ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رافینیا امروز زیر تیغ می‌رود



اخبار,اخبار ورزشی,رافینیا

مدافع بارسلونا امروز در بیمارستان مرکزی این شهر زیر تیغ جراحان می‌رود.

رافینیا آلکانتارا بازیکن مصدوم تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا امروز زانوی راست خود را جراحی خواهد کرد و پس از آن حداقل دو ماه استراحت مطلق خواهد داشت.

باشگاه بارسلونا به خاطر حکم مشترک فدراسیون فوتبال اسپانیا، یوفا و فیفا تا قبل از زمستان پیش رو، حق استفاده از بازیکنانی را که خریداری کرده، ندارد و همچنان به خاطر عدم رعایت قانون در بخش آکادمی فوتبال نوجوانان از سوی فیفا تحت فشار است.

غیبت رافینیا برای انریکه مشکلاتی را در خط دفاع ایجاد کرده که با حضور گزینه‌های دیگر، چندان قابل حل به نظر نمی‌رسند.

رافینیا در جریان دیدار سخت و سنگین بارسلونا برابر رم در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید و تا پایان فصل از همراهی تیمش محروم شد.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
تیز کردن تیغ ژیلت و بقیه تیغ های موجود در بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجر شجاعی فردا زیر تیغ می رود



دونده 800 متر ایران در المپیك 2008 پكن، فردا در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.به گزارش فارس، احسان مهاجر شجاعی كه پس از حضور در المپیك 2008 پكن از ناحیه شكم دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از 2 سال با نظر پزشكان فردا زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

 

عضو تیم ملی دوومیدانی در این مدت با پشت سر گذاشتن دوره‌های فیزیوتراپی و آب درمانی تمرینات خود را دنبال كرده است؛ اما ظاهرا این مشكل وی را از رسیدن به اوج آمادگی باز داشته است.

دونده 800متر با نظر پزشكان فردا برای درمان آسیب دیدگی خود تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.../فارس