ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دایی: جای خالی هواداران را با كسب...



 

 

 

 

دایی: جای خالی هواداران را با كسب...

 

 

 

 

دایی: جای خالی هواداران را با كسب 3 امتیاز پر می‌كنیم

سرمربی پرسپولیس گفت:در بازی روز جمعه مقابل سایپا جای خالی هواداران را با کسب 3 امتیاز پر خواهیم کرد.

علی دایی در خصوص بازی روز جمعه مقابل سایپا عنوان کرد: پس از شکست تلخ مقابل صبا در شرایط خوبی هستیم و خود را آماده می‌کنیم تا با یک بازی زیبا و هجومی به امتیاز دلخواه برسیم.

وی در خصوص اظهارات علی پروین که گفته بود با دو بازی نمی‌شود عیار پرسپولیس را سنجید گفت: آقای پروین همیشه نسبت به من لطف دارد و من از ایشان تشکر می‌کنم. ما تیم خوبی داریم و در بازی قبل اشتباهات فردی و بدشانسی باعث باخت ما شد. فوتبال‌مان بهتر از قبل است و ان شاء‌الله روز جمعه با امتیازی که می‌گیریم مجددا خودمان را ثابت خواهیم کرد.

دایی در خصوص غیبت هواداران تیم خود به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی گفت: ان شاء الله جای خالی هواداران را با یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز پر می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا به دنبال تغییراتی در ترکیب اصلی هستید یا خیر، تصریح کرد: روز جمعه می‌بینید که ما با چه ترکیبی به میدان خواهیم رفت.

دایی درباره دفاع از هواداران پرسپولیس در فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه از حق و حقوق تیم ما قطعا دفاع می‌کند. کار خاصی نمی‌توانیم بکنیم و فقط باید احترام بگذاریم. من تصمیم کمیته انضباطی درباره محرومیت هواداران را اصلا قبول ندارم چون هواداران ما واکنش بدی نداشتند ولی باز هم می‌گویم تابع قانون و مقررات فدراسیون فوتبال هستیم چون ما یک تیم در لیگ برتر هستیم.

وی در خصوص اظهارات مسئولان تراکتورسازی تبریز در رسانه‌های گروهی برای نسبت دادن اتفاقات بازی با تراکتورسازی به پرسپولیسی‌ها گفت: من کاری به این حرف‌ها ندارم. اتفاقاتی افتاد که همه دیدند. این موضوع یک چیز را نشان داد و آن هم مظلومیت پرسپولیس و هوادارانش بود. همه دیدند که چه اتفاقاتی در ورزشگاه افتاد و چه حرف‌هایی زده شد. خدا را شکر همه دیدند، این همه آدم، تلویزیون، عکاس، شما خبرنگاران؛ پس هیچ چیز نمی‌تواند پشت پرده بماند. این حرف من است.

دایی در خصوص غیبت کریم باقری اظهار داشت: نبودن آقا کریم برای تیم ما خوب نیست. او می‌توانست به تیم ما کمک کند اما باید قبول کنیم که مصدومیت هم جزیی از فوتبال است. امیدوارم هر چه سریع‌تر باقری را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: در بازی روز جمعه به فکر 3 امتیاز هستیم و دیگر دوست ندارم امتیاز از دست بدهیم. با کمک بازیکنان و دعای میلیون‌ها هوادار پرسپولیسی به دنبال این هستم تا پرسپولیس را به حق واقعی خود برسانم.

دیدار پرسپولیس و سایپا ساعت 19:30 جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
علی دایی و هواداران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: به هواداران قول نمی‌دهم/ فتح‌الله‌زاده: مسی و زیدان که اعجوبه‌اند کارهای جباری را نمی‌کنند



نقل و انتقالت پرسپولیس,نقل و انتقالات استقلال

در خط هافبک به دنبال بازیکن خارجی هستیم

دایی: به هواداران قول نمی‌دهم/ تا آخر کنار پرسپولیس هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به هواداران قولی نمی‌دهم اما به دنبال شاد کردن آنها هستیم.

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم اردوی خارجی برگزار می کنند گفت: با توجه به شرایط پیش آمده ما دیگر اردوی خارجی و داخلی نداریم و با همین شرایط برای لیگ برتر آماده می‌شویم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و با اردوهایی که داشتیم در حال آماده شدن برای حضور در دو جام هستیم.

