ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند



 

 

 

در سایت AFC ایران در رده دوم گروه پنجم پس از قطر قرار دارد! به همراه سند

 

به نقل از فارس، هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا شب گذشته در حالی به پایان رسید که شایعات مربوط به 2 اخطاره بودن میلاد میداودی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر و حذف تیم‌های سپاهان و تیم ملی امید، یک بار دیگر فوتبالدوستان را نگران کرد.

جریان از این قرار است که سایت فیفا در صفحه مربوط به گزارش رفت و برگشت دیدار تیم‌های ایران و بحرین دو کارت زرد در حالی برای میلاد میداودی محسوب کرده که این بازیکن پس از بازی برگشت عنوان کرده بود، حسین ماهینی کارت زرد گرفته و وی برای حضور در دیدار ایران و اندونزی در جاکارتا مشکلی ندارد.

نباید از سایر اشتباهات سایت فیفا که باید مرجع مناسبی برای دیدارهای بین‌المللی محسوب شود نیز به سادگی گذشت. این سایت در گزارش بازی برگشت دو تیم به هیچ وجه نامی از حسین ماهینی نبرده و در حالی که خسرو حیدری به دلیل مصدومیت تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی نکرده نامش در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه نتایج بازی رفت و برگشت خود، کارت زرد بازی برگشت را به حساب حسین ماهینی ثبت کرده است.

در کنار این موضوع باید به یک اتفاق عجیب دیگر اشاره کرد و آن هم اینکه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با گذشت بیش از 16 ساعت از پایان دیدار تیم‌های ایران و اندونزی نتیجه این دیدار را در صفحه نتایج مربوط به هفته پنجم مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 در منطقه آسیا لحاظ نکرده و علاوه بر آن در جدول نیز دو تیم ایران و اندونزی 4 دیداره هستند. در این جدول ایران به عنوان تیم دوم معرفی شده و این در شرایطی است که تیم ملی در صدر جدول قرار دارد.

نکته عجیب اینکه نتایج تمام 9 دیدار روز گذشته در سایت AFC به ثبت رسیده و تغییرات جدول‌های 5 گانه به جز دیدار ایران و بحرین نیز اعمال شده است.


ویدیو مرتبط :
Perspolis 2-0 Al Gharafa الغرافه قطر - پرسپولیس تهران AFC Iran

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC



 

 

بازتاب پیروزی مقتدرانه ایران در سایت فیفا و AFC

 

سومین مرحله از بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در قاره آسیا با پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین و ژاپن مقابل تاجیکستان همراه شد.

سایت فیفا در بازتاب خبر بازی ایران بحرین نوشت: «ایران با اقتدار بر صدر جدول خیمه زد.»

این سایت ادامه داد: «درخشش سید جلال حسینی، جباری، عقیلی، تیموریان، انصاری‌فرد و رضایی پیروزی قاطعانه ایران برابر بحرین را رقم زد. تیم ملی ایران برابر بحرین 10 نفره با ارائه یک بازی روان و برتر نسبت به بازی حریف به این پیروزی تعیین کننده دست پیدا کرد و بر صدر جدول گروه خود خیمه زد.»

فیفا افزود: «ایران در هر نیمه سه گل به ثمر رساند تا فاصله فاحش فوتبال خود را با فوتبال بحرین به راحتی به رخ بکشد.»

سایت فیفا با ارائه این گزارش بازی و اشاره به سایر نتایج به دست آمده در بازی‌های شب گذشته قاره کهن در بخش جداگانه‌ای تیم ملی ایران را صدرنشین قدرتمند گروه E لقب داد.

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با تیتر «پیروزی کشتی جنگی ایران با شلیک رشید در ثانیه 60» ده نفره شدن تیم بحرین را در این نتیجه بی تأثیر ندانست.

AFC همچنین از قول سرمربی انگلیسی تیم بحرین جو ورزشگاه آزادی را بسیار هولناک خواند و سپس به تحلیل روند بازی پرداخت.