ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راسم بدرقه المپیکی‌ها برگزار شد/دستور احمدی‌نژاد برای دوبرابر شدن هدیه پیش از سفر



با حضور رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک

مراسم بدرقه المپیکی‌ها برگزار شد/دستور احمدی‌نژاد برای دوبرابر شدن هدیه پیش از سفر

مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی امشب با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه کاروان اعزامی به المپیک لندن امشب با حضور محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، محمد علی‌آبادی و بهرام افشارزاده، رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، ورزشکاران، مربیان، روسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

این مراسم در فاصله 9 روز مانده به المپیک لندن برگزار شد تا ورزشکاران در این فاصله گرد هم جمع شوند.

احمدی‌نژاد رئیس در این مراسم اعلام کرد، هدیه‌ای که قرار است قبل از سفر ورزشکاران به المپیک لندن داده شود دو برابر می‌شود تا بتوانند برای خانواده‌هایشان سوغاتی بخرند.

احمدی‌نژاد به طور سرزده در این مراسم حضور یافت./فارس


ویدیو مرتبط :
بدرقه احمدی نژاد توسط مردم همدان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی نژاد هدیه المپیکی‌ ها را دو برابر کرد


محمود احمدی‌نژاد با حضور در مراسم بدرقه المپیكی‌ها از مسئولان ورزش كشور خواست پاداش قبل از اعزام المپیكی‌ها دو برابر شود.

خبرگزاری ایسنا: محمود احمدی‌نژاد با حضور در مراسم بدرقه المپیكی‌ها از مسئولان ورزش كشور خواست پاداش قبل از اعزام المپیكی‌ها دو برابر شود.

 محمود احمدی‌نژاد كه به صورت سرزده در مراسم بدرقه ورزشكاران المپیكی حضور یافت، خطاب به محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان و محمد علی‌‌آبادی، رییس كمیته ملی المپیك گفت: آنها قول دادند كه قبل از اعزام كاروان هدیه‌ای به المپیكی‌ها بدهند و من از آنها می‌خواهم رقم این هدیه دو برابر شود.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پرداخت پاداش ورزشكاران بلافاصله پس از درخشش و كسب مدال، خاطرنشان كرد: ما همیشه در خدمت ورزش بوده و هستیم. گرفتن سهمیه خود به اندازه چند مدال جهانی ارزش دارد.

در همین حال، احمدی‌نژاد خطاب به مربیان و سرپرستان عنوان داشت: حفظ سلامت ورزشكاران برای ما از همه چیز مهم‌تر است و ما به دنبال آن نیستیم كه به خاطر كسب مدال سلامت ورزشكاران به خطر افتد. از طرفی می‌خواهیم محیطی آرام برای ورزشكاران فراهم كنیم تا با خیال راحت و بدون دغدغه وارد میدان شوند.

وی اعلام كرد: از دید من، این قهرمانان همه با مدال‌های رنگارنگ به كشور بازمی‌گردند. پاداش‌هایشان را آماده كنید تا بلافاصله بعد از مسابقات پرداخت شود.

رییس‌جمهوری كشورمان همچنین از ورزشكاران خواست، خود را باور كنند و با اعتماد به نفس و توكل بر خدا قله‌های افتخار را فتح كنند.

وی خطاب به ورزشكاران المپیكی كشورمان اعلام كرد:‌ ملت ایران امروز شما را قهرمان می‌داند و به وجود شما افتخار می‌کند.

رییس‌جمهور كشورمان به المپیكی‌ها گفت: امیدوارم با اخلاق و دل‌های پاک برای افتخارآفرینی بروید. حفظ اخلاق و جوانمردی در ورزش خواسته ملت ایران است. هرچند ممکن است با توجه به مسائل حاشیه‌ای ایجاد شده، دچار مشکل شوید اما این میدان فرصتی برای ترسیم فرهنگ ملت‌ها است و شما نماینده فرهنگ ایران هستید.

احمدی‌نژاد تصریح كرد: ممکن است برخی مواقع مشکلاتی به وجود بیاید اما ورزشکاران ما باید نماد تواضع و فروتنی و عشق به انسانیت باشند.

افشارزاده ـ دبیر كمیته ملی المپیك ـ، زریبافان ـ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ـ‌، سجادی -معاون ورزشی وزارت ورزش- به همراه روسای فدراسیون‌ها، پیشكسوتان ورزش، روسای كمیته‌های مختلف ورزشی و ورزشكاران اعزامی به المپیك در این مراسم كه در آكادمی ملی المپیك در حال برگزاری است، حضور داشتند.

قرار است ورزشكاران ایران از اواخر هفته آینده به صورت نوبتی وارد دهكده بازی‌های المپیك 2012 لندن شوند.