ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

داورزنی: قول میدهم باعث عزت ایران شویم


رئیس فدراسیون والیبال گفت: قول می‌دهم با تمام قدرت در المپیک حضور داشته باشیم و باعث عزت کشور شویم.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا داورزنی در نشست اسحاق جهانگیری با المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها اظهار داشت: اتفاقی که در والیبال افتاد بر اساس یک استراتژی بلند مدت از سال 2006 رقم خورد. هدف اول ما قهرمانی در آسیا پس از آن حضور موفق در لیگ جهانی و سپس ادامه همین حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان بود که گام به گام عبور کردیم و امروز در بین خوب‌های جهان هستیم.

وی با اشاره به حمایت دولت و وزارت ورزش ادامه داد: استراتژی ما در جهت خودکفایی بود که این اتفاق رخ داد. همچنین بر اساس پشتوانه‌سازی صورت گرفته توانستیم تیمی را تشکیل بدهیم که در مسابقات انتخابی المپیک پیروز شد و بعد از لهستان در رده دوم ایستاد و به عنوان یکی از 3 تیم برتر جواز صعود به المپیک را کسب کرد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما حالا ماموریت سنگین‌تری در پیش داریم و آن ماندن در بین بهترین‌ها جهان است مطمئن هستیم با همین پشتوانه‌سازی این اتفاق محقق خواهد شد.

داورزنی عنوان کرد: استعدادها شناسایی شده‌اند و مطمئنم که والیبال به عنوان یکی از رشته‌های گروهی قدرت‌نمایی می‌کند. والیبال ایران می‌تواند نشان بدهد که با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات می‌تواند در زمره بهترین‌های دنیا باشد.

وی در پایان گفت: قول می‌دهیم با تمام قدرت در المپیک شرکت کنیم و باعث عزت کشور باشیم.


ویدیو مرتبط :
عزت مداری | عزت ایران اسلامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مغز متفكر حمله سفارت عربستان در تهران: این کار باعث عزت و آبروی ایران شد!


فرد دستگیر شده به اتهام سامان‌دهی حمله به سفارت عربستان در تهران، دریک سخنرانی علاوه بر اینکه از کار خود دفاع کرده و به تشویق برای حمله به این سفارت اعتراف نموده، برای این اقدام خلاف قانون و خلاف مصالح ملی حتی منافعی نیز بر شمرده است!

روزنامه جمهوری اسلامی: فرد دستگیر شده به اتهام سامان‌دهی حمله به سفارت عربستان در تهران، دریک سخنرانی علاوه بر اینکه از کار خود دفاع کرده و به تشویق برای حمله به این سفارت اعتراف نموده، برای این اقدام خلاف قانون و خلاف مصالح ملی حتی منافعی نیز بر شمرده است!

وی در یک فایل صوتی که از طریق شبکه‌های مجازی در دسترس قرار گرفته گفته است این اقدام موجب عزت و آبروی نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان شده و نوری بود که ذهن مخالفان و کسانی که حج و عمره را زیر سئوال می‌بردند نیز روشن کرده است.

 این شخص، طبق اعلام مسئولین امنیتی سرکرده حمله به سفارت عربستان در تهران بوده و چند روز قبل هنگام بازگشت از سوریه در حال ورود به تهران در فرودگاه بازداشت شده است.