 

وی افزود: درست است 12 یا 13 روز بازی‌ها به تاخیر افتاده اما ما هم طبق برنامه‌های خودمان رو به جلو می‌رویم. این موضوع می‌تواند برای هماهنگی خوب باشد اما ما به موقع تمرینات‌مان را شروع کردیم و آماده بودیم که سر موقع وارد بازی‌ها شویم اما چیز دیگری تصمیم گرفتند.

 

دایی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که تازه ملی‌پوشان را به خدمت گرفتیم. خوشبختانه شرایط کلی تیم خوب است اما ملی‌پوشان کمی طول می‌کشد تا با تیم هماهنگ شوند. ما سعی خواهیم کرد تا با برنامه‌هایی که داریم این ملی‌پوشان را به سایر بازیکنان برسانیم.

 

وی در جواب به این پرسش که چه قولی به هواداران می‌دهید، گفت: ما قول و از این جور حرف‌ها به هواداران نمی‌دهیم فقط می‌توانم قول بدهم با تمام وجود‌مان برای پرسپولیس بازی کنیم تا خواسته هواداران میلیونی را جلب کنیم. این کاری است که همه با هم کمک می‌کنیم تا به این هدف برسیم. هدف ما فقط نتایج خوب و شاد کردن دل هواداران است.

 

دایی با تقدیر دوباره از عملکرد تیم ملی والیبال نیز گفت: باز هم می‌گویم بدون شک ثبات مدیریت باعث شد تا تیم ملی والیبال ایران تیم خوب ایتالیا را پشت سر بگذارد البته نباید از دانش مربی خوب و کاربلدی به نام ولاسکو گذشت. او تلاش‌های زیادی را انجام داده است و الان می‌بینید تیم ملی والیبال چه نتیجه خوبی می‌گیرد. من خیلی خوشحالم که مردم با این موفقیت‌ها در ورزش خوشحال می‌شوند اما این موضوع را فراموش نکنید که بدون شک ورزش اول دنیا به جز آمریکا، فوتبال است.

 

وی یادآور شد: شما دیدید با یک برد تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد پس بدون شک ورزش اول در سراسر دنیا فوتبال است و این رشته حرف اول را می‌زند.مخصوصا در ایران که شور و حال خاصی را به جامعه می‌دهد پس ما باید کاری کنیم که همیشه این مردم شاد باشند.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات اخیر و حمایت‌های پیش آمده گفت: خدا را شکر همیشه هواداران پرسپولیس با قدرت پشت تیم خود بوده‌اند فرقی نمی‌کند چه کسی در پرسپولیس باشد. من امروز آمده‌ام و یک روزی هم می‌روم. همه چیز دست خداست اما چیزی که می‌ماند پرسپولیس و بزرگی‌اش است. هواداران بدون شک همیشه دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد.

وی افزود: ما در سالی هستیم که به موقع بازیکن جذب کردیم و به موقع تمرینات خودمان را منظم و مرتب انجام دادیم. اگر شرایط چند روز گذشته اتفاق می‌افتاد به پرسپولیس ضربه می‌زد و این باعث ناراحتی هواداران می‌شد اما خدا را شکر هواداران پرسپولیس باز هم هوشمندانه وارد عمل شدند و پشت سر تیم خودشان بودند.

 

دایی ادامه داد: من هم با قدرت کار خودم را انجام می‌دهم تا انشاءالله دل هواداران را شاد کنم و مطمئن باشید تا آخر هم هستم.

 

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا بازیکن خارجی جذب خواهید کرد یا خیر، گفت: به احتمال فراوان در خط هافبک بازیکن جذب می‌کنیم. ما با قاسم حدادی‌فر توافقاتی انجام دادیم و حتی قراردادی هم امضا شد اما نمی‌دانم بعدا چه اتفاقی افتاد ما الان در خط هافبک به دنبال گزینه هستیم تا به آن برسیم. البته فرقی ندارد گزینه داخلی یا خارجی باشد ما به دنبال بازیکنانی هستیم که در حد پرسپولیس باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر گزینه ایرانی پیدا نکردیم و با بازیکن خارجی به توافق برسیم سعی می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم تا به پرسپولیس کمک کند. این هدف اصلی ماست که امیدوارم به آن برسیم.

