ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو تیم شهر منچستر به دنبال اوبامیانگ


منابع خبری در انگلیس از تلاش دو تیم پرهوادار شهر منچستر برای جذب اوبامیانگ خبر می‌دهند.

خبرگزاری فارس: مهاجم گابنی تیم فوتبال بروسیادورتموند آلمان و ستاره مورد نظر باشگاه رئال مادرید اسپانیا در رادار دو تیم فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی رویت شده است.

این دو باشگاه انگلیسی در تلاشند اوبامیانگ را به خدمت بگیرند و سرمربی خود را راضی کنند. مورینیو در اردوگاه شیاطین این بازیکن را کلیدی‌ترین مهره فصل بعد تیمش خوانده و از مالک آمریکایی تیمش خواسته هر طور شده او را خریداری کند.

پپ گواردیولا نیز نام اوبامیانگ را در فهرست بازیکنان محبوب خود نوشته و از من‌سیتی خواسته در این خرید، هیچ مانع مالی نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
سیتی 2 - 3 منچستر یونایتد ، خلاصه دربی شهر منچستر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی تكواندو ایران قهرمان تورنمنت منچستر شد



 

 

تیم ملی تكواندو ایران قهرمان تورنمنت منچستر شد

 

 

 

تیم ملی تكواندو كه به تورنمنت بین المللی آزاد منچستر دعوت شده بود توانست قهرمانی دور گذشته این پیكارها را مجددا تكرار كرده و در سكوی نخست قرار گیرد.

تیم ملی تكواندو مردان و دختران در مجموع با تصاحب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز توانست یكبار دیگر در تورنمنت بین المللی آزاد منچستر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد و در ادامه تیمهای فرانسه و انگلیس نیز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

در رده مردان، تیم ملی توانست توسط حسین تاجیك، میثم باقری و مجید رجبی سه مدال طلا و كوروش رجلی، هادی مستعان و بهنام بیات سه مدال نقره و سعید امیری، فرشاد فروغی كیا و مهران عسگری سه مدال برنز را تصاحب كرده و از این طریق به خوبی از عنوان قهرمانی دور گذشته مسابقات دفاع كند.

اما در رده دختران نیز فاطمه روحانی به همراه سوسن حاجی پور توانستند با غلبه بر تمامی حریفان به مدال طلا دست پیدا كنند و در واقع با این دو مدال تیم ملی دختران در رده سوم قرار گرفت و عناوین اول و دوم را به ترتیب تیمهای فرانسه و انگلیس به خود اختصاص دادند.

تیم ملی تكواندو با این نتایج موفق شد عنوان قهرمانی را در مجموع دختران و پسران در تورنمنت بین المللی منچستر كه در ردیف رقابتهای A جهان قرار دارد را تصاحب كند و در ادامه تیمهای فرانسه و انگلستان عناوین دوم و سوم را در مجموع دختران و پسران كسب كردند.

تیم ملی تكواندو روز سه شنبه ۱۲ مهرماه از طریق فرودگاه امام (ره) ساعت ۳:۵۵ وارد كشور می شود..../ ایسنا