ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی پیگیر کشت چمن درفشی‌فر


علی دایی با توجه به شرایط چمن ورزشگاه درفشی‌فر از مسئولان پرسپولیس درخواست کرده که برای کشت این زمین اقدامات لازم را انجام دهند

خبرگزاری فارس: یکی از دردسرهای پرسپولیسی‌ها در فصل گذشته زمین نامطلوب ورزشگاه درفشی‌فر بود. با وجود بلاتکلیفی‌های این روزهای پرسپولیس دایی به دنبال این است تا هر چه سریعتر زمین چمن درفشی‌فر زیر کشت برود تا بازیکنان برای برگزاری تمریناتشان در فصل آینده مشکلی نداشته باشند.

او صحبت‌هایی را با مسئولین درفشی‌فر و حتی باشگاه داشته و از برخی دوستان خود کمک گرفته تا این زمین چمن به شرایط آرمانی کشت شود و پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده مشکلی نداشته باشند.

همچنین علی دایی با توجه به بازی‌های حساس جام جهانی عازم برزیل خواهد شد این در شرایطی است که دایی تا این لحظه تصمیم سفر به برزیل را گرفته و حتی قرار است در آنجا چند دیدار نیز با بزرگان فوتبال جهان داشته باشد حالا باید ببینیم آیا با توجه به مشکلات پرسپولیس شهریار تا جام جهانی روی حرف خود می‌ایستد و عازم برزیل خواهد شد یا باز هم باید به دنبال وضعیت نابسامان پرسپولیس باشد.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان پرسپولیس کاشان در درفشی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منتقمی و سیاسی در ورزشگاه درفشی‌فر دایی را دور زدند / درگیری شدید در ورزشگاه درفشی فر



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - منتقمی و سیاسی در ورزشگاه درفشی‌فر دایی را دور زدند
درد دل دایی با یک هوادار از نحوه جدایی سیدجلال و خلعتبری/ صحبت با تک‌تک پرسپولیسی‌ها

یک هوادار در ورزشگاه درفشی‌فر به سراغ دایی رفت و درباره جدایی برخی بازیکنان با سرمربی سابق سرخ پوشان به گفت‌وگو پرداخت.د

به گزارش فارس، پس از اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و بعد از آنکه علی دایی با وجود برکناری اش از مربیگری پرسپولیس،‌امروز به ورزشگاه درفشی فر رفته، یکی از هواداران پرسپولیس به سمت علی دایی رفت و خطاب به او گفت: تعجب می‌کنم با وجود اینکه برای شما نه بازیکن گرفتند و نه امکاناتی فراهم کردند اعتراضی نکردید.

سرمربی سرخ‌پوشان خطاب به او گفت: من چه کاری باید انجام می‌دادم؟ من سید جلال حسینی و محمدرضا خلعتبری را می‌خواستم که می‌گفتند آنها را جذب می‌کنیم اما رفتند.

*علی دایی به همراه افشین پیروانی، جواد منافی، محمد دایی و در کنار زمین نشستند این درحالی است که سیاسی، منتقی، درخشان و بازیکنان در رختکن جلسه‌ای را برگزار می‌کنند.

* سیاسی و منتقمی برای اینکه باعلی دایی روبه‌رو نشوند از در پشتی ورزشگاه درفشی‌فر وارد شدند.

* علی دایی وقتی وارد ورزشگاه درفشی‌فر شد با تک تک بازیکنان دست داد. هنگامی که او با دوربین شبکه خبر در حال مصاحبه بود، بازیکنان در اطراف او جمع شده بودند تا ببینند چه چیزی می‌گوید.

* هواداران وارد ورزشگاه درفشی‌فر شدند و به شدت علی دایی را مورد تشویق خود قرار دادند. آنها شعارهایی علیه حمید درخشان سر دادند.

* برخورداری، حراست فدراسیون فوتبال نیز در ورزشگاه حضور دارد.

* بین هواداران روی سکوهای ورزشگاه درفشی فر درگیری شدیدی به وجود آمد که این امر باعث شد بازیکنان برای دقایقی از رختکن بیرون بیایند و اتفاقات را مشاهده کنند.

اخبار ورزشی - فارس