ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار آکادمی کیا با یوونتوس و پاریسن‌ژرمن


آکادمی کیا پس از حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی نروژ و اتریش، این بار در رده زیر ۱۲ سال در ازمیرکاپ ترکیه حضور خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: ترکیه که سال‌هاست سرمایه‌گذاری وسیعی جهت رشد فوتبال پایه خود انجام داده است، ازمیرکاپ را با حضور تیم‌های بزرگی نظیر پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس، رم، بشیکتاش، فنرباغچه، مونیخ 1860، آژاکس، نورنبرگ، پاناتینایکوس، وردربرمن، پورتو، گالاتاسرای، هوفنهایم، اتلتیک بیلبائو، بردوندبی دانمارک و تیم‌هایی از کشور خود در فروردین ماه 95 برگزار می‌کند.

مهدی مهدوی‌کیا، مدیر آکادمی کیا در خصوص برگزاری این مسابقات گفته است که این آکادمی هر ساله قصد حضور در تورنمنت ازمیرکاپ را دارد و این مسابقات در تقویم سالیانه آکادمی کیا گنجانده شده است.

آکادمی کیا جهت استعدادیابی از بین متولدین 11 دی‌ماه 82 تا تیرماه 83 جهت حضور در این تورنمنت تست جذب بازیکن از سراسر کشور برگزار می‌کند. علاقه‌مندان به حضور در تست می‌توانند به آدرس سایت fckia.com مراجعه نموده یا طی روزهای آینده به ورزشگاه شهیدباباخانی، ورزشگاه اختصاصی باشگاه کیا در تهران مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
آمار و ارقام رئال مادرید در آستانه دیدار با پاریسن ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاشیه دیدار آکادمی کیا و کودکان کار


مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از کاپیتان سابق این تیم در حاشیه یک بازی خیریه تمجید کرد.

خبرگزاری تسنیم: دو تیم آکادمی فوتبال کیا و کودکان کار بعد از ظهر امروز (یکشنبه) برای برگزاری یک دیدار خیریه در ورزشگاه باباخانی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این دیدار در دو زمان 30 دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.

*مهدی‌مهدوی‌کیا، علی دوستی‌مهر، محمد رویانیان و... چهره‌هایی هستند که به عنوان افراد مسئول و غیرمسئول در ورزشگاه باباخانی حضور دارند.

*رسول فروغی، کمک داور فوتبال کشورمان که پس از دیدار هفته گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان از دنیای داوری خداحافظی کرد، در این دیدار پرچم می‌زند. نوید مظفری هم قضاوت این دیدار را به عهده دارد.

*بازی قرار بود از ساعت 15:30 آغاز شود که به دلیل برخی مراسم‌ها اندکی با تأخیر روبرو شد.

*پیش از آغاز بازی در ورزشگاه باباخانی موزیک پخش شد.

*زمانی که رویانیان مهدوی‌کیا را دید، چند دقیقه‌ای با او همکلام شد و در جمع از کاپیتان پیشین سرخپوشان تمجید کرد. رویانیان گفت: «مهدوی‌کیا جزو بازیکنان متعصب بود و در سختی‌ها و خوشی‌ها همیشه کنار پرسپولیس بوده است».

*چند هوادار خانم در ورزشگاه باباخانی حضور دارند و رسانه‌های مکتوب نیز از این بازی استقبال کرده‌اند.

*محمد رویانیان پیش از آغاز بازی به سمت تیم کودکان کار رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

حاشیه دیدار آکادمی کیا و کودکان کار

حاشیه دیدار آکادمی کیا و کودکان کار

حاشیه دیدار آکادمی کیا و کودکان کار