ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی: چرا از فوتبالیست‌ها آدم‌های بد می سازید؟



 

برنامه های ورزشی , بازیکنان , فوتبالیست  , دروازه بان

 

تلویزیون و برخی از برنامه های ورزشی برای یک اتفاق فوتبالی حتی نصف شب سراغ رییس فلان بیمارستان در فلان شهر می روند اما یکبار نشده که مثلا با رییس موسسه خیریه محک تماس بگیرند و بپرسند چه بازیکنانی به آن موسسه رفت و آمد دارند؟

سید مهدی رحمتی جزو آن بازیکنانی است که بیرون از مستطیل سبز فوتبال نیز دغدغه های خاص خودش را دارد؛ مهدی مخالف ساختن چهره های بد از فوتبالیست ها است. او که خود دست خیر دارد می گوید:«جریانی در فوتبال ما وجود دارد که می خواهد بازیکنان را نزد مردم خراب کند، در حالی که ما خیلی ها را داریم که در کارهای خیر مشارکت می کنند و ...».

خبرنگار ورزشی جهان در انتهای یکسال پر فشار برای رحمتی، به سراغ او رفته و سوالاتی که  بیشتر فرافوتبالی است از وی پرسیده است.

متن صحبت های دروازه بان اول تیم ملی ایران را در زیر می خوانید:

* متاسفانه عده ای دایم می گویند که بازیکنان فوتبال چهره های بدی هستند و فقط دنبال پول می روند در حالی که من خیلی ها را می شناسم که به موسسات خیریه رفت و آمد دارند و کسی هم از کار آنها مطلع نیست.

*تلویزیون و برخی از برنامه های ورزشی برای یک اتفاق فوتبالی حتی نصف شب سراغ رییس فلان بیمارستان در فلان شهر می روند اما یک بار نشده که مثلا با رییس موسسه خیریه محک تماس بگیرند و بپرسند چه بازیکنانی به آن موسسه رفت و آمد دارند؟!

*سال گذشته بالای 80 بازی برای تیم های ملی و باشگاهی انجام دادم که شاید از این نظر رکورددار باشم؛ خیلی ها این مسایل را نمی بینند که ما پول خون مان را می گیریم و دایم می گویند فلانی میلیاردی پول می گیرد و...

*بهترین خاطره ام از سال نود روزی بود که خبردار شدم که پسر دومم در راه است و الان می توانم بگویم دلیل اصلی بازگشتم به تهران و نماندن در شهرستان همین بود.

*بدترین اتفاق زندگی ام در سال نود فوت ناصر خان حجازی بود.

*در روزهای آخری که ناصر خان حجازی در بین ما بود به یک میهمانی خانوادگی در منزل ایشان دعوت شدم و در بین میهمانان ایشان بیشتر وقت خود را با من سپری کرد. آن شب یک جمله به من گفت که هرگز فراموشش نمی کنم؛ ایشان گفت: همیشه مردانه فوتبال بازی کن!

*اگر روزی در فوتبال ایران ثبات در همه بخش ها حاکم شود، آنوقت من هم مثل خیلی از دروازه بان های دنیا قراردادبلند مدت می بندم اما امروز که می بینم در باشگاه خودمان بازیکنانی هستند که از سال های قبل طلبکارند ترجیح می دهم یکساله قرار داد ببندم.

*اگر استقلالی ها مرا بخواهند ان شاالله فصل بعد هم در خدمت آنها خواهم بود.

*ابتدای فصل مبلغ قرارداد من سوژه همه شده بود و عده ای فقط کپی قراردادم را بین مردم پخش نکردند!

*یک نفر مدیر در جدایی من از استقلال نقش داشت که از آن سال ها تا امروز رفتار او را فراموش نکرده ام و هر چقدر خدا از من بدش می آید من از او بدم می آید!../جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
ماشین های فوتبالیست های داخلی(رحمتی،دایی،کریمی و...)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرکی: رحمتی به تنهایی فولاد را برد/ عالم و آدم ما را شایسته قهرمانی می‌دانند



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال خوزستان

 

اخبار ورزشی - فرکی: رحمتی به تنهایی فولاد را برد/ عالم و آدم ما را شایسته قهرمانی می‌دانند

سرمربی تیم فوتبال خوزستان با تمجید از درخشش سنگربان استقلال گفت:‌ رحمتی به تنهایی استقلال را برد.

حسین فرکی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد درباره این دیدار گفت: خوشحال نیستم. در روزی که می‌توانستیم قهرمان شویم شکست خوردیم هرچند شایسته این باخت نبودیم. آنهایی که بازی را دیدند مطمئنا مهر تاییدی به شایستگی بازیکنان فولاد زدند. اوج این شایستگی حضور غیرقابل پیش بینی تماشاگران خوزستانی بود. من به این تماشاگر و فرهنگ آنان افتخار می‌کنم.

 

امروز تماشاگر خوزستانی ثابت کرد چقدر باشعور، با درک و با فرهنگ است چراکه علی رغم شکست تیمش بازیکنان ما را تشویق کردند و این حرکت تماشاگر، شکست را از ذهنم خارج کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و آنها را تحسین می‌کنم که بدون غرور و ترس بازی کردند. در طول نود و اندی دقیقه بازی از لحاظ فنی همه کار کردند اما متاسفانه گل نزدند.

او افزود: امروز روز خوب رحمتی بود و من اعتقاد دارم رحمتی به تنهایی فولاد را برد. ما بهترین فرصت را از دست دادیم. استقلال از لحاظ فنی چیزی برای گفتن نداشت اما با تجربه‌اش به این پیروزی رسید.

 

ما هنوز امیدوار هستیم و همه چیز در هفته پایانی مشخص می‌شود. شاید قسمت من و تیم فولاد این باشد که با تاخیر به قهرمانی برسیم. همه عالم آدم فوتبال ایران فولاد را شایسته قهرمانی می‌دانند و امیدوارم به حقمان برسیم. من نسبت به اخراج رحمانی اعتراضی نکردم. اعتراض من روی یک ضربه اوت بود که شخص فغانی هم بعد از پایان بازی عذر خواهی کرد. داوری مشکلی نداشت. 

اخبار ورزشی - ایسنا