ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوروش: خوش‌خدمتی به استقلال قابل پیش‌بینی بود اما به عرب‌ها چرا؟!



اخبار,باشگاه  سپاهان,بازیکنان تیم سپاهان

هیئت مدیره باشگاه تصمیم می‌گیرد به جام حذفی ادامه دهیم یا خیر

خوروش: خوش‌خدمتی به استقلال قابل پیش‌بینی بود اما به عرب‌ها چرا؟!

فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ تمرکز بازیکنان را به هم ریخته است.

رسول خوروش در فرودگاه اصفهان و قبل از پرواز این تیم به قطر برای بازی با الغرافه با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی با استقلال در جام حذفی و ادامه مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: خوش خدمتی به استقلال قابل پیش بینی بود اما دیگر فکر نمی کردیم به عرب ها هم خدمت شود.

وی افزود: با این برنامه ریزی دشمنی با سپاهان هم برای ما محرز شد. سازمان لیگ اگر می خواست به طبق میل خودش و باشگاه استقلال این برنامه ریزی را انجام دهد چرا دیگر از باشگاه سپاهان دعوت کرد به تهران بیاید و در جلسه شرکت کند؟

خوروش تصریح کرد: با این برنامه ای که امروز سازمان لیگ اعلام کرد تمرکز بازیکنان ما قبل از پرواز به هم ریخته است اما سعی می کنیم مقابل الغرافه بازی خوبی انجام دهیم اما بعد از بازگشت از قطر هیئت مدیره باشگاه سپاهان تصمیم می گیرد که جام حذفی را ادامه دهیم یا خیر.

وی ادامه داد: در عرض ۱۱ روز باید ۴ مسابقه سنگین را برگزار کنیم. این برنامه ریزی را هم در حالی انجام داده اند که قوی ترین تیم گروه ما الاهلی عربستان است و در فاصله ۱۱ روز باید دو بار با این تیم بازی کنیم. سازمان لیگ برای اینکه افکار عمومی هم به سمت خود ببرد در تاریخ ۲۳ فروردین برای استقلال بازی با گهر را پیش بینی کرده درحالی که بازی با گهر کجا و بازی های سخت سپاهان کجا. آیا این توهین به شعور مردم فوتبالدوست نیست؟ ما همه چیز را به قضاوت مردم می سپاریم.

خوروش در ادامه این گفت و گو در مورد پیروزی مقابل صبای قم گفت: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را انجام دادند و توانستیم در این مسابقه 3 امتیاز را کسب کنیم. شرایط خوبی داریم و آماده دیدار مقابل الغرافه قطر هستیم.

وی افزود: در 4 بازی گذشته 12 گل به ثمر رساندیم  و تنها یک گل دریافت کردیم که این نشان می‌‌دهد تیممان از آمادگی خوبی برخوردار است. حتی می‌توانستیم در دیدارهایمان گل‌های بیشتری را وارد دروازه حریفان کنیم. امیدوارم روند خوبمان ادامه داشته باشد.

خوروش در مورد شناختش از تیم الغرافه اعلام کرد: الغرافه تیم خوبی است، البته آنها در این اواخر نتایج چندان خوبی کسب نکردند تا اینکه دو بازیکن ملی پوش فرانسوی به عضویت این تیم درآمدند. نه‌نه و سیسه توانایی بسیار بالایی دارند که توانستند به تیم الغرافه قدرت زیادی بدهند.

وی افزود: می‌خواهیم مثل بازی در مقابل النصر در این دیدار هم عملکرد خوبی داشته باشیم و با کسب 3 امتیاز به جایگاهمان در جدول استحکام بخشیم. سپاهان همیشه مقابل تیم های عربی نتایج خوبی گرفته و امیدواریم این اتفاق این بار هم رخ دهد./خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
خوشحالی عرب ها از سخنان خدمتی وهابی"مدیر شبکه کلمه"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعودی‌ها راضی از خوش خدمتی برادران عرب



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سعودی

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در نامه‌ای از سه کشوری که میزبانی بازی‌های این کشور برابر نمایندگان ایران را برعهده داشتند، تشکر کرد.

به نقل از القبس، باشگاه های عربستانی قبل از آغاز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در اقدامی هماهنگ اعلام کردند که حاضر نیستند در خاک ایران به میدان بروند و پیشنهاد بازی در کشور ثالث را دادند که در نهایت با پیشنهاد آنها موافقت شد و بازی‌های نمایندگان ایران با عربستان در سه کشور عمان، قطر و امارات برگزار شد.

احمد عید، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در نامه‌ای به سه کشور عربی که میزبانی بازی‌های نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده داشتند از آنها تشکر کرد و این کشور‌ها را برادر و دوست خواند.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این نامه از میزبانی این سه کشور عربی ابراز رضایت و تاکید کرد که آنها میزبانی خوبی را برای تیم های عربستانی داشتند.

با وجود آنکه بازی کردن در کشورهای عربی به سود عربستان است تا ایران، اما به جز سپاهان این نمایندگان ایران بودند که بازی‌های درخشانی را برابر تیم های سعودی به نمایش گذاشتند.

 

اخبار ورزشی - ایسنا