل که فعلا با او به توافق نرسیدیم. این بازیکن اروپایی است اما فعلا به دلایلی نمی توانم اسمش را بگویم.»

استقلال البته همزمان با آندو ، رقابت برای جذب کریم انصاری فرد را هم باخت و این بازیکن به پرسپولیس رفت:« ما کریم را می خواستیم اما نه با هر قیمتی . به هر حال به پرسپولیسی ها تبریک می گویم. ما چند مرحله با خودش و برادرش مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. با این وجود فکر نمی کنم استقلال در خط حمله اش مشکلی داشته باشد. ما بازیکنان خیلی خوبی در این پست داریم.»

مهمتر از رفتن انصاری فرد به پرسپولیس این است که استقلال جنگ پیش از فصل در بازار نقل و انتقالات را باخته است. جنگی که فاتح همیشگی اش علی فتح الله زاده بود؛« حاجی جان این حرف ها از شما بعید است. کی گفته که من بد عمل کردم؟ سال قبل تیم ما چه مشکلی داشت؟ من پژمان منتظری را از دست بدهم و چه کسی را جایش بگیرم؟ وقتی مهدی رحمتی را در تیمم دارم ، دنبال کدام دروازه بان بروم؟ الان از خسرو حیدری بهتر کسی را داریم؟ فریدون زندی را بدهم کدام هافبک لیگ را بگیرم؟ سیاوش و صادقی را نمی گرفتم چه کسی را جای شان می گرفتم. همین الان این نوید را به طرفداران می دهم که کار خسرو ، منتظری و رحمتی نهایی شده. همه این ها در تیم می مانند. باقی بازیکنان هم که از قبل تمدید کردند. آندو از تیم جدا شده که بزودی جایش را پر می کنیم.»

و جباری چطور؟ فتح الله زاده چیزی در این باره نمی گوید؟؛« با مجتبی هم مذاکره کردیم. ما شرایط مان را اعلام کردیم ، قرار شده او پاسخ نهایی اش را درباره رقم پیشنهادی مان اعلام کند. فعلا اتفاق خاصی درباره او رخ نداده است. »

فتح الله زاده دوباره به بحث نقل و انتقالات بر می گردد و می گوید:« مدام می گویید ما جنگ را به پرسپولیس باختیم. کدام جنگ؟ پرسپولیس سال قبل در لیگ دوازدهم شده و نیاز به تغییر در تیمش داشته است. من هم اگر این شرایط را داشتم سعی می کردم تمام ستاره های لیگ برتر را جمع کنم . ولی تیم ما سال قبل جام برده است. سهمیه آسیا گرفتیم و قهرمانی را با یک امتیاز از دست دادیم. ما نیاز به جذب یک سرمربی خوب داشتیم که امیر قلعه نویی را آوردیم. قبلا هم گفتم ، او خودش شاه ماهی فصل نقل و انتقالات است که استقلال جذبش کرده. حالا دوستان دیگری که سال قبل جام نبرده اند باید تلاش کنند تا بتوانند یک تیم درخور ببندند.».../خبرآنلاین