ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان



حمایت  قلعه‌نویی از سلطانی فر فر,وضعیت ورزش ایران,وزارت ورزش و جوانان

دفاع جانانه قلعه‌نویی از نامزدی سلطانی‌فر برای وزارت ورزش و جوانان

سرمربی اسقلال از حضور مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش‌ و جوانان حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی درباره‌ مسائل مختلفی صحبت کرد.
متن این پرسش و پاسخ در زیر می‌آید:
به نظر می‌آید با وجود پیروزی مقابل صبا از عملکرد بازیکنان رضایت کامل ندارید؟
از هواداران عذر می‌خواهم که نتوانستیم فوتبال زیبایی خصوصاً در نیمه دوم ارائه دهیم. در نیمه اول بد نبودیم اما در نیمه دوم چند جوان به زمین آمدند و حق صبا بود که در این نیمه پیروز شود. با این همه با درخشش رحمتی پیروز شدیم و فکر می‌کنم به غیر از رحمتی سایر بازیکنان در شرایط خوبی نبودند.

وضعیت کلی ورزش ایران هم این روزها دستخوش تغییرات است. رئیس‌جمهور از مسعود سلطانی‌فر به عنوان گزینه وزارت ورزش یاد کرده‌اند...
خدا را شکر می‌کنم که از معدود دفعاتی است که می‌بینیم وزیر انتخابی از بطن ورزش انتخاب می‌شود و به لحاظ کارنامه حضور در ورزش، عملکرد مطلوبی پیش از این داشته است. اعتقاد دارم سلطانی‌فر می‌تواند ان‌شاءالله پس از کسب رأی اعتماد به ورزش ما سروسامان دهد.

ارزیابی‌تان از نگرش دولت آقای روحانی نسبت به ورزش چیست؟
جای خوشحالی دارد که آقای روحانی همان حساسیتی را که روی بقیه وزارتخانه‌ها داشت، روی ورزش هم دارد و در واقع این‌طور نیست که هر که را از دایره لیست کابینه بیرون مانده باشد، برای ورزش انتخاب کنند. سلطانی‌فر یک مدیر متخصص است و ان‌شاء‌الله بتواند تحول خوبی را در ورزش ایجاد کند.

دلایل خوش‌بینی شما و امیدواری‌تان و این‌که می‌گویید نگاه به ورزش جای خوشحالی دارد،‌ چیست؟
دلایل متعددی وجود دارد. یکی این که ورزش را در عرض سایر امور می‌داند و دیگر آن را درجه دوم و سوم به حساب نمی‌آورد. یکی این‌ که واقع‌بینانه به ورزش نگاه می‌کند و می‌گوید شعارزده عمل نمی‌کند. یکی دیگر اینکه می‌خواهد برای بخش خصوصی، انگیزه و جذابیت حضور و سرمایه‌گذاری ایجاد کند.

امیر قلعه‌نویی برای ورزش و فوتبال ایران چه حد و مرزی را در دسترس و ممکن می‌داند؟
می‌گویند آفتاب آمد، دلیل آفتاب. بازی‌های سه‌گانه تیم‌ ملی فوتبال گوشه‌ای از قدرت واقعی فوتبال ما را نشان داد. این روزها، بسکتبال، گویای پتانسیل پنهان ورزش ایران است. چندی پیش، بچه‌های والیبالیست دنیا را غافلگیر و خیره کردند. استقلال و کار بزرگش در لیگ آسیا و در تیم‌ ملی را نباید فراموش کرد. در آخرین رنکینگ جهانی فوتبال ایران بالاتر و برتر از کره‌ جنوبی است. این موارد همه پیام دارد. پیامی که آقای سلطانی‌فر آنها را گرفته و در حال بازتاب دادن آنهاست. وقتی از استقلال فدراسیون‌ها حرف می‌زند، وقتی خصوصی‌سازی باشگاه‌ها را نه شعاری که به شکل عملی دنبال می‌کند، یک معنی بیشتر ندارد: آقای سلطانی‌فر یک تیم قوی از مشاوران و یک اتاق فکر صاحب‌فکر و آینده‌نگر دارد. تصور می‌کنم با آمدن آقای سلطانی‌فر کاربلدها و نخبگان ورزش اهمیت بسزایی می‌یابند!

ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه امیر قلعه نویی در برنامه ورزش ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط وزارت ورزش در مذاکره با اسپانسرهای استقلال درباره قلعه نویی



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - شرط وزارت ورزش در مذاکره با اسپانسرهای استقلال درباره قلعه نویی

وزارت ورزش در مذاکراتش با اسپانسرها از امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی استقلال نام می‌برد.

طی چند روز گذشته مسئولان وزارت ورزش مذاکرات زیادی را با اسپانسرهای مد نطر خود برای سرمایه گذاری در استقلال انجام داده اند اما جالب است بدانید که وزارت ورزش تاکید دارد علاوه بر اینکه مدیر عامل را خود انتخاب می‌کند بلکه باید شرایط طوری پیش برود که قلعه نویی صد در صد مربی استقلال باشد.

 در این بین و حتی در مذاکره با تیم مهدی پرهام و تیم بهرام افشارزاده که توسط وزارتخانه انتخاب شده به طرفین تاکید شده که قلعه‌نویی برای فصل آینده سرمربی خواهد بود زیرا وزارت ورزش قصد ندارد اسباب نارضایتی مردم را فراهم کند.

 از سوی دیگر امیر قلعه‌نویی نیز منتظر است تاتکلیف مدیریت هر چه سریعتر روشن شود و مذاکرات با بازیکنان مد نظر وی آغاز شود.
 اخبار ورزشی - نامه