ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ردپای رحمتی در خروجی‌های استقلال


علیرضا منصوریان ۸ سال بعد از خداحافظی از استقلال این بار به عنوان سرمربی به این تیم برگشت و نکته جالب این است که او سابقه هم بازی بودن با بازیکنانی مثل آرش برهانی و وحید طالب‌لو را دارد و عجیب‌تر این که گفته می‌شود هر دو بازیکن هم در لیست خروجی این تیم قرار گرفته‌اند.

نسیم: بازگشت علیرضا منصوریان به استقلال و انتخاب او به عنوان سرمربی جو مثبتی را در بین هواداران این تیم به راه انداخته است. علیرضا منصوریان 8 سال بعد از خداحافظی از استقلال این بار به عنوان سرمربی به این تیم برگشت و نکته جالب این است که او سابقه هم بازی بودن با بازیکنانی مثل آرش برهانی و وحید طالب‌لو را دارد و عجیب‌تر این که گفته می‌شود هر دو بازیکن هم در لیست خروجی این تیم قرار گرفته‌اند. این 2 بازیکن به همراه میلاد فخرالدینی، عادل شیحی، حنیف عمران‌زاده و پروپژیچ بازیکنانی هستند که گفته می‌شود منصوریان دیگر تمایلی به ادامه همکاری به آنها را ندارد.

شاید دلیل قرار گرفتن نام فخرالدینی و 2 بازیکن خارجی استقلال در لیست خروج باشگاه را بشود به مسائل فنی ربط داد اما قرار گرفتن نام حنیف عمران‌زاده، وحید طالب‌لو و آرش برهانی در لیست مازاد منصوریان می‌تواند این مربی جوان را در شروع کار با تیم محبوبش با چالشی بزرگ روبرو کند.

در این بین گفته می‌شود دلیل خروج نام برهانی، طالب‌لو و حنیف عمران‌زاده اختلاف‌شان با مهدی رحمتی است و منصوریان هم پذیرفته که تیمش را با نظر کاپیتان استقلال یکدست کند.

حنیف عمران‌زاده در هفته‌های پایانی فصل گذشته به دلیل اختلاف با مهدی رحمتی چند هفته‌ای از تیم کنار گذاشته شد و حالا هم دروازه‌بان استقلال از سرمربی جوان تیمش درخواست کرده است که نام این بازیکنان را از لیست فصل بعد این تیم خارج کند. در این بین تقریبا همه می‌دانند که طالب‌لو و برهانی هم به عنوان بازیکنان بزرگتر استقلال سال‌هاست که با رحمتی مشکل دارند و این موضوع هم در قرار گرفتن آنها در لیست مازاد منصوریان بی‌تاثیر نیست.


ویدیو مرتبط :
سید مهدی رحمتی عشق من و استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاید استقلال رحمتی را هم از دست دهد


قابل پیش بینی بود که بالاخره بازی های فشرده برای شماره یک استقلال دردسرساز می شود.