ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

درد دل کی‌روش در هواپیما؛به من اتهام دلالی و دزدی زدند



اخبار,اخبارورزشی ,کارلوس کی‌روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هنگام عزیمت به اتریش با یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همسفر بود و با وی درد دل کرد.

کارلوس کی‌روش که بعد از رفع مشکل ممنوع الخروج شدنش در نهایت روز دوم فروردین ماه عازم اتریش شد تا به اردوی تیم ملی بپیوندد، در پرواز به آلمان با شهرام دبیری یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همسفر بود و با وی به درد دل پرداخت.

دبیری در گفتگو با  مهر، در این خصوص گفت: من هم همان روز عازم آلمان بودم و با کی‌روش همسفر شدم. او خیلی از شرایط ناراحت بود و از بعضی مسائل گلایه داشت. کی‌روش می‌گفت که برخوردها با من اصلا خوب نبود و حتی در یک جلسه رسمی به من اتهام دلالی و دزدی زدند.


 اخبار ورزشی  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
کوفیان بر دل ما چنگ زدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درد و دل با خواهر، پایان سناریوی دزدی‌های سریالی زوج تبهکار



زن سارق که پس از دعوا با شوهرش با خواهرش درد و دل کرد، نمی‌دانست که خواهرش مستقیم پیش پلیس می‌رود و آن‌ها را لو می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مالباختگان زیادی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۱۶ از دو زن و مرد سارق شکایت کردند که با شیوه پرسیدن آدرس دست به کیف قاپی می‌زدند.

با اعلام شکایت مالباختگان به دستور بازپرس موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

در ادامه در حالیکه تحقیقات در این خصوص ادامه داشت، زن جوانی به پلیس مراجعه کرد و از سرقت‌های خواهرش و شوهر خواهرش خبر داد.

وی به ماموران گفت: خواهرم با شوهرش درگیر شده بود و به خانه ما آمد. او وقتی داشت با من درد و دل می‌کرد در میان صحبت‌هایش گفت که چند وقتی است با شوهرش دست به کیف قاپی و دزدی می‌زنند. من هم وقتی این موضوع را شنیدم تصمیم گرفتم آن‌ها را لو بدهم.

با اظهارات این زن، زوج سارق خیلی زود ردیابی و دستگیر شدند و مشخص شد که آن‌ها‌‌ همان زوجی هستند که تحت تعقیب پلیس می‌باشند.

این زوج سارق پس از دستگیری به ۲۰ فقره سرقت و زورگیری به شیوه پرسیدن آدرس اعتراف کردند.

متهمان در خیابان مالباختگان را شناسایی می‌کردند و در یک فرصت مناسب یکی از آن‌ها با پرسیدن آدرس سر مالباخته را گرم می‌کرد و دیگری هم با موتور از مالباخته سرقت می‌کرد.

مرد جوان در بازجویی‌ها به ماموران گفت: با همسرم در خیابان‌ها به بهانه پرسیدن آدرس سر مردم را گرم می‌کردیم و در یک فرصت مناسب از آن‌ها سرقت می‌کردیم.

با اعترافات متهمان، هر دو با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران