ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری و صادقیان علیه دایی؟



اخبار,اخبار ورزشی,درگیری خلعتبری و صادقیان

 

 اخبار ورزشی - معضلی که پرسپولیس را از قهرمانی دور می‌کند / خلعتبری و صادقیان علیه دایی؟

 بازیکنان تازه وارد پرسپولیس تاثیرگذاری خاصی در این تیم دارند. از پیام صادقیان و محسن مسلمان گرفته تا محمدرضا خلعتبری و سیدصالحی. به گزارش بانک ورزش، در این جمع، صادقیان و مسلمان رابطه خیلی خوبی با هم دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.هرچند شایعاتی مبنی بر حرف‌هایی که این دو پشت سر هم می‌زنند شنیده می‌شود اما در عمل می‌بینیم که این دو نفر خیلی با هم هماهنگ هستند و در تیم امید هم با یکدیگر رفت و آمد می‌کنند.

  از سوی دیگر از بازی دوم بود که خلعتبری با صادقیان مشکل پیدا کرد و در زمین به خاطر پاس ندادن به او اعتراض کرد. صادقیان هم مدعی شده بود فقط که نباید به خلعتبری پاس بدهد و توپ را به کسی می دهد که موقعیت بهتری داشته باشد.

 

این موضوع با گذشت زمان می‌رفت فراموش شود تا اینکه شنیده شده دیروز خلعتبری بار دیگر در تمرین به صادقیان انتقاد کرده که چرا به او پاس نمی دهد. همین موضوع موجب شد صادقیان باز هم جواب بازیکن باتجربه‌تر تیم را بدهد و کم کم یک جنگ لفظی بین این دو شکل بگیرد.  

 

خبر رسیده با دخالت بازیکنان قدیمی و بزرگتر تیم از جمله سیدجلال، این دو بازیکن آرام شده اند اما مطمئنا اگر دایی زودتر مشکل صادقیان و خلعتبری را حل نکند، مشکلات زیادی برای پرسپولیس در راه خواهد بود. پرسپولیس این هفته و هفته بعد، دو فینال را در پیش دارد و بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. ادامه این روند اصلا به سود شاگردان دایی نخواهد بود و لج کردن این دو بازیکن موجب می شود قهرمانی آسان تر از آنچه که تصورش را می کنند از کف پرسپولیس برود.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
پاس گل زیبای پیام صادقیان به خلعتبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت استیلی با تمدید قرارداد صادقیان و نیلسون؛/منتظر نخستین مصاحبه جنجالی دایی علیه استیلی باشید!



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - جدال سرمربی سابق و فعلی پرسپولیس آغاز شد؛
مخالفت استیلی با تمدید قرارداد صادقیان و نیلسون؛ پیام حسابی شاکی شد

عضو هیات مدیره پرسپولیس در جلسه اخیر به لیست دایی ایراد گرفته که چرا باید بازیکنی مانند پیام صادقیان در این لیست باشد.

 دوشنبه شب جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و علی دایی در اواسط جلسه به جمع هیات مدیره اضافه شد و برنامه‌اش را تحویل داد و خیلی زود محل را ترك كرد. برخلاف اینكه گفته می‌شد دایی با ناراحتی جلسه را ترك كرده اما چنین چیزی صحت نداشت.

 ماجرا از این قرار بوده كه حمید استیلی به دیگر اعضای هیات مدیره می‌گوید که وقتی دایی آمد بحث را به سمت تیم‌های پایه سوق دهند تا او فقط برنامه را بدهد و در جلسه نماند. اعضای هیات مدیره هم چنین كاری می كنند و دایی وقتی می‌بیند بحث تیم‌های پایه مطرح شده برنامه سال بعد و لیست بازیكنان درخواستی‌اش را به رحیمی می‌دهد و جلسه را ترك می‌كند.

 پس از رفتن دایی، رحیمی و سیاسی حسابی از برنامه دایی تعریف می‌كنند و اعلام می‌كنند برنامه‌ای كه ارائه كرده برنامه خیلی خوبی است. اما دو تن از اعضای هیات مدیره به یكباره به انتقاد شدید از دایی می‌پردازند و بازیكنان مدنظرش را می‌كوبند.

 استیلی كه پیش بینی می‌شد مشكلاتی با دایی داشته باشد اما كسی فكرش را نمی‌كرد این‌قدر زود كارش را شروع كند، به رحیمی گفت: «چرا صادقیان كه اخلاق تندی دارد باید در تیم بماند و چنین مبلغی بگیرد؟ چرا نیلسون با این سن و سال باید در تیم بماند؟»

شنیده شده استیلی حتی قبل از جلسه با نیلسون تماس می‌گیرد و اعلام می‌كند نیازی به او ندارند. وی پیش از این از طریق یكی از دوستانش هم این كار را كرده بود!

رحیمی و سیاسی بحث را عوض می‌كنند و مدعی می‌شوند اكنون وقت این حرف‌ها نیست و نباید با این حرف‌ها تیم را به حاشیه برد. در ادامه جلسه این دو گروه با هم اختلاف نظر پیدا كرده و بحثی میان آنها شكل می‌گیرد.

 آخرین اخبار حاکی از آن است که استیلی در این جلسه حتی موضوع قلیان کشی صادقیان را هم وسط می‌کشد و عنوان می‌کند پیام اصلا بازیکن مناسبی برای پرسپولیس نیست و حقش است که از تیم ملی خط بخورد.

پس از این صحبت‌ها رحیمی مجددا به استیلی که خودش همیشه در سفره خانه ها رویت می‌شود تذکر داده که زیاد وارد این ماجرا نشود!

 جالب اینجاست که این خبر به گوش صادقیان هم رسیده است و او به شدت از این ماجرا ناراحت شده.

هر چند دایی هنوز از بحث و جدل در این جلسه با خبر نشده است اما مطمئنا به زودی این خبرها به گوشش خواهد رسید.


                                             .....................................


منتظر نخستین مصاحبه جنجالی دایی علیه استیلی باشید!
اوضاع در هیات مدیره پرسپولیس به گونه ای پیش می رود که دیگر باید منتظر جوش آمردن سرمربی تیم بود.


 حمید سیاسی، رییس هیات مدیره پرسپولیس، یكشنبه گذشته مصاحبه‌ای انجام داد و عنوان كرد: «به رحیمی گفته‌ام زودتر برنامه علی دایی را بگیرند تا تكلیف كادر فنی تیم مشخص شود.»

 به دستور سیاسی، جلسه فوق‌العاده در باشگاه پرسپولیس برگزار شد و دایی برنامه‌اش را به رحیمی تحویل داد اما حمید استیلی پس از اینكه از جلسه بیرون آمد در مواجهه با خبرنگاران اعلام كرد در این جلسه در خصوص اخلاق و تیم‌های پایه صحبت شده و هیچ حرفی از برنامه دایی به میان نیامده است!

شاید استیلی انتظار دارد هواداران باور كنند در جلسه‌ای كه به صورت اضطراری و برای بررسی برنامه دایی برگزار شده، به مشكلات تیم‌های پایه پرداخته شده و اخلاق در فوتبال مورد بحث قرار گرفته است.

 حال باید دید واكنش دایی در این خصوص چیست و شاید او اولین مصاحبه‌اش در خصوص هیات مدیره جدید و اوضاع این روزهای پرسپولیس را به زودی انجام دهد.
 اخبار ورزشی -  جام نیوز,بانک ورزش