ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خیرخواه : طلسم ناكامی پاس با برتری مقابل فولاد شكسته می شود



 

 

خیرخواه : طلسم ناكامی پاس با برتری مقابل فولاد شكسته می شود

 

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: طلسم ناکامی تیم پاس فردا با برتری مقابل فولاد خوزستان شکسته می شود.

''فرهاد خیرخواه'' گفت: تیم پاس برای ارتقا در جدول رده بندی لیگ برتر نیاز مبرم به پیروزی مقابل فولاد خوزستان دارد و در این بازی خانگی محکوم به برد هستیم.

وی افزود : در این دو هفته تعطیلی لیگ برتر تمرین ویژه ای برای مهاجمان گذاشته شد و توانستیم حداکثر ضعف های موجود را در گلزنی برطرف کنیم.

مهاجم تیم فوتبال پاس گفت: تمامی بازیکنان تیم پاس برای کسب موفقیت و سربلندی استان همدان در رقابت های لیگ برتر فوتبال تمام تلاش خود را به کار می گیرند و در این هفته های اخیر نیز به دلیل بدشانسی نتوانستیم در حد انتظار ظاهر شویم.

خیرخواه اظهار داشت: تیم پاس به رغم جوانی، بازیکنان مستعد و با انگیزه ای دارد که برای موفقیت و درخشش در لیگ برتر نیاز به زمان دارند.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت همه جانبه تماشاگران به زودی جایگاه پاس در جدول رده بندی لیگ برتر ارتقا می یابد و شرایط بهبودی این تیم حاصل خواهد شد.

خیرخواه خاطرنشان کرد: در بازی فردا مقابل فولاد خوزستان نیاز به حمایت پرشور تماشاگران داریم و آنها با تشویق های خود می توانند انگیزه لازم را برای درخشش بازیکنان و گلزنی در این مسابقه فراهم کنند.

تیم پاس همدان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور فردا - یکشنبه - در ورزشگاه شهدای قدس این شهر میزبان فولاد خوزستان است.


ویدیو مرتبط :
طلسم آتلتیکو شکست...پاس گل کریستیانو رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برتری تراکتور، توقف فولاد و نفت‌تهران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

برتری تراکتور، توقف فولاد و نفت‌تهران

تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی پر گل برابر مس به رده دوم صعود کرد و فولاد در کرج و نفت تهران در بندرعباس متوقف شدند.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر امروز سه دیدار به طور همزمان از ساعت 15 برگزار شد. دیدار پیکان و داماش گیلان هم به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد.

نتایج این سه بازی به شرح زیر است؛

سایپا یک - فولاد خوزستان یک

گل‌ها: جونیور تورتا دقیقه 13 برای سایپا و مهدی نوری در دقیقه 17 برای فولاد

آلومینیوم هرمزگان صفر - نفت تهران صفر

مس کرمان یک - تراکتورسازی 3

گل‌ها‌: سیدمهدی سید صالحی در دقایق 35 و 13 و جواد کاظمیان در دقیقه 53 برای تراکتورسازی و مهرداد کریمیان در دقیقه 20 برای مس

ورزش3