ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دستیار فرگوسن جانشین گاس هیدینک رو نیمکت آنژی شد



استعفاگاس هیدینک,رنه مولنستین جانشین گاس هیدینک,دستیار فرگوسن

دستیار فرگوسن جانشین گاس هیدینک رو نیمکت آنژی شد

رنه مولنستین دستیار سابق سرالکس فرگوسن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آنژی ماخاچ روسیه معرفی شد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ گاس هیدینک از مربیگری در تیم روسی آنژی ماخاچ قلعه استعفا داد. جانشین این مربی 66 ساله هلندی، دستیار سابق فرگوسن در منچستریونایتد، «رنه مولنستین» است، کسی که به عنوان مربی اول در کنار فرگوسن کار می کرد و بعد از خداحافظی او از دنیای فوتبال، از یونایتد جدا شد.

هیدینک در مورد استعفایش گفت: «همیشه می گفتم که ماموریت من با آنژی زمانی تمام می شود که باشگاه بتواند بدون کمک من به پیشرفت و رشد خود ادامه دهد.» هیدینک در فوریه 2012 به این تیم ثروتمند روسیه پیوست. فصل گذشته آنژی در لیگ برتر روسیه سوم شد، با 11 امتیاز کمتر از زسکا مسکوی قهرمان.

 

گاس هیدینک در حالی که این تیم را ترک کرد که تنها دو هفته از رقابت‌های فصل جدید لیگ روسیه گذشته بود و تیم در حال حاضر با فقط یک امتیاز در رده سیزدهم لیگ 16 تیمی قرار دارد. باشگاه آنژی در بیانیه ای اعلام کرد: «این باشگاه درخواست گاس هیدینک سرمربی تیم را مبنی بر پایان همکاری دو جانبه را پذیرفته.  مسئولان باشگاه صمیمانه از گاس هیدینک برای کمک‌های قابل توجهی که به باشگاه کرده تشکر می کنند و برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند.»

خبر جدایی گاس هیدینک از آنژی بلافاصله همراه شد با شایعه ارتباط این استعفا با نیمکت خالی بارسلونا. بسیاری از رسانه های ورزشی، هیدینک را گزینه جدید نیمکت بارسا معرفی کردند هر چند که در نهایت دوشنبه شب بارسلونا تاتا مارتینو را به عنوان جانشین تیتو ویلانووا معرفی کرد تا گمانه زنی ها در این مورد به پایان برسد.

مولنستین ماه گذشته از یونایتد جدا شد و به آنژی پیوست. او پیشنهاد دیوید مویس مبنی بر کار در تیم زیر 21 ساله های یونایتد را رد کرد و ترجیح داد در کنار گاس هیدینک در روسیه کار کند. مولنستین پیش از این به همراه فرگوسن چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی جام حذفی و یک لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده بود./خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
حرکات کاسیاس رو نیمکت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاس هیدینک جانشین آقای خاص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مولتی میلیاردر روس که برای اخراج مورینیو باید میلیون ها دلار غرامت بدهد ، مربی موقتش را انتخاب کرد.

رومن آبراموویچ بعد از اخراج زوژه مورینیو تصمیم گرفت تا دوست قدیمی اش گاس هیدینک را به هدایت تیمش بگذارد تا شاید تیم بحران زده اش را نجات دهد. هیدینک موقتا و تا انتهای فصل قرار است مسئول فنی چلسی باشد.

 

این مربی سرشناس هلندی که پیشتر به توصیه آبراموویچ در روسیه مربیگری کرده بود ، بعد از ناکامی بزرگ در هلند ، دیگر تیمی نداشت و در خانه استراحت می کرد اما بعد از مدت ها او باری دیگر به مربیگری باشگاهی برگشته تا خلاء آقای خاص در چلسی پر شود.

 

اخبار ورزشی  - خبرآنلاین