ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل سردار آزمون برای عدم حمایت از مرزبانان ایرانی + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,حمایت از مرزبانان ایرانی

 

اخبار ورزشی - دلیل سردار آزمون برای عدم حمایت از مرزبانان ایرانی + عکس

مهاجم ایرانی روبین کازان در مورد وعده حمایت از مرزبانان گروگان گرفته شده در صورت گلزنی در لیگ روسیه و انجام ندادن این کار با وجود گلزنی توضیح داد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین کازان روسیه پیش از دیدار تیمش با روستوف اعلام کرد در صورت گلزنی در این مسابقه تصویر مرزبان شهید ایرانی را به نمایش خواهد گذاشت تا به این شکل اعتراض خود به گروگان گرفته شدن مرزبانان ایرانی را نشان دهد.

وی در این مسابقه در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و گل اول بازی را در دقیقه 3 به ثمر رساند اما خبری از سورپرایزش نشد و تیمش نیز بازی را 2 بر یک واگذار کرد.

سردار آزمون پس از مسابقه در خصوص عمل نکردن به وعده اش توضیح زیر را در صفحه شخصی اش در فیس بوک به همراه عکس منتشر کرد:

«رو لباس متنی که داده بودم بنویسند رو اشتباه نوشتند و معنیش کاملا فرق میکرد و برای اینکه بدونید اینکارو کردم قبل بازی عکسشو گذاشتم ولی معنیش اصلا با اصلش جور در نمیومد و نمیشد تا اونو به تصویر بکشم.این گلم روهم صد در صد با دعای خیر شما به ثمر رسوندم و انشالله تو بازیهای آینده جبران می کنم.ممنون از حمایت تک تک تون. »

 

اخبار,اخبار ورزشی ,حمایت از مرزبانان ایرانی

 

اخبار ورزشی - نامه

 


ویدیو مرتبط :
به دلیل عدم خدمات نمایندگی مرد ایرانی ماشینش را نابود ک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل رییس دانشگاه پیام نور درباره «عدم پذیرش بدون آزمون دانشجویان نخبه»



انتقاد زیاری از نگارش آیین‌نامه بدون لحاظ اعتبارات

دلیل رییس دانشگاه پیام نور درباره «عدم پذیرش بدون آزمون دانشجویان نخبه»

رییس دانشگاه پیام نور در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص عدم اجرای طرح پذیرش بدون آزمون نخبگان در دانشگاه پیام‌نور، گفت: پذیرش این دسته از دانشجویان نیازمند سالانه 10 تا 12 میلیارد تومان بودجه است که تامین آن در دانشگاه پیام نور امکان‌پذیر نیست.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر حسن زیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  ایسنا، اظهار کرد: برای تامین بودجه پذیرش نخبگان در دانشگاه، ردیف بودجه جداگانه‌ای تعبیه نشده است، بنابراین نمی‌توان از محل شهریه دانشجویان دیگر بودجه‌ای را به پذیرش دانشجویان نخبه اختصاص داد.

وی با انتقاد از نگارش برخی از آیین‌نامه‌ها جهت پذیرش دانشجویان بدون لحاظ اعتبارات لازم، گفت: در دانشگاه‌های دولتی اعتبارات را دولت ارائه می‌کند، اما در دانشگاهی همانند دانشگاه پیام‌نور که بخشی از هزینه‌های آن از طریق شهریه دانشجویان تامین می‌شود، باید برای پذیرش دانشجو بر اساس برخی آیین‌نامه‌ها، بودجه‌ای جداگانه در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه در بحث پذیرش دانشجوی نخبه، حتی اگر بخواهیم نفرات اول دانشگاه پیام نور را در مقاطع بالاتر پذیرش کنیم، سالانه حدود 240 نفر را باید تحت پوشش قرار دهیم که این میزان نیازمند بودجه‌ای یک میلیارد تومانی است.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: همچنین پذیرش دانشجویان بهزیستی و کمیته امداد نیز سالانه 15 تا 20 میلیون تومان برای دانشگاه هزینه خواهد شد که این بودجه سال گذشته به ما ارائه نشد.

زیاری اضافه کرد: در بحث دانشجویان ایثارگر نیز برای اینکه بتوانیم آنها را پذیرش کنیم، نیازمند ردیف جداگانه هستیم و نمی‌توانیم از شهریه دیگر دانشجویان هزینه آنها را پرداخت کنیم./ایسنا