ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خوردبین: خودم باید در بازی با سیاه‌جامگان به زمین بروم!/شاید خواستار تعویق بازی شویم



اخبار,اخبار ورزشی,محمود خوردبین

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازیکنان محروم و مصدومی که داریم خودم باید لباس بپوشم و در بازی با سیاه‌جامگان به میدان بروم.

محمود خوردبین در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان از نظر روحی و روانی مشکل دارند. بازیکنان مشکل جسمی ندارند و همه بازی ما مقابل صبا را دیدند که به خوبی کار کردیم. در این مدت هم بیشتر روی مشکلاتش روحی و روانی بازیکنان کار کردیم.

وی ادامه داد: ما چهار محروم و مصدوم برای بازی با سیاه‌جامگان داریم. اومانیا، بابک حاتمی، رضا نورمحمدی و سوشا مکانی را در اختیار نداریم و فکر می‌کنم خودم باید لباس بپوشم و به داخل زمین بروم.

سرپرست پرسپولیس در مورد محرومیت سوشا مکانی تأکید کرد: کمیته انضباطی نباید مکانی را محروم می‌کرد. این کار آنها کاملا غیرحرفه‌ای بود و به شدت به آن معترض هستیم.

خوردبین با اشاره به تأخیر در پروازشان به مشهد گفت:‌ما قرار بود برای بازی با سیاه‌جامگان ساعت 14 امروز به مشهد برویم اما این پرواز تأخیر دارد. احتمالا اگر پروازی نباشد ما با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت می‌کنیم تا بازی عقب بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد که بازیکنان با اتوبوس به مشهد بروند، گفت:‌خیر چنین موضوعی شدنی نیست. ایرلاینی که قرار بود با آن پرواز کنیم باید پاسخگو باشد زیرا ما برنامه تمرینی خود را هم طبق پروازمان تنظیم کرده‌ بودیم.

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
پیش بینی بازی استقلال و سیاه جامگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخواست سیاه جامگان برای تعویق یک بازی


تیم فوتبال سیاه جامگان با ارسال نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد دیدار این تیم مقابل سایپا در هفته بیست و ششم با دو روز تعویق برگزار شود.

ورزش سه: تیم فوتبال سیاه جامگان با ارسال نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد دیدار این تیم مقابل سایپا در هفته بیست و ششم با دو روز تعویق برگزار شود.

باشگاه سیاه جامگان  طی درخواستی از سوی سازمان لیگ خواهان تعویق ٢روزه این بازی و انجام مسابقه این تیم با سایپا به جای روز پنج شنبه ٢٦ فروردین به روز شنبه ٢٨ فروردین  شده است. با توجه به شرایط جدول مسابقات و نزدیکی امتیاز این تیم با ملوان و حساسیت بازیهای هفته آخر و تعویق بازی فولاد ملوان از طرف سازمان لیگ  از روز چهارشنبه به شنبه به دلیل خستگی بازیکنان ملوان باشگاه سیاه جامگان این درخواست را از سازمان لیگ انجام داده است، حال باید دید آیا با درخواست این باشگاه که منطقی هم به نظر میرسد موافقت می گردد یا خیر؟

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ در صورت موافقت  تیم فوتبال سایپا این بازی هم به تعویق خواهد افتاد.