ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

خلعتبری: دلیلی پیدا نکردم به گسترش نروم


مهاجم گسترش فولاد گفت: با جان و دل برای گسترش بازی خواهم کرد و هدف مان کسب سهمیه است.

کاپ: محمد رضا خلعتبری درباره پیوستن خود به گسترش فولاد اظهار داشت:برای یک بازیکن اهمیت دارد که هم باشگاه او را بخواهد و هم سرمربی و چون کمالوند از دو هفته پیش با من صحبت کرده بود و می دیدم مربی این قدر به من اعتقاد دارد حس خوبی پیدا کردم.باشگاه گسترش پای من ایستاد و زمان خوبی داد.دو جلسه داشتیم و در نهایت به توافق رسیدیم.در مجموع هیچ دلیلی پیدا نکردم که به گسترش نروم.با جان و دل برای گسترش بازی خواهم کرد و هدف مان کسب سهمیه است.

وی درباره پیشنهاد استقلال گفت:استقلال از طریق یک واسطه قبل از فینال جام حذفی با من صحبت کرد اما پس از آن امروز و فردا کردند.شان باشگاه این رفتار نبود و در شان من هم نبود که بخواهم منتظر بمانم چه کسی را می خواهند بگیرند.به همین دلیل من انتخابم را انجام دادم.

خلعتبری تصریح کرد:شاید اگر 24 ساعت صبر می کردم اتفاقات دیگری رخ می داد اما خواستم تکلیف خودم و باشگاه گسترش و تیم هایی که من را می خواستند مشخص شود.در نهایت تکلیف من،گسترش و 6 باشگاه روشن شد.امیدوارم روزهای خوبی را در تبریز سپری کنم.


ویدیو مرتبط :
گل خلعتبری به گسترش فولاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: بچه ایران و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات هستم/ به عجمان نروم آنها به فیفا شکایت می‌کنند



خلعتبری درامارات,قراردادخلعتبری با عجمان

امیدوارم سپاهان امسال هم قهرمان شود

خلعتبری: بچه ایران و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات هستم/ به عجمان نروم آنها به فیفا شکایت می‌کنند

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر برای عجمان بازی کنم نماینده ایران و خلیج همیشه فارس در امارات خواهم بود.

محمدرضا خلعتبری در گفت و گو با  فارس، در خصوص قراردادش با عجمان امارات اظهار داشت: قرار است حدود 2 هفته دیگر به امارات بروم.

من با باشگاه عجمان قرارداد دارم و می دانم که مسئولان سپاهان برای راضی کردن تیم اماراتی مذاکراتی را با آنها انجام دادند ولی متاسفانه عجمانی ها قبول نکردند.

 

وی افزود: طبق قراردادی که روز 23 اردیبهشت ماه با آنها امضا کردم موظف هستم در تمرینات این تیم شرکت کنم وگرنه آنها از طریق فیفا از من شکایت می کنند.

خلعتبری در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: زمانی که من با این تیم قرارداد بستم خبری نبود و یک هفته بعد اسم لیگشان را تغییر دادند.من به این مسائل کاری ندارم و بچه ایرانم و برای وطنم سرم را هم می‌دهم.

 

وی تاکید کرد: از قول من بنویسید خلعتبری بچه ایران است و نماینده خلیج همیشه فارس در امارات. امسال هم در سپاهان روزهای خوبی داشتم که این روزها در نهایت با صعود به جام جهانی شیرین تر شد.امیدوارم سپاهان به قهرمانی‌های خود ادامه دهد./فارس