ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال از دیدار با پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد



اخبار,اخبار ورزشی,دیداررئال با پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - رئال از دیدار با پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد

باشگاه رئال مادرید در خصوص دیدار دوستانه این تیم با پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی کرد.

باشگاه رئال مادرید در خصوص دیدار دوستانه با پرسپولیس پس از رقابت‌های جام‌جهانی 2014 اظهار بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش فارس، مرسدس جیل، رئیس روابط عمومی باشگاه رئال مادرید گفت: با کمال تأسف باید بگویم که باشگاه اطلاعی در این خصوص ندارد.

پیش از این رسانه‌ها خبر از برگزاری دیدار دوستانه دو تیم رئال مادرید و پرسپولیس در تهران و با حضور تمام ستاره‌های صدرنشینان لالیگا داده‌ بودند و قرار بود این دیدار پس از رقابت‌های جام‌جهانی و پیش از شروع فصل 15-2014 برگزار شود.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
اظهار بی اطلاعی جیمز می از اختلافات جرمی و تهیه کننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار پرسپولیس با رئال مادرید لغو شد



اخبار,اخبار ورزشی , دیدار پرسپولیس با رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - سیاسی:
دیدار پرسپولیس با رئال مادرید لغو شد

به دنبال حاشیه‌هایی که پس از مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید ایجاد شد و پای یک عنصر ضد انقلاب به عنوان واسطه در این مذاکرات به میان آمد، رئیس هیات مدیره این باشگاه اعلام کرد دیدار این دو تیم که قرار بود تابستان سال آینده در تهران برگزار شود، از نظر وی منتفی است.

به گزارش مهر، بعد از اتفاقات رخ داده پیرامون نشست مسئولان باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید و حواشی زیادی که در این باره بوجود آمد، تعداد زیادی از شخصت های ورزشی و سیاسی خواهان لغو و عدم پیگیری برگزاری این مسابقه شدند. در همین رابطه حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه که به شدت در روزهای گذشته تحت فشار بود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به حساسیت های خاصی که در این باره ایجاد شد این بازی از نظر من منتفی است و باشگاه پرسپولیس دیگر این بازی را پیگیری نمی کند.

وی افزود: اگر چنانچه مسئولان روی برگزاری بازی و ادامه مذاکرات نظر داشته باشند ممکن است دوباره این قطار به حرکت درآید. ما دیگر برگزاری این بازی را پیگیری نخواهیم کرد مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد.
اخبار ورزشی - مهر