ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دعوت فردوسی پور در 90 / از بان کی مون بخواهیم تکلیف جان باختگان منا را مشخص کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

عادل فردوسی پور بار دیگر در برنامه نود یک کمپین تشکیل داد.

حادثه منا آنقدر فجیع و دردناک بود که باعث ناراحتی جامعه ورزش هم شود. در همین رابطه عادل فردوسی پور در برنامه پر بیننده 90 از مردم خواست تا در کمپینی که موزه صلح ایران تشکیل داده است، شرکت کنند. در صورت جمع شدن امضاء میلیونی، سازمان ملل باید تکلیف جان باختگان ایرانی را مشخص کند. مردم ایران می توانند با ارسال یک پیامک به شماره 20000090 و یا با رفتن به سایت موزه صلح ایران می توانند در این کمپین شرکت کنند.

 

اخبار ورزشی- خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نماهنگی درباره جان باختگان فاجعه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکلیف عادل فردوسی‌پور با 90 مشخص شد/ سرانجام مصاحبه ظریف



اخبار,اخبار ورزشی,عادل فردوسی پور

این احتمال وجود دارد مصاحبه عادل فردوسی پور با وزیر امور خارجه پخش شود.

بعد از اینکه مصاحبه عادل فردوسی پور با جواد ظریف وزیر امور خارجه در برنامه «نود» پخش نشد، شایعات زیادی در فضای مجازی و رسانه ها مطرح شد، شایعاتی از جمله تمام شدن برنامه «نود» و اتمام کار عادل فردوسی پور که سال هاست اجرای این برنامه را بر عهده دارد تا اخراج و برکناری وی از این برنامه که به بعضی از آنها پاسخ‌هایی نیز از طرف مسئولان امر داده شد.

علی اصغر پورمحمدی معاون سیمای رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی درباره اجرای عادل فردوسی پور در برنامه «نود» و صحت و سقم حضور او در این برنامه عنوان کرد: برنامه «نود» همچنان به پخش خود ادامه می دهد.

وی همچنین درباره پخش مصاحبه فردوسی پور با ظریف که بیان شد بدون اطلاع مسئولان مرتبط بوده است و امکان پخش این مصاحبه اعلام کرد: ممکن است مصاحبه پخش شود.

 

اخبار ورزشی - تابناک