ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار سوشا با سرمربی پرسپولیس/ قرمزها همچنان به دنبال جذب گلر استقلالی



اخبار,اخبار ورزشی,سوشا مکانی

دروازه‌بان اول تیم پرسپولیس عصر امروز در هتل المپیک با برانکو ایوانکوویچ ملاقات کرد.

سوشا و برانکو در مورد اتفاقات اخیر با هم گفتگو کردند. سرمربی پرسپولیس در این جلسه به مکانی گفت که هنوز او را دروازه‌بان اول تیمش می‌داند اما تصمیم‌گیری در خصوص اینکه او در پرسپولیس بماند یا نه برعهده باشگاه است.

سرخپوشان همچنان به دنبال جذب دروازه‌بان برای تیمشان هستند و پرونده انتقال بیرانوند از نفت به سرخ‌ها هنوز بسته نشده و امروز هم دوباره داغ شد. باید دید پاسخ سرخپوشان به پیشنهاد جدید نفتی‌ها در قبال معاوضه بازیکن چه خواهد بود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // سوشا مکانی: 25 گلر با پرسپولیس داخلی بستند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش گلر پرسپولیس به خبر تماس سرمربی سپاهان برای جذب او و یک سرخپوش دیگر



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی سپاهان

 

اخبار ورزشی - فرکی با شرف ترین مربی ایران است؛
واکنش گلر پرسپولیس به خبر تماس سرمربی سپاهان برای جذب او و یک سرخپوش دیگر

دروازه بان پرسپولیس گفت: «مگر من مدیر برنامه حقیقی هستم که درباره آینده اش با من تماس بگیرند.»

سوشا مکانی این روزها همراه با پرسپولیس در اردوی کیش است و دوران آماده سازی را سپری می کند.

مکانی درباره شایعه هایی که برای حسین فرکی به وجود آمده اظهار داشت: «عاقلانه نیست که درباره شایعات به وجود آمده حرف بزنم. فقط این را بگویم که همه ایران حسین فرکی را می شناسند.»

دروازه با پرسپولیس تاکید کرد: «او با شرف ترین و سالم ترین مربی ایران است و برای اینکه بازیکنی جذب کند نیازی به این کارها ندارد. فرکی استاد است و اگر بخواهم به او زنگ بزنم نیازی به اجازه ندارم. نه تنها من بلکه همه بازیکنان ایران می توانند به عنوان یک بزرگتر از حسین فرکی مشورت بگیرند.»

مکانی همچنین گفت: «ضمن اینکه باز هم می گویم مگر من مدیر برنامه حقیقی هستم که درباره آینده اش با من تماس بگیرند.»

امروز و در کیش، پرسپولیسی ها دو تیم شدند و والیبال بازی کردند. مکانی در این والیبال، هم تیمی درخشان بود. او در این خصوص گفت: «تیم محسن بنگرینا رو بردیم. حمید درخشان پاسور بود و من هم اسپک می زدم. درخشان خیلی خوب پاس می داد، حتی بهتر از سعید معروف!»

سوشا درباره شرایط پرسپولیس در اردوی کیش گفت: «شرایط مساعد است. تمرکز را گذاشته ایم روی کار خودمان. البته اگر اجازه بدهند و برایمان حاشیه نسازند.»
اخبار ورزشی - ورزش سه