ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار تیم‌های ملی98 و 2014؛بازی نیمه تمام ماند/احمدی نژاد در دیدار نمادین حاضر نشد



دیدار تیم‌های ملی98 و 2014

دیدار تیم‌های ملی98 و 2014؛
تقدیر از پیشکسوتان، ملی‌پوشان و داوران/ بازی نیمه تمام ماند

در بین دو نیمه دیدار نمادین تیم‌های ملی فوتبال منتخب 98 و 2014 از پیشکسوتان، داوران و برخی تیم‌های افتخار آفرین تقدیر به عمل آمد. همچنین در پایان مراسم، اعلام شد نیمه دوم بازی برگزار نمی‌شود تا مسابقه نمادین بین این دو تیم موفق فوتبال کشور با برتری تیم سال 2014 به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بین دو نیمه دیدار نمادین تیم‌های ملی فوتبال جام جهانی 98 فرانسه و 2014 برزیل مراسم تقدیر از برخی پیشکسوتان تیم ملی و نیز عرصه داوری تقدیر به عمل آمد. در این مراسم که با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور، عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان برگزار شد، از پیشکسوتان، داوران و تیم‌های افتخارآفرین تقدیر به عمل آمد.
حاشیه‌های این مراسم به شرح زیر است:

* در مراسم تقدیر ابتدا از تیم ملی فوتسال بانوان تقدیر شد که فریده شجاعی و شهرزاد مظفر به نمایندگی از آنها لوح تقدیر و جایزه ویژه را از دستان معاون رئیس جمهور دریافت کردند.

* اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان هم در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند. سه بازیکن این تیم که در مسابقات غرب آسیا نایب قهرمان شده بودن،د در جایگاه وِیژه حضور یافتند و لوح وِیژه را دریافت کردند.

* از تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این مراسم تجلیل شد. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، به همراه کادر فنی و چند بازیکن تیم در جایگاه ویژه حضور یافتند و لوح تقدیر را دریافت کردند.

* تیم ملی فوتبال ساحلی، دیگر تیمی بود که در این مراسم مورد تقدیر حضور یافت. بازیکنان این تیم در این مراسم لوح  تقدیر را از معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال دریافت کردند.

* اعضای تیم نوجوانان فوتبال ایران به همراه علی دوستی‌مهر سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی این تیم که قرار است در مسابقات جام جهانی نوجوانان شرکت کنند در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

* پیشکسوتان داوری از جمله مقدس‌زاه، بهلولی، ممیز، خوشخوان، سیار، امامی، درودیان، دزفولی، ریاحی و فنایی در جایگاه ویژه حاضر شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.‌

* حسین عسگری، یدالله سلیمانی، ابراهیم میرزابیگی و فریدون اصفهانیان که تیم داوری دیدار امشب را تشکیل می دهند نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

* لوح تقدیری از سوی فدراسیون فوتبال برای دکتر احمدی‌نژاد در نظر گرفته شده بود که از سوی وزیر ورزش به رحیمی اهداء شد. پس از آن نیز متن پیامی در تقدیر از حمایت های رئیس جمهور از فوتبال خوانده شد.

* محمد عباسی وزیر ورزش هم لوح یادبودی را برای رئیس جمهور در نظر گرفته بود که تقدیم معاون اول رئیس جمهور شد.

* از اعضای تیم ملی در جام جهانی 98 نیز در این مراسم تقدیر شد  که حاضرین در این دیدار به جایگاه ویژه رفتند تا لوح تقدیر را دریافت کنند. اعضای این تیم که لباس قرمز بر تن داشتند عکسی یادگاری هم گرفتند.

* اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی 98 فیش سفر به حج را از رحیمی معاون اول رئیس جمهور دریافت کردند.

* مراسم آتش بازی در پایان تجلیل از پیشکوتان برگزار شد.

* در پایان این مراسم بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند و طبق اعلام جواد خیابانی گزارشگر بازی، به احتمال زیاد نیمه دوم این مسابقه برگزار نشده و این بازی با همان نتیجه 5 بر صفر به سود تیم 2014 به پایان رسید.

* پس از اعلام اتمام این بازی، سیروس دین‌‎محمدی به شوخی گفت این تنها بازی دنیا بود که در یک نیمه برگزار شد.

رئیس جمهور در دیدار نمادین حاضر نشد

معاون اول رئیس جمهور: احمدی نژاد نیامد چون خسته بود ، افت فشار داشت و زانویش درد می کرد

محمدرضا رحیمی ، معاون اول رئیس جمهور که عالی ترین مقام دولتی حاضر در ورزشگاه آزادی در شب بازی نمادین ملی پوشان  بود درباره غیبت رئیس جمهور در این مراسم که خودش بانی برگزاری آن بوده گفت:« ایشان به دلیل کار بسیار ، خستگی سفر اخیر ، افت فشار و درد زانو نتوانستند به استادیوم بیایند و در این بازی غایب هستند. »

مهر/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
آیا مسی در دیدار بارسا برابر ایبار حاضر به تعویض نشد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس جمهور یمن حاضر به دیدار با فرستاده ویژه احمدی نژاد نشد



روزنامه السیاسه کویت مدعی شد:

رئیس جمهور یمن حاضر به دیدار با فرستاده ویژه احمدی نژاد نشد

"مسعود حسینی" فرستاده رئیس جمهور ایران و معاون وزیر انرژی در دیدار با مسئولان یمنی پیشنهاد کمک برای حل بحران اقتصادی یمن و کمک نظامی برای مبارزه با تروریستم را داده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روزنامه السیاسه کویت به نقل از یک منبع دیپلماتیک مدعی شد: عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن حاضر به دیدار با فرستاده ویژه احمدی نژاد رئیس جمهور ایران برای حل و فصل بحران پیش آمده بین دو کشور نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، رئیس جمهور یمن از ابوبکر القربی وزیر خارجه این کشور خواست که با نماینده احمدی نژاد دیدار کند.

"مسعود حسینی" فرستاده رئیس جمهور ایران و معاون وزیر انرژی، پیام احمدی نژاد به رئیس جمهور یمن و دعوت از او به اجلاس غیرمتعهدها در تهران را به وزیر خارجه یمن تحویل داد.

مسعود حسینی در این دیدار پیشنهاد کمک برای حل بحران اقتصادی یمن و کمک نظامی برای مبارزه با تروریستم را داده است.

وی همچنین پیشنهاد ساخت نیروگاه برق در صنعا ،عدن و دیگر استان های یمن را داده است./انتخاب