 

دایی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط تیم راضی هستید یا خیر گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است ما سه بازی دوستانه پرقدرت در پیش داریم تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم تا با یک شناخت کامل نسبت به تیم خودمان به بازی‌های آینده فکر کنیم امیدوارم به هدف‌مان برسیم. کار سخت است اما ما با برنامه و هدف به موفقیت در دو جام فکر می‌کنیم.

 

تیم دیگر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون به حمودی داد ولی ما این پول را نداشتیم

فتح‌الله‌زاده: مسی و زیدان که اعجوبه‌اند کارهای جباری را نمی‌کنند/به رحمتی پیشنهاد ۷ میلیاردی داده‌اند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مسی و زیدان هم که اعجوبه هستند کارهای جباری را نمی‌کنند.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص جلسات خود با بازیکنان و شرایط تیم استقلال عنوان کرد: نمی دانم باید چه کار کنیم وقتی خواستم از استقلال بروم گفتند استقلال 15 بازیکن را از دست داده و قراردادشان تمام شده است و او در بدترین شرایط می خواهد استقلال را رها کند. نمی دانم چه زمانی باید استعفا بدهیم. جو ناجوانمردانه ای علیه ما ایجاد کردند. ما فصل گذشته هم چنین شرایطی داشتیم اکثر بازیکنانی که از تیم رفته‌اند بازیکن آزاد بودند. در فصل نقل و انتقالات سال گذشته چهار روز باقی مانده بود اما توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم.

 

وی ادامه داد: ما در آرامش بی‌سرو صدا و در سکوت کامل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. خوشحال هستیم که توانسته‌ایم 80-70درصد بازیکنان را حفظ کنیم. هر کدام از آنها ستاره هستند. به عنوان نمونه نکونام و رحمتی بازیکنان بزرگی هستند. در کنار آنها چند مهره خوب هم جذب کرده‌ایم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه رحمتی و نکونام تا‌ آخر هفته قراردادشان را تمدید می‌کنند اظهار داشت: آنها رسماً تا آخر هفته وارد تمرینات می‌شوند و تیممان تقریباً کامل خواهد شد. یک بازیکن خارجی هم در تمرینات حاضر شده و در صورت تأئید کادر فنی جذب می‌کنیم. در مجموع تیممان امسال قوی‌تر از سال گذشته خواهد بود. باید هم اینگونه باشد زیرا ما در آسیا بازی می‌کنیم و باید تیم را تقویت کنیم و بازیکنان خارجی در سطح بالا جذب کنیم.

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا مشکل نکونام و رحمتی حل شده است و آنها در استقلال می‌مانند، گفت: از اول هم قطعی بود به هر حال شیطنتهایی وجود داشت و سوءتفاهم‌هایی بین آنها به وجود آمده بود که ما می‌خواستیم آن موارد را حل کنیم. من با هر دوی آنها که صحبت می‌کردم نسبت به یکدیگر ارادت داشتند. فکر می‌کنم مواردی که به وجود آمد با برنامه و از سوی افراد دیگری صورت گرفت که آنها را از هم جدا کرد.

 

وی افزود: پس از جلساتی صحبت‌های خوبی مطرح شد و آنها فردا و یا پس فردا قراردادشان قطعی می‌شود. اینکه می‌گویند رحمتی به خاطر نکونام نمی‌آید اشتباه است اصلاً چنین موضوعی وجود ندارد. هر دوی آنها قرارداد دارند و بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند.

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه چرا مذاکره با رحمتی طولانی شد، تصریح کرد: رحمتی مشکل خاصی نداشت. من در این فصل احساس نمی‌کردم که او را از دست بدهم. در دو فصل گذشته یکی از تیم‌های شهرستانی قیمت‌های هنگفتی پیشنهاد می‌داد و او به خاطر اینکه با من آشنا نبود احتمال انتقالش وجود داشت اما امسال دیگر با من آشنا شده بود.

 

وی افزود: البته رحمتی همیشه در خطر است همین امسال یکی از دوستان عزیز ما پیشنهاد قرارداد سه ساله 7.5میلیارد به او داده بود. رحمتی صدای او را هم ضبط کرده بود و به من نشان داد که گوش کنم. من ناراحت نبودم چون می‌دانستم که او نمی‌رود.

 

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا این مدیرعامل رویانیان بوده، گفت: من اسم کسی را نمی‌برم اما چنین پیشنهادهایی وجود داشته و فایل صوتی آن را هم گوش کرده‌ام.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا جباری در استقلال می‌ماند یادآور شد: جباری بازیکن بزرگ و خوبی است اما دلیلی نمی‌شود که برای باشگاه تعیین تکلیف کند، زیدان و یا مسی که اعجوبه فوتبال هستند چنین کارهایی انجام نمی‌دهند. ما هم اصولی داریم هرچقدر بازیکن بزرگ باشد اما دلیلی نمی‌شود که برای باشگاه تعیین تکلیف کند و صحبت‌هایی بکند که باشگاه مسخره است و چه سوءاستفاده‌هایی از بازیکنان می‌شود. ما کدام سوءاستفاده‌ای انجام دادیم.

 

فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: کل بودجه‌ای که باشگاه استقلال دارد، 17 میلیارد است که دولت تنها نصف آن را پرداخت کرده است و ما با بدبختی پول بازیکنان را فراهم می‌کنیم. این صحبت‌ها شایسته جباری هم نیست. هرچقدر بازیکن بزرگ باشد اگر از خط قرمز عبور کند نمی‌توانیم با او مذاکره داشته باشیم.

 

وی در مورد اینکه آیا با جباری قهر است، عنوان کرد: مگر می‌شود من با او قهر باشم. او اگر به من زنگ بزند با او صحبت هم می‌کنم اما می‌گویم اصولی داریم که زیر پا نمی‌گذاریم. اگر این موارد به شخص بنده برمی‌گشت اشکالی نداشت اما در مورد باشگاه نمی‌توانم کوتاه بیایم. این موارد باید اصلاح شود هر بازیکن بزرگ‌تر از او هم باشد باید چنین مسائلی را رعایت کند و اگر اینگونه نباشد با او قرارداد نمی‌بندیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا جباری باید از او عذرخواهی کند، تصریح کرد: بحث عذرخواهی خوب نیست به هر حال ما همه از یک خانواده هستیم. همین که او متوجه شود نمی‌تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند، کافی است.

 

فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت پژمان منتظری گفت: حضور پژمان در چین نهایی شده اما به علت فاصله لیگ آنها با لیگ ما می‌توانیم او را در یک نیم‌فصل داشته باشیم و با او مذاکره خواهیم کرد تا در نیم‌فصل برای ما بازی کند.

 

خسرو حیدری هم از جمله بازیکنان استقلال است و اگر پیشنهادات خارجی خوب نداشته باشد در این تیم می‌ماند.

 

وی در مورد اینکه بالاترین پیشنهادی که بازیکنان برای حضور در استقلال اعلام کرده‌اند چه مبلی بوده،‌ گفت: یک میلیارد و 700 میلیون پیشنهاد دادند که ما عذرخواهی کردیم. متأسفانه برخی باشگاه‌ها پول‌هایی خرج می‌کنند به ما که رحم می‌کنند که هیچ به خودشان هم رحم نمی‌کنند آن وقت می‌گویند ما قرارداد یک میلیارد و 100میلیونی بسته‌ایم. مگر می‌شود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به یک بازیکن مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون پیشنهاد بدهند آن وقت آن بازیکن با مبلغ یک میلیارد و 100میلیون به شهرستان برود اگر شما باور کردید ما هم باور می‌کنیم. مبلغ افشین قابل قبول ما نبود و ما آن را نگرفتیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده استقلال هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ما پول نداریم، حالا می‌خواهند بگویند که خودشان پولدار نیستند.فصل گذشته 200میلیارد از جایی تأمین کردند اما ما خدا را داشتیم نصف پرسپولیس هزینه کردیم و توانستیم قهرمان شویم.خدا به ما رحم کرد و به خاطر اینکه شرمنده هواداران نشویم قهرمان شدیم، خدا هم مرا مظلوم دید.

 

وی درباره بدهی‌های باشگاه استقلال تصریح کرد: ما هم از فدراسیون طلبکار هستیم و باید جلسه‌ای با آنها بگذاریم و درباره آن صحبت کنیم. چگونه می‌گویند که در زمان مدیریت گذشته 3میلیارد بدهی داشتند و هم‌اکنون 20 میلیارد شده، این مسائل خنده‌دار است. من از آن خبرنگاری که این مطلب را منتشر کرده هم گله دارم مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ بدهد برخی افراد از هول حلیم در دیگ می‌افتند. اگر یک روز به من بگویند بدهی چقدر است و من بگویم 4میلیارد و یک ماه بعد بگویم 25میلیارد به خاطر این است که مسائلی از جمله بدهی‌های گذشته و شروع لیگ بوده است. این موضوع خیلی ساده است، نمی‌دانم که چرا افرادی خود را به آن راه می‌زنند که متوجه نمی‌شوند.

 

وی گفت: وزارت دارایی دیوان محاسبات همه ما را می‌پایند چگونه می‌توانیم چکی بکشیم و پاس نشود. 30 جا ما را می‌پایند مظلوم‌تر از مدیر استقلال کسی نیست. حالا هم می‌بینید که بازیکنی از پرسپولیس در استقلال حاضر می‌شود به هر حال عیبی ندارد خوب نیست آنهایی که پول‌دار هستند به کسانی که با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند اینگونه صحبت کنند.

 

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: ما ۱۵ سال پیش مجور گرفتیم اما با توجه به تحریم هایی که هم اکنون وجود دارد این موضوع فایده ای ندارد.به این کارها اعتقادی نداریم. برخی افراد پولدارند و زرنگ بودند،‌به جرأت می‌گویم اگر مردی است بیاید تا با من مناظره انجام دهد. از این فوتبال نمی‌توان 40میلیارد درآمدزایی کرد اگر هم چنین اتفاقی افتاده یا ما شوت بودیم و یا دیگری فکر دیگری کرده است. من آماده مناظره هستم، من 10میلیارد درآمدزایی کردم و آن را در بوق و کرنا کردند حالا چگونه می‌شود شخصی 40میلیارد درآمدزایی کند بعد به او بگوییم و ناراحت شود. بهتر است آقایان صادقانه رفتار کنند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: این پول‌هایی که خرج می‌شود پول کارگران کارخانه است و آنها نمی‌توانند قهرمان شوند زیرا آه کارگران دنبال آنهاست. از رئیس‌جمهور محترم و منتخب تقاضا دارم که هرچه زودتر تکلیف باشگاه‌ها را روشن کند. چگونه می‌شود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با این همه هوادارا 3میلیارد بگیرند و سایر تیم‌ها 25 میلیارد هزینه داشته باشند اگر مدیری بگوید که من این پول را خرج نکردم می‌توانم آن را اثبات کنم. شهامت داشته باشند و بگویند ما چنین پولی را خرج کرده‌ایم. ما که حسود نیستیم بگویند کارخانه داریم و می‌توانیم خرج کنیم. هواداران ما را مقابلمان قرار ندهند اگر آنها 25میلیارد پول دارند معلوم است که می‌توانند کارهایی انجام دهند که ما نمی‌توانیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جدایی حمودی گفت: ما بیشتر از 900 میلیون تومان نمی توانستیم به حمودی بدهیم اما وقتی تیمی دیگر یک میلیارد و 400 میلیون تومان با او قرارداد امضا می کند و 700 میلیون تومان نقد می دهد دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم. من بازیکنان زیادی را به فوتبال تحویل دادم. 10 بازیکنمان در تیم ملی هستند و 30،40 بازیکن هم از تیم های پایه ما در لیگ برتر حضور دارند.

 

وی افزود: فردا هم روز شلوغی در پیش دارم. پدر یکی از دوستانم فوت کرده و باید در جلسه اتحادیه باشگاه ها هم شرکت کنم. از طرفی دیگر مدیر مسئولان نشریات با رئیس جمهور منتخب هم جلسه دارند.

 

فتح الله زاده در خصوص اینکه آیا امشب قرار است با جباری جلسه داشته باشد گفت: من با قلعه نویی جلسه دارم و حالا احتمال دارد او جباری را هم بیاورد./فارس