ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل ناکامی پاراگوئه در کوپا آمه ریکا


سرمربی پاراگوئه پس از باخت دو به صفر بامداد امروز تیمش مقابل پرو در مرحله رده‌بندی گفت که می‌توانستند از این بهتر هم باشند.

خبرگزاری فارس: بامداد امروز در مرحله رده‌بندی کوپا آمریکا 2015، پاراگوئه مقابل پرو قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو به صفر شکست خورد.

رامون دیاز سرمربی تیم ملی پاراگوئه پس از این دیدار و در نشست خبری اشاره‌ کرد که بازیکنانش شایستگی‌ای بیشتر از این نتیجه‌ای که حاصل شد داشته‌اند.

این سرمربی آرژانتینی همچنین گفت: فرصت‌های خوبی را در این دیدار از دست دادیم. البته گمان می‌کنم این به علت خستگی‌ آن‌ها بوده باشد.

او افزود: مجموعا از تیمم راضی هستم. ما مراحل و مراتب آماده‌سازی مناسبی را نگذرانده بودیم. در آینده می‌توانیم البته بهتر از این هم ظاهر شویم. تازه به کمی از خود باوری دست یافته‌ایم. فراتر از آن‌ چیزی که تا کنون به ما القا شده بود، قدرت داریم.

او که تیمش در مراحل قبل برزیل را حذف کرده بود در انتها تاکید کرد: از هم‌اکنون خود را برای مقدماتی جام جهانی و البته کوپای سال آینده مهیا می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
اهدای جایزه بهترین های کوپا آمه ریکا ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام لیونل مسی برای هواداران پس از ناکامی در فینال کوپا آمه ریکا



اخبار,اخبارورزشی,مسی

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست و به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد.

لیونل مسی نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه ریکا را به دست آورد تا یکبار دیگر مردم کشورش به انتقاد از او بپردازند و از تفاوت مسی بارسلونا با مسی آرژانتین سخن به میان آورند.

هرچند مسی این بار عملکرد خوبی با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا داشت و به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت هم انتخاب شد اما انتظارات از او بسیار بالا است و چون آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی شیلی را شکست بدهد انگشت اتهام به سوی مسی است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک نوشت: هیچ چیز دردناک تر از این نیست که به دیدار فینال برسی و بازی را واگذار کنی. می خواهم از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم.

 

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمه‌ریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است.

 

تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مهاجم 28 ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آلبی‌سلسته زیاد می‌دانند.

اخبار ورزشی - جام نیوز