ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دهنوی: چطور می‌توانم باشگاه را با طبل توخالی مقایسه کنم؟!/ دست از سرم بردارید



اخبار,اخبار ورزشی,قاسم دهنوی

 

اخبار ورزشی - دهنوی:

چطور می‌توانم باشگاه را با طبل توخالی مقایسه کنم؟!/ دست از سرم بردارید

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ‌وقت نخواستم به رسانه‌ای بی‌احترامی کنم اما شما را به خدا و قرآن مجید از من مصاحبه کذب نزنید.

قاسم دهنوی در تماسی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت:  متاسفانه با وجود اینکه بارها از همه درخواست کردم به دنبال این نباشند که من را رودر روی باشگاه قرار دهند اما باز هم نمی‌دانم چرا دست از سر من بر نمی‌دارند.

وی افزود: عاجزانه از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که به دادم برسند، امروز وقتی مصاحبه‌ای را در رسانه‌ای از قولم دیدم به خدا تمام اعصاب و روانم به هم ریخت.

دهنوی ادامه داد: من آنقدر شهامت دارم که اگر مصاحبه‌ای کنم روی آن بایستم. من در تیمی بازی می‌کنم که سرمربی آن علی دایی است و بالاتر از ایشان در فوتبال نداریم و در باشگاهی هم هستم که برای آمدن من به این تیم خیلی زحمت کشید. آن وقت بروم این باشگاه را با طبل تو خالی مقایسه کنم.

وی در پاسخ به این سوال که شاید این حرف ها را زده باشی و الان به خاطر فشار مسئولان به دنبال تکذیب آن هستی گفت: کاری ندارد اگر مصاحبه‌ای دارد حتما فایل صوتی هم وجود دارد، من مصاحبه نمی‌کنم این همه از قول من مصاحبه می‌زنند  خودم هم مانده‌ام که چه کاری انجام دهم. باز هم از مسئولین باشگاه عاجزانه درخواست می‌کنم که به من کمک کنند و اجازه ندهند برخی من را رو در روی مسئولان باشگاه قرار دهند.

هافبک قرمزپوشان در پایان نیز در خصوص بازی مقابل تراکتور سازی اظهار داشت: ما بازی بسیار سختی را در پیش داریم اما می‌خواهیم در همین جای جدول بمانیم و جایگاهمان را از دست ندهیم.خوشبختانه آرام آرام به شرایط ایده‌آل رسیده‌ام و اگر اجازه دهند کار خودم را دنبال می‌کنم تا بتوانم در نیم فصل دوم برای پرسپولیس موثر باشم.

 

دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم و باز هم از همه دوستان زحمتکشم می‌خواهم که اگر می‌خواهند مصاحبه، بیانیه و یا کسی را بزنند به من کاری نداشته باشند. اگر صحبت کنم امکان ندارد بخواهم زیر حرفم بزنم، چون رسم مردانگی نیست.

 

امروز هم در تماسی با مسئولان رسانه‌ای تیم از آنها خواستم که موضوع من را که در رسانه‌ها از قولم حرفهایی علیه باشگاه نوشته شده را قویأ پیگیری کنند. ما راه خودمان را پیدا کردیم و طبیعی است برخی‌ها از این اتفاق خوشحال نباشند و دنبال اهدافی بروند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
دست از سرم بردارید اهل سقیفه | کربلایی جهاد شیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دهنوی: پرسپولیس طبل توخالی است



اخبار ,اخبار ورزشی,قاسم دهنوی,فوتبال


اخبار ورزشی - دهنوی: پرسپولیس طبل توخالی است

قاسم دهنوی، هافبك دفاعی‌ای كه در ابتدای فصل بارها نامش در لیست خرید و حتی نهایی باشگاه‌ها دیده شد و بعد از اینكه با سپاهان قرارداد بست و در اردوی تداركاتی این تیم در اسلوونی حاضر شد، در تركیب پرسپولیس به میدان رفت! بازیكن ملی‌پوش ایران معتقد است

این همه بازی‌ها به خاطر بالا بردن پولش نبوده و او از خیلی‌ها رودست خورده. به هر حال بعد از آن همه درگیری بین باشگاه‌ها برای تصاحب او، اكنون در پرسپولیس به یك نیمكت‌نشین صرف تبدیل شده است. گفت‌وگوی «اعتماد» با قاسم دهنوی درباره شرایط این روزهایش را در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس توانست بعد از مدت‌ها به صدر جدول و قهرمانی در نیم‌فصل دست پیدا كند، در این باره می‌گویی؟
این نشان‌دهنده عملكرد خوب تیم در نیم‌فصل اول بود اما نباید به این مساله قانع باشیم. قهرمانی در نیم‌فصل اما پایان كار ما نیست و ارزش زیادی ندارد. ما این قهرمانی را در پایان فصل كامل خواهیم كرد و آنجا هواداران‌مان را به جشن دعوت می‌كنیم. هم قهرمانی در جام حذفی و هم لیگ را مطمئن باشید كه كسب می‌كنیم و كاری می‌كنیم هواداران‌مان خوشحال‌ترین افراد روی زمین باشند و تا سال‌ها این مساله برایشان خاطره شود.

در نیم‌فصل دوم بازی‌هایتان را از دیدار مقابل تراكتورسازی استارت می‌زنید، یك بازی سخت خارج از خانه مقابل مدعی قهرمانی.
مطمئنا یكی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود اما با بازیكنانی كه به تركیب تیم اضافه شده‌اند شرایط مطلوبی داریم و می‌توانیم روی 3 امتیاز این بازی حساب ویژه‌یی باز كنیم. ما در بازی‌های خارج از خانه در نیم‌فصل اول مشكل داشتیم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید این نقص را برطرف كنیم و از همین بازی استارت بزنیم تا در كورس باقی بمانیم.

دهنوی چرا همه را می‌پیچاند؟
برایم حرف درست كرده‌اند و تقصیر من نیست.

یعنی اینكه در فصل گذشته با استقلال قرارداد بستی و سر از تراكتورسازی درآوردی و این قصه در این فصل با سپاهان و پرسپولیس تكرار شد فقط حرف است؟
من با استقلال قرارداد نبسته بودم و فقط با آنها توافق اولیه كرده بودم. در این فصل هم نیتم این بود كه به پرسپولیس بیایم كه خیلی‌ها سنگ‌اندازی كردند و مجبورم كردند به سپاهان بروم اما خودم امیدوار بودم بتوانم برگردم. از خداداد عزیزی هم مشورت گرفتم و او گفت در پرسپولیس و كنار علی دایی می‌توانی پیشرفت كنی. شانس من است كه این همه مشكل برایم به وجود آمد.

اما در این مدت خیلی‌ها برایت حاشیه درست كردند و...
واقعا دلیل این مساله را نمی‌دانم. نمی‌دانم چرا مته به خشخاش می‌زنند و می‌خواهند من را زمین بزنند. من بازیكنی متوسط رو به بالا هستم كه كی روش هم در این دو سال همیشه به من لطف داشته و در اردوی تیم ملی حاضر بوده‌ام. فقط خدا را دارم و همه كسانی كه به من ضربه می‌زنند را در این ماه عزیز به خدا واگذار می‌كنم.

 

از من مصاحبه خیالی می‌زنند و طوری می‌نویسند كه انگار خودم زیرآب خودم را زده‌ام! مگر می‌شود خودم درباره خودم اینطور بگویم؟ پشتم به كسی گرم نیست و لابی‌باز و زیرآب‌زنی هم بلد نیستم و فقط می‌توانم آنها را به خدا واگذار كنم.

بعد از اتفاقاتی كه در بازی با تراكتور و در صحنه‌یی كه با علی كریمی درگیر شدی هم حواشی زیادی به وجود آمد.
برای خودم هم جالب بود. من پیراهن پرسپولیس را پوشیده بودم و می‌خواستم حرمت پیراهنی كه پوشیده‌ام را نگه دارم و با جان و دل بازی می‌كردم. اما حتی تماشاگران پرسپولیس هم به من فحاشی كردند و جبهه گرفتند.

 

من هیچ‌وقت به علی آقا بی‌حرمتی نمی‌كنم. اما مگر بازیكنان بزرگ‌تر از علی كریمی هم با یكدیگر درگیر نشدند؟ مگر شیث و علی دایی آن برخورد را با هم نداشتند؟ مگر دایی و مبعلی با هم برخورد نداشتند؟ فوتبال است و درگیری. نمی‌دانم چرا علیه من موضع گرفتند.

حتی گفته می‌شد علی دایی به خاطر اینكه از كریمی عذرخواهی كرده‌یی از دستت ناراحت است و نیمكت‌نشینی‌هایت هم به این دلیل است.
خودم هم شنیده‌ام اما هیچ‌وقت با مربی‌ام در این باره حرف نمی‌زنم. من اصلا عادت ندارم بروم و با مربی حرف بزنم. سلام، تمرین و خداحافظ. این عادت من است. البته علی دایی چنین چیزی به من نگفت و از اینكه آن رفتار را داشتم از دستم ناراحت بود اما من هدفی جز حفاظت از پرسپولیس و دروازه‌اش نداشتم. چرا تیمی كه نتیجه می‌گیرد روی بازیكنش هجمه می‌كنند؟ من 11 بازی فیكس بودم اما تمام هجمه‌ها روی من بود.

 

بعد از بازی با سپاهان و آن اتفاقات غیرفوتبالی كه باختیم از تركیب بیرون آمدم و فرصت به آقایان داده شد تا هر چه می‌خواهند بگویند. چون در تمرینات پیش فصل نبودم فشار بدنی زیادی روی من آمده است و تنها دلیل نیمكت نشینی‌ام می‌تواند این مساله باشد. خیلی‌ها گفتند دهنوی در لیست مازاد است و دلش برای فلان تیم تنگ شده و... تخریبم كردند و هر كاری دوست داشتند انجام دادند تا از پرسپولیس فراری شوم اما من با تمام وجود تمرین می‌كنم و به تركیب برمی‌گردم.

نمی‌ترسی این نیمكت‌نشینی‌ها باعث حذف نامت از لیست تیم ملی در جام جهانی شود؟
هر چه خدا بخواهد همان می‌شود. بدون اذن او برگ هم از درخت نمی‌افتد. قسمت باشد در جام جهانی برای پیراهن تیم ملی جان می‌دهم. بازیكنی نیستم كه از زیر بار مسوولیت شانه خالی كنم.

جریان حضورت در بیمارستان روانی چه بود؟
این دیگر از آن حواشی‌های خنده‌دار بود. به هر حال حضور در تیم بزرگی مانند پرسپولیس باعث می‌شود هر جا باشیم خبرساز شود. من برای بستری كردن یكی از دوستانم در این بیمارستان حاضر بودم اما فردایش گفتند فلانی روانی و افسرده شده است. آقایان من روانی نیستم و با قدرت برای پیروزی و فوتبال می‌جنگم. كسانی كه قلم‌شان را روی من زوم كرده‌اند بدانند كه نمی‌توانند مرا از پا دربیاورند.

نمی‌ترسی در تبریز هم با فحاشی تماشاگران روبه‌رو شوی؟
داستان جدایی من از تراكتور را همه می‌دانند. زمانی كه آنجا بودم تمام تلاشم را كردم و نان حلال به خانه بردم. تماشاگران فهیم آذری چنین كاری نمی‌كنند. البته در همه جا 3-4 نفر نوخاله وجود دارند! اما تماشاگران واقعی تراكتور دوستم دارند. وقتی كه در تبریز شایعه كردند دهنوی كم كاری می‌كند من را مقابل تونی قرار دادند. تونی مرا نیمكت نشین كرد اما دوباره برگشتم و تیم را نایب قهرمان كردیم. تبریزی‌ها اینقدر با شخصیت هستند كه به بازیكنی كه برایشان زحمت كشیده فحش ندهند.

چه می‌كنی با مشكلات مالی پرسپولیس؟
من هزار تومان هم از این باشگاه نگرفته‌ام. همان درصد ابتدایی كه آن هم از سپاهان گرفتم و قرار شده بود پرسپولیس با آنها تسویه كند را گرفتم و الان هم هر وقت می‌گویم می‌گویند نداریم. به جان دخترم نه پول گرفته‌ام نه ماشین. قرار بود حقوق ماهیانه بدهند كه هزار تومان هم نداده‌اند. به خدا اینجا طبل تو خالی است و اینكه می‌گویند پول و ماشین می‌دهند چیزی ندیده‌ایم.
اخبار ورزشی - فرارو