ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دلیل تعویق دربی مشهد


مدیر عامل تیم سیاه جامگان مشهد همزمانی دیدار این تیم را برابر پدیده با سالروز شهادت امام جواد (ع)و بازگشت بازیکنان ملی پوش به باشگاه‌هایشان،‌دلیل تعویق دربی مشهد می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدیر عامل تیم سیاه جامگان مشهد همزمانی دیدار این تیم را برابر پدیده با سالروز شهادت امام جواد (ع)و بازگشت بازیکنان ملی پوش به باشگاه‌هایشان،‌دلیل تعویق دربی مشهد می‌داند.

دلیل تعویق دربی مشهدمحمدرضا عباسی در گفتگویی در خصوص به تعویق افتادن بازی‌سیاه جامگان و پدیده در هفته ششم لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه 23 شهریور باورود بازیکنان تیم ملی و همچنین شهادت امام جواد(ع) مصادف می‌شد، از سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود که خوشبختانه این موضوع با موافقت سازمان لیگ روبرو شد.

وی درباره انتخاب مربیان جدید برای کادر فنی تیم توضیح داد: در حال حاضر هنوز محمود اف در تمرینات تیم حضور دارد و قرار است عصر امروز درباره حضور این مربی در ترکیب کادر فنی تصمیمات لازم در خصوص قرار داد وی گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان درخصوص پاداش بازیکنان در مقابل تیم راه‌آهن توضیح داد: پاداش بازیکنان قبل از بازی‌ مقابل تیم پدیده پرداخت خواهد شد و قرار است برای هر بازیکن یک میلیون تومان در نظر گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
وقتی مذاکره بی دلیل به تعویق می افتد نشانه چیست؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار رایو – رئال مادرید به دلیل خرابکاری در نورافکن‌ها به تعویق افتاد+عکس



عکس روز: کابهای برق ورزشگاه رایو وایه کانو از اینجا دست کاری شد

قرار بود یکشنبه شب دوتیم رایو وایه کانو و رئال مادرید در ورزشگاه وایه کاس مقابل هم قرار بگیرند ولی به دلیل خرابکاری در سیستم برق این ورزشگاه، این دیدار لغو شد

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل – دیدار دو تیم رایو وایه کانو و رئال مادرید از سری دیدارهای هفته پنجم لالیگا قرار بود که یکشنبه شب در ورزشگاه وایه کاس برگزار شود ولی اندکی قبل از آغاز این بازی بود که عده ای ناشناس از طریق درب آهنی سفید رنگی وارد ورزشگاه شده و کابل های برق این ورزشگاه را قطع کردند.این افراد بلافاصله بعد از ورود از در سفید رنگ ، به سراغ جعبه خاکستری رنگی که در کنار در ورودی قرار داشت رفتتند و خرابکای آنها بوده که باعث قطع برق و لغو این دیدار شد.

باشگاه رایو وایه کانو در صفحه توئیترش، تصاویری را منتشر کرده که طی آن نشان داده که این خرابکاری چطور انجام شده./گل



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب