ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داژگه: جلوی تلویزیون برای تیم ملی دعا می‌کردم/ پیشنهاد لیورپول را از تلویزیون شنیدم!



اشکان دژاگه ,پیشنهاد لیورپول به دژاگه

داژگه: جلوی تلویزیون برای تیم ملی دعا می‌کردم/ پیشنهاد لیورپول را از تلویزیون شنیدم!

هافبک تیم ملی می‌گوید از اینکه در اردوی تیم ملی ست، خوشحال است و آنچه تیم ملی را به جام جهانی برد، تاکتیک خوب و همدلی بود.

 اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی درباره آخرین وضعیت خود گفت: من در باشگاهم تلاش می‌کنم تا بجنگم و در جام جهانی بازی کنم. می‌خواهم در تیم ملی حضور داشته باشم و از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی قرار دارم. بعد از بازی با تایلند به تمرینات فولام برمی‌گردم و در آنجا تلاشم را می‌کنم تا بار دیگر خودم را نشان دهم. در مدتی که در تیم ملی نبودم، می‌دانم که بازیکنان عکس مرا روی پیراهنشان زده بودند و با نکونام و چند نفر دیگر هم در ارتباط بودم.

او در ادامه افزود: الان خوشحالم که به جام جهانی رفتیم و در سه بازی که حاضر نبودم، از طریق تلویزیون بازی را می‌دیدم و فقط دعا می‌کردم. تیم ملی از لحاظ تاکتیکی خیلی خوب بود و همه همدل بودند. مساله مهم هم همین بود که ما بی‌هوا به جلو نمی‌رفتیم و تیم ملی براساس برنامه مربیان کارش را انجام می‌داد.

هافبک تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد لیورپول به او اظهار کرد: این مساله را از تلویزیون شنیدم و اگر چیزی بود فاضلی آن را به من اطلاع می‌داد. امیدوارم در فولام، "یول" نتیجه بگیرد چراکه او مرا به این تیم آورد و من تلاش می‌کنم همان‌جا به کارم ادامه دهم.

دژاگه در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور در اردوی تیم ملی ایران تصریح کرد: الان از اینکه پیش بازیکنان هستم خوشحالم که فرصتی شده تا برابر تایلند حاضر شویم و اعتقاد دارم این دیدار اصلا آسان نیست. امیدوارم در نهایت این ما باشیم که برنده می‌شویم و امتیاز را از آن خود می‌کنیم. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کنایه فردوسی پور به سانسور هواداران تیم ملی در تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلمبرداری تلویزیون فیفا از بازیکنان تیم ملی + عکس



اخبار ورزشی - فیلمبرداری تلویزیون فیفا از بازیکنان تیم ملی + عکس

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل ایران شد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تلویزیون فیفا فیلم و عکس با مدلهای مختلف برای مسابقات جام جهانی از بازیکنان تیم ملی تهیه کرد.

در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمایندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجیهی داوری، نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا، تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران کردند. لازم به توضیح است که تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی 1976 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمایندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی 2014 برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.


فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارتهای بازی بازیکنان تیم های مختلف و همچنین نمایش بازیها برنامه های متعددی دارد.


برای صدور کارت و بنا بر اعلام فیفا مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمتش درج شده برروی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارتها از این عکسها استفاده شود.


بر همین اساس گروه های مختلف عکاسی و فیلمبرداری در محل هتل تیم ملی حضور یافته و ضمن عکاسی در حالتهای مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، در حالتهای مختلف و یکسان از همه بازیکنان تیم ملی فیلمبرداری کردند تا پیش از شروع مسابقات تیم ها در جام جهانی از طریق گیرنده های تلویزیونی، ماهواره ای و اینترنتی به نمایش گذاشته شود.


البته لازم به ذکر است که از میان کادر فنی تیم های مختلف تنها از سرمربی هر تیم فیلمبرداری می شود.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازیکنان تیم ملی

اخبار ورزشی - جام